31. Bölüm : HEDEFLER ARASINDA

434 49 17
                                    

Telefonuma sarılıp Jimin'i aciliyetin farkında olarak aramaya kalkışmıştım.

Kapının tıklatılmasıyla yerimden sıçrayıp ağır adımlarla yürürken kulağımdaki telefonun açılmasını bekliyordum.

Elimi kapı koluna atıp açtığımda karşımda dikilen Taehyung ve aynı anda telefondan uykulu bir şekilde gelen Jimin'in sesi şimdi ne yapmam gerektiğini düşündürüyordu.

Hızlı düşün Jungkook...

- Beni içeri almayacak mısın ?

Kapının önünden çekilip içeriye doğru elimle yol gösterdiğim sırada kulağımdaki telefondan tekrar konuşmuştu Jimin :

- Taehyung muydu o ? Nasıl olabilir ?

- Çık oradan , hemen !

Telefonu kapatıp cebime attığımda kapıyı kapatıp Taehyung'a dönmüştüm.

- Kimdi o ?

Sessiz kalarak karşısındaki koltuğa geçtim. Kollarımı bağdaştırıp :

- Neden geldin ?

- Seni merak ettim. Sonuçta en yakın arkadaşın , sevdiğin kişiyi öldürdü. Durumunun iyi olmadığını düşünüyordum. Uyuyamadığını belki de.

Başını yana yatırıp gözlerini hafifçe kıstı ve devam etti :

- Yanılmışım sanırım. Çabuk mu atlattın yoksa ?

- Seninle aynı odada daha fazla kalmak istemiyorum. Ne zaman gideceksin ?

- Üzerine olan diğer odada kimi sakladığını öğrendikten sonra.

- Seni ilgilendirmez.

- Kimliğimi kullanarak girebileceğimi biliyorsun Jungkook. Zorunda bırakma istersen.

- Benim senden daha üst rütbede polis olduğumu da sen biliyorsun Taehyung. Her şeye burnunu sokmamanı tavsiye ederim.

Sinirli olan bakışları arasında kapının çalınması beni yerimden kaldırmıştı.

İçimde Jimin olma korkusuyla gittiğim kapının deliğinden baktığımda beklemediğim birisini görmüştüm.

Açıp içeriye aldığımda arkasından Seokjin de girmişti.

- Diğer odada Seokjin kalıyordu Taehyung.

- Senin ne işin var burada Namjoon ?

- Jungkook bir suçlu ile otelden ayrılmasın diye Seokjin'i almaya ben geldim.

Sessizleşen ortam Taehyung'u düşünmeye itecekti.

- Jimin'i öldürmek için kardeşimizi tehdit ettiğini öğrendim.

- Evet. Yaptım. Ne olmuş ?

- Yetkilerinden olacaksın.

Gözlerini büyülterek Namjoon'a baktığında bu cümlenin altındaki mesajı anlamayı çalıştığı belliydi.

Seokjin odada olduğu için açık bir şekilde mesleğini elinden aldığını söyleyemediği için böyle bir imâda bulunmuştu.

Belki de Namjoon da Jimin'in otelde olduğunu düşünmesine fırsat vermemek için atmıştı bu cümleyi ortaya.

Taehyung'un panikle ayağa kalkması ardından Namjoon'un karşısına dikileceğini tahmin ediyordum.

- O zaman Seokjin'in gerçekleri öğrenme zamanı geldi. Değil mi ?

Ne gerçeklerinden bahsediyordu ? Namjoon'un aslında polis olduğunu sadece Yugyeom biliyordu kardeşleri arasında. Bu gerçekten haberdar olmadığına göre bahsettiği şey bu olamazdı.

Kalbe Nişan Al : ATEŞ ★ JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin