Kapının birkaç kez tıklatılmasıyla kendimi toparladım ve silahı belime yerleştirip Namjoon'un bana yazdığı notları cebime attım.
Kutuyu bırakarak dışarı çıktım.
- Sen mi vardın içeride ? Ben de birazdan seni aramaya başlayacaktım.
- Bitirdiniz mi o adamın tutanağını Taehyung ?
- Evet , Jimin ilgilendi. Tekrar devriyeye çıkacağız birazdan. İstersen arabaya geç.
- Mermi almam gerekiyor.
- Silahın ? Buldun mu ?
- Evet , göndermiş Namjoon. İçindeki mermileri alarak!
- Üzerine zimmetli devlet mermileri artık onların elinde yani ? Bu çok kötü bir durum.
- Üzerinde benim polis kodumun olduğu özel mermilerdi. Geldiğim yer, herkesin mermilerine özel basım yapıyordu. Bunu Namjoon'un bildiğine adım gibi eminim.
- Daha da kötüleşti o zaman durumun.
Dış kapının sessizce açılmasını fırsat bilip Taehyung kabine girmişti.
- Ne yapıyorsun burada ? Taehyung'u gördün mü ayrıca ? Telefonunu açmıyor , kesin yine sessizde.
- Tuvalete girdi Jimin.
- "Amirim" diye sesleneceksin! Boşuna vermiyorlar bu rütbeyi Jungkook.
Gözlerimi devirerek aynaya döndüm ve kendime bakarak ellerimi soğuk suyun altına soktum.
Başımı çevirdiğimde kollarını bağdaştırmış , kapı pervazına omzunu ve başını dayayarak beni izleyen Jimin'in delici bakışlarına maruz kalmıştım.
- Mermi aldın mı ?
- Evet , Yoongi bir kutu verdi. Üçümüz için yeterli sanırım.
Bu sırada tuvaletten çıkan Taehyung pantalonunun düğmesi ve fermuarını tuvaletin koridorunda kapatmıştı.
- Biraz iğrençleşmeden yaşayabilir misin Tae ?
- Burası erkekler tuvaleti Jimin. Bende olan sende de var , neden kasayım kendimi ?
- Sizi arabada bekliyor olacağım.
Arkasını döndü ve aralık bıraktığı , tuvaletin koridora açılan dış kapısından çıktı.
- O hep böyle midir ?
- Tanıdığında daha iyi gelecektir diye düşünüyorum. Sonuçta çocukluktan beri arkadaşım onunla. Senin yanında biraz garip davranıyor tabii. Bu benim de gözüme çarptı.
- Bir sorunu mu var benimle Taehyung ?
- Çarpışmanız dışında bir anınız olmadığına göre yok diye düşünüyorum.
- Her neyse , kendimi işe odaklamalıyım. Seokjin ve Namjoon dosyalarına erişimim artık olmadığından tamamen başa döndüm.
Ellerini yıkayıp kurulamasını bekledikten sonra arabaya gittik.
Taehyung tekrar şoför koltuğuna geçerken bana kalan tek yer olan arka koltuktaki alanı dolduruyordum bende.
- Çok iyi arkadaş oldunuz sanırım ?
- Jungkook çok iyi birisi bence Jimin. Ayrıca eminim Yoongi'nin de gözüne girecek yakında. Yani onu sevmek için çaba göstersen iyi olur.
Yanlarında olduğumun farkındalardı değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Nişan Al : ATEŞ ★ JiKook
FanficYeni bir asayişe atanan Jungkook; ekip amiri olan Jimin ile bir türlü yıldızını barıştıramıyordur. Peki bunun için çok mu uğraşıyor? Pek sayılmaz! Yanında her daim duran birisi varken Jimin'le arasının iyi olması pek de önemli değil. Kim Taehyung...