5. Bölüm : KASLI VÜCUT

877 77 35
                                    

Hemen kafamı içeriye çekip kapının oraya doğru koştum.

Daha az önce zorla odadan çıkardığım polislerin hepsinin bekliyor olması normaldi.

- Hoseok, hemen ekipleri topla ve alt sokaktaki casinoya git ! Kasası büyük tehlikede.

- Neden ?

- Soru sorma ! Geç bile kalmış olabiliriz.

Başını sağa sola yatırmıştı yapacak bir şey yok dermişcesine.

İçeri girip Jimin'in beni gözleriyle takip ettiğini gördüğümde ;

- Sen de onlarla gitsen iyi olur.

- Seni burada Namjoon'la yalnız bırakamam.

- Seokjin şu an orada ve kasayı patlatmak üzere. Çoktan kaçmış bile olabilir. Ben Namjoon'u içeri çekeceğim. Boş durma !

Başımı tam camdan dışarıya uzatacakken elimden tutup beni kendisine çekti.

- Onun yanına çıkmayı düşünmüyorsun değil mi ?

- O normal bir şekilde inmeyecektir bulunduğu yerden. İndiğinde tutuklayacağımı biliyor. Yanına çıkmazsam yakalayamam onu. Bir şekilde kaçacaktır.

- Çıkarsan da seni aşağı ittirir.

- Umalım da ondan güçlü çıkayım o zaman.

Elimi çektim ve camdan dışarıya ayağımı atıp onun da bulunduğu pervaza çıktım.

Kenara kadar gitmişti.

Yaklaşan helikopter sesiyle kaçış yolunu anladım ve başaramadan yakalayabilmek için ona doğru koştum.

Helikopter bizim bulunduğumuz kat hizasında apartmanın yanından çıktığında estirdiği rüzgar, dengemi bozmaya yetmişti.

Duvarın çıkıntısından tutunup kendimi sürükleyerek Namjoon'a yaklaştım.

Ayağını helikopterin ayaklarından birisine attığında adamları onu çekti.

- Daha sonra görüşürüz Jungkook.

Dedi ve gülümseyerek elindeki butona bastı.

Ne işe yaradığını tahmin etmeye kalmadan bulunduğum yer kayganlaştı ve aşağı düşmemi sağladı.

İtfaiyenin açık olan şişme yatağına düştükten kısa bir süre sonra kendimi toparladım ve etrafıma doluşan insanları ittire ittire casinoya ilerledim.

Namjoon daha önceden insanlardan büyük bir ses almıştı atlıyormuş gibi yaparak , Seokjin ise o sırada kasanın kapısına yerleştirdiği bombaları patlatmış olmalıydı.

Kalabalığın arasında koşarken elim tekrar tutuldu.

- Jimin ? Onları kaçıramam bırak beni !

- Kaçmışlar bile !

- Ne ?

Elimi yumruk yapıp kafama vurdum.

Neden daha önce anlayamamıştım ki ?

- Jungkook ?

Namjoon'un bir şeyler peşinde olduğunu bilmeme rağmen bekledim resmen!

- Jungkook !

- Ne var Jimin ?

Herkesin bize baktığını etrafta gezdirdiği gözlerinin ardından anlamıştım.

- Üniformalarımız yok. Şu an intihar eden kişi gibi görünüyorsun. Habercilerle konuşmak istemez misin ?

Kameramanların çekim yaptığı yeri gösterdi.

Kalbe Nişan Al : ATEŞ ★ JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin