Yolda gördüğümüz kavgayı ayırmıştık fakat ben düşüncelerimden sıyrılıp dünyaya dönememiştim.
Neden Jimin onca şeyden sonra Namjoon için bir şeyler yapmaya devam ediyor ?
Şubeye geldiğimizde Taehyung'a :
- Kavga edenlerin tutanağını sen halleder misin ? Biraz başım ağrıyor da.
- Peki , sen dinlen.
Demiş ve arabadan inip arkadakileri çıkartarak binaya girmişti.
Derince aldığım nefesin yetersiz geldiğini anladığımda kapımı açıp dışarı çıktım ve arka kapıya yaslanıp ellerimi ensemde birleştirdim.
- Jungkook !
Başımı öne doğru eğdiğim sırada ismimin seslenilmesiyle gözlerim açılmıştı.
Etrafıma baktığımda Jimin'in yanıma geldiğini görmüştüm.
- Seni özledim.
Kendisini bana daha da yaklaştırdığı sırada sarılmak istediğini anlamıştım.
Elimi onun karnında gerdirip fazla yakınlaşmasını engelledim.
- Emniyetin önündeyiz diye mi bu uzaklık ?
Sorusuna yanıt vermemi beklemeden başıyla onaylarcasına hareket etmişti. Yanıma geçip ön kapıya yaslandığında :
- Neden yaptın ?
- Neyi ?
- Jimin bana yalan söylemene gerek yok. Neden Namjoon'un kağıtlarını arabadan aldın ?
- Neyden bahsettiğini anlamıyorum Jungkook. Daha açık konuşmalısın.
Sinirle sırtımı arabanın yan tarafından ayırıp kapıyı açtım.
- Burada olması gereken kağıtları diyorum ! Neredeler ?
Boş boş yüzüme baktığı sırada bacağımda bir ağırlık hissetmiştim.
Başımı eğip baktığımda daha önce Jimin'in evinden çıkarken gördüğüm çocuk olduğunu anlamıştım.
- Moonbin ?
- Sinirlenme lütfen ! Kızmak kötü bir şey.
Korktuğu için sarıldığını fark ettiğimde dizlerimin üzerine çöküp yüzüne baktım.
- Gerektiği zaman sesimi yükseltmeliyim ama Moonbin. Yoksa bu meslekte nasıl kalabilirim ki ?
Gülümseyerek elini tuttuğumda etrafa baktım.
Annesini göremiyordum.
- Tek başına gelmemişsindir , değil mi ?
- Senin yanına geldiğimi görünce annem beni köşede bırakıp gitti.
- Peki neden geldin ?
- Amcamın bana bakması gerekiyormuş bugün.
- Polis demiştin değil mi ?
- Evet.
- Peki kim ?
Tam ağzını açtığı sırada binanın kapısından :
- Moonbin ?
Diyerek gelen Taehyung'u görmüştüm.
Demek ki oydu.
Gelip kucakladığında ben de ayaklanmıştım.
- Neden geldin ?
- Annem acilen dedemin yanına gitmesi gerektiğini söyledi. Bana sen bakacakmışsın bugün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Nişan Al : ATEŞ ★ JiKook
FanficYeni bir asayişe atanan Jungkook; ekip amiri olan Jimin ile bir türlü yıldızını barıştıramıyordur. Peki bunun için çok mu uğraşıyor? Pek sayılmaz! Yanında her daim duran birisi varken Jimin'le arasının iyi olması pek de önemli değil. Kim Taehyung...