"Spun iubire"

20.9K 917 38
                                    

"Recunoaște, Leon. Ți-e frică că te va respinge. Te va abandona, la fel cum a făcut Alia. Și dacă ea te abandonează, cine te mai ridică din hău? Hm? O să te tot îneci în el până când aerul nu-ți va mai ajunge la inima aceea neagră... Știi că o s-o distrugi, dar o vrei în continuare; haide, spune-i cine ești cu adevărat. Să vedem cât de mult ține la tine.

Până și conștiința mea are dreptate, dar undeva se înșală. Am încredere în sentimentele Lolei. Mai multă încredere decât în ale mele.

Așa că îi zic tot. Merită să afle adevărul, iar eu vreau să mă eliberez de el. Sau, mă rog, de jumătate.

- ...eu nu vreau să te îndepărtez, chiar nu vreau; da, m-am culcat cu Gemma, m-am culcat cu foarte multe femei, dar ceea ce a fost înainte nu mai contează. Uite, știu că sunt un afurisit de nemernic și că nu te merit, dar-

- Leon, ce-

- Nu, lasă-mă să-ți spun, iubire... ești minunată. Ești cea care mă face să vreau să trăiesc, să vreau să respir... nici măcar nu știu cum am făcut asta până acum. Nu vreau să te pierd sau să te fac să suferi, iar dacă vrei vreodată să pleci, eu nu te pot opri."

Pentru Lola Moon, totul e o glumă proastă. Chiar și viața. Totuși, în ciuda dezastrelor prin care trece, ea continuă să vadă partea bună a lucrurilor și să nu se abată de la calea ce o conduce spre visul ei.

Leon York știe că prin venele lui curge venin și că distruge tot ce atinge. Tocmai din acest motiv, când o întâlnește pe Lola, o ființă plăpândă ca un fulg de nea, el încearcă să păstreze distanța. Dar, fiindcă are o reputație de păstrat, trebuie să facă contrariul.

"Spun iubire" este povestea a două vieți clădite pe durere. Dar, când dorința de iubire le împletește, două inimi încep să bată la unison.

Spun iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum