Χρύσας Pov
Ναι γαμωτο,αυτός ειναι...
Άρης(επιτέλους😂):Τι κανεις μονη σου εδω; είπε με ενα σαρκαστικό τόνο να μην τον παρεξηγήσετε...
-Δε με βλέπεις,πλέκω ειπα σαρκαστικα φυσικά..Αγαπω τα μπιτσι λουκς😎😂αλλα δεν το χω και πολυ
Άρης-Να σου πω το ειρωνικό υφάκι κοψτο σε μένα γιατι ξέρεις που μπορει να καταλήξει είπε με ένα απηλητικο ύφος
Μαλακά!Γαμωτο λιγο δύναμη χρειάζομαι και θα τον τσακίσω..Άι γαμησου παλιοπουστη..Αλλα που να τα πεις αυτα,θα σου κανει την μούρη μπλε μαρε..
Οποτε δεν απάντησα και το μονο π εκανα ειναι να σκύψω το κεφάλι μ..Παλι..
Ευτυχώς εμφανίστηκε η Ναταλια πριν παει να παει αυτός κατι..Αυτο το κοριτσι το αγαπω γιατι ειναι πάντα εδω την κατάλληλη στιγμή..Θυμάμαι μονο μια φορα,πριν 1-2 χρονια που πήγαμε με την Ναταλια στο παρκο και ετσι οπως ερχόμουν τον πέτυχα σε ενα στενό και τον ειρωνεύτηκα ίσως περισσοτερο απο ποτε..Με έπιασε απο το λαιμό και μου είχαν μείνει σημάδια 1 βδομάδα και με κλώτσησε στην κοιλιά η οποία ειχε μελανιασει...Πέρα απο αυτο καθε μέρα με σχολιάζει τιποτα παραπάνω..Αλλα ειναι ΜΕΓΑΛΟΣ μαλακας..Γενικώς..Ωπα,κατσε έφυγα λιγο απο την πραγματικότητα..
Άρης:Τιποτα μωρε υπενθύμιζα στην φίλη σου οτι ειναι ενα τιποτα,οτι της αξίζει όλο αυτο και οτι δεν υπαρχει περίπτωση να γυρίσει να την κοιτάξει ούτε τυφλός,κουτσος με γυάλινο μάτι(κλεμμένο😂🔫) είπε και γέλασε
Αυτο δεν μαρεσε,παει να με υπερασπιστεί η Ναταλια αλλα την διακόπτω
-Να σου πω εσένα..Μην τολμήσεις και μου ξαναμιλησεις γιατι θα γίνει της πουτανας εδω μεσα..Και οχι αυτής της πουτανας που πηδιεσαι στις τουαλέτες,χειρότερης..Μάζεψε τα χερια σου και μην με ξανακουμπησεις μαλακα..Μου το παίζεις υπεράνω ενώ εσυ εισαι το τιποτα τόσα χρονια..Και αλλο ζώον εγω κάθομαι και σε ακουω..Ε οχι λοιπόν σε βαρέθηκα και εσένα και τις μαλακιες σου,παλιοπουστη ειπα και του έχωσα ενα χαστούκι που παιζει να ακούστηκε και μεχρι το κέντρο και έφυγα στην τάξη..
Η Ναταλια ειχε ξαφνιαστεί αλλα ειχε ενα χαμόγελο ως τα αυτιά και αυτός ειχε μείνει με το χερι του στο μάγουλο του σοκαρισμένος χωρίς να πει τιποτα..Η Ναταλια γέλασε και προχώρησε και αυτός της φώναξε "Παλιοπουτανα" αυτη συνέχισε να περπατάει και απλως του εκανε κολοδαχτυλο σε φαση bitch I don't give a fuck!!😂😂(πολλή δράση,ε;Ή ειναι λιγο απότομο;Εκν επανάσταση η κοπέλα τι να έγραφα;😂)
Μπήκαμε μεσα και ήρθε η Νατ και έκατσε διπλα μ χωρίς να εχει φυγει το χαμόγελο απο το πρόσωπο της..Της άρεσε αυτο π εκανα και ήμουν σιγουρη..
Χτύπησε το κουδούνι για το σχόλασμα thank god it's Friday😂
Ναταλια:Βλκ αυτο π έκανες ηταν τόσο..ουαου!! είπε και γέλασε
-Μα ρε μλκ δν μπορουσα να μην σου πω πως ήθελα να παίξουμε και μπουνιές αλλα δεν το εκν τελικά γτ εχει περισσότερη δύναμη και..καταλαβαίνεις😂
Ομως ειχα και τν σκέψη στο μυαλό μ..Θα με δείρει μεχρι να πεθάνω ή κατι τετοιο..Εκτος κι αν τρέξω..Εχω αυτο το πλεονέκτημα να ειμαι γρήγορη τρομάρα μ..Τόσα χρονια εχω εξασκηθεί..
Χαιρετάω τν Ναταλια εδω που χωρίσουν οι δρόμοι μας και αρχίζω και προχωράω γρήγορα προς το σπιτι μ..Φοβαμαι λιγο(πολυ)γιατι το σπιτι του ειναι αρκετά κοντά στο δικό μ και νιώθω οτι θα εμφανιστεί μπροστά μ και θα με δείρει..
Ουφ,μλκ έφτασα σπιτι χωρίς να πεθάνω,με ολα μ τα κόκαλα στην θέση τους..
-Γεια σου μαμά
Φωτεινή:Γεια σου μωρό μ,πως πηγε το σχολειο;
-Σχετικά καλα.. δεν της εχω πει ποτε τιποτα για τν Άρη τόσο καιρο προσπάθησα να κρύψω τα σημάδια..Κατι το οποίο γινόταν με επιτυχία
-Ο μπαμπάς π ειναι; την ρώτησα
Φωτεινή:Λες κ δν ξέρεις..μου είπε με ενα ύφος κάπως "μην μου κανει πλάκα"
Οχι δν εχει γκομενα ή κατι τετοιο,ούτε παίρνει ναρκωτικά😂Δεν εχω τέτοια παράπονα..Απλά οταν δεν δουλεύει καθε ΣΚ ειναι μια εκδρομή..Ναι καλα ακούσατε..Σε βουνό,σε θαλασσα,σε λαγκάδια..Παντού όπου βρει..Του αρέσει..
Ακουω κλειδια στην πόρτα..Και μπαίνει μεσα ο Αντρεας ο οποίος ειναι...ο αδελφός μ..ναι δν το ειχα αναφέρει πιο πριν..Ειναι ενα χρονο μεγαλύτερος,ειναι στο Β4..Αλλα ειναι ο καλύτερος αδερφος..Αλλα καμια φορα ειναι λιγο υπερπροστατευτικος...Ευτυχώς δν ξερει τιποτα για τον Άρη γιατι φαντάζομαι τι θα γινόταν..
Αντρεας:Γεια σ μάνα,γεια σ μικρό
-Ρε Αντρέα πόσες φορές θα σου πω να μην με λες μικρό;
Αντρεας:Όσες και να το πεις εγω παλι θα σε λεω μικρό.. λεει και μου ανακατεύει τα μαλλιά..Έλεος😩🔪
Φωτεινή:Ελάτε να φάμε!! φωνάζει απο την κουζίναΆρης Pov(εκπληξηη,δεν το περιμένατε ετσι;)
Πω γαμωτο της,ακόμα με πονάει το μάγουλο..Για γατάκι εχει βαρύ χερι ομως..Αν την πετύχω πουθενά..
Ειμαι στο σπιτι..Δεν ειχα όρεξη να δω τν πουτανα την Κατερίνα(σορρυ αν σε λενε Κατερίνα😂❤️)Μολις μπήκα μεσα η 7χρονη αδερφή μ έτρεξε πανω μ..
Σοφία(η αδερφή του):Αρηη,ξέρεις τι μάθαμε σημερα στο σχολειο;
-Τι; ρώτησα προσπαθώντας να δείξω όσο περισσοτερο ενδιαφέρον μπορώ
Σοφία:Τηνπροπαιδεια..Θες να στην πω;Ξςρω του 2,3,4,5 διάλεξε..
-Σοφία μ αν γινεται μια αλλη στιγμή
Σοφία:Καλα..είπε με αγκάλιασε και πηγε μα ζωγραφίσει..
Τι αθώο κοριτσάκι..Πρεπει να την προσέχω..Απο τοτε που ο πατέρας μ λείπει συνέχεια με το ζόρι βλέπουμε τν μαμά και τν Σοφία τν προσέχει η θεία μ η Μαρια..Αυτη η θεία μου εχει στηριχθεί σαν μητέρα μ..Ήτανε πάντα εκεί και σχεδον αυτη με μεγάλωσε..Για να παω να δω τι κανει..
-Γεια σ θεία
Θ.Μαρια:Γεια σου αγορι μ,τι κανεις;
-Καλα θεία,εσυ;
Θ.Μαρια:Τα ίδια αγορι μ
-Θεια εγω θα φαω και θα φυγω γιατι εχω μια δουλειά αλλα όλη τν υπόλοιπη ,ΕΡΑ θα μαι εδω..
Θ.Μαρια:Εντάξει αγορι μ,κανε οτι θες
Πραγματικά τν συμπαθώ πολυ..Αλλα τωρα λεω να βγω να ξεσπάσω λιγο..Μην φανταστείς οχι με την Κατερίνα ή τις άλλες..Απλως μια βόλτα θα βγω στο παρκο στην γειτονιά..Χρύσας Pov
Μόλις φάγαμε...Βαριέμαι..Γιατι δεν παω καμια βόλτα;
-Μαμα παω μια βόλτα εδω στο παρκο
Φωτεινή:Εντάξει παιδι μ μπουφάν να πάρειςΣυνηθισμένη ατάκα Ελληνίδας μάνας..Έβαλα το μπουφάν μ,πήρα κινητό,κλειδιά και έφυγα..Αλλα γύρισα πισω γιατι ξέχασα την σοκολάτα μ😂Τωρα ειμαι έτοιμη..
Έφτασα στο παρκο και έκατσα σε ενα παγκάκι..
Παλι εδω το κόβω😂Ειχα έμπνευση και ήθελα να ανεβάσω κι αλλο αλλα στην συνέχεια νύσταξα οποτε😂✌️Εύχομαι μεχρι εδω να τα παω καλα🌸👑Πάντως ειχε λιγο πιο ζωντανές σκηνές αυτο το κεφάλαιο😁💘Καληνυχταα😂😘
YOU ARE READING
The way he changed..
Teen FictionΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...