-Αμαν ρε Ναταλια και σου ειπα να πάρεις το γαμομπουφαν αφου ειχε ψόφο!
Ναταλια:Ε ρε Χρυσα,που να ξερα..ειπε φυσώντας την μύτη της..
Ναι η γουρούνα άρρωστησε..
Της ειπα να βάλει το μπουφάν της αλλα οχι αν δεν δείξουμε το μπλουζάκι που πήραμε προχθές απο το καινούριο γωνιακό μαγαζι θα σκάσουμε..
Ναταλια:Ποσο εχω; ειπε βήχοντας..
-38.8!
Αχνε.
Το καλυτερο δεν το πα..
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΒΗΧΑ ΚΑΙ ΠΥΡΕΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΧΙ!
ΤΡΕΛΟ ΠΑΡΤΙ!
Οι γονείς της έφυγαν για ενα διήμερο και αμεσως να το αρπάξει το κρύωμα..
Δεν τους ειπαμε κατι για να μην ανησυχήσουν..
Έμεινα εγω μαζι της,με τα χίλια ζόρια αφου πέρασα την ανάκριση της μάνας μου..Ασε που τα χω παρει και μαζι της.
Ειναι η δευτερη φορα που γινεται αυτο σε εναν χρονο..
Δεν με ακουει η κουφιοκεφαλη.Ναταλια:Χρυσα;
-ΤΙ?!
Μου σκεπάστηκε με το πάπλωμα μεχρι τα αυτιά τρομάρα της..
Ναταλια:Ειναι 14 Φεβρουαρίου..
-Και γω τι θες να κανω;
Ναταλια:Ε ειναι η μερα των ερωτευμένων!
-Συγγνωμη,ξέχασα να σου κανω πεοταση γάμου αλλα το χα για έκπληξη!Μωρη τι με νοιάζει ειναι δεν ειναι η μερα των ερωτευμένων?!
Ναταλια:Ναι ρε Χρυσα αλλα ο Άρης;
-Ο Άρης τι;
Ναταλια:Δεν θα..βγείτε;
Να βγουμε;
ΧΑΧΑΧΑΧ
Οχι.-Πρώτον εισαι αρρωστη και θα κάτσω μαζι σου και δεύτερον δεν ξερω που ειναι..Και ειναι ξημερώματα της 14 Φεβρουαρίου..τι να κάνουμε εξω στις 1 το χάραμα?!
Ναταλια:Ε ολο και κατι θα βρείτε αλλα δεν θελω να μείνεις μεσα εξαιτίας μου!
-Αμαν βρε χαζό,καλυτερα μα μείνω μεσα μαζι σου παρα να βγω με οποιονδήποτε..ειδικά αυτη την ημέρα..ξερεις πως την μισω..για αυτο η κολλητη σου θα παρει σοκολάτες και θα την βγάλετε μαζι..πως σου φαινεται αυτο;Ναταλια:Χμμ,ΤΕΛΕΙΟ!
Ειναι παράδοση..Προτιμω πολυ περισσοτερο την Τσικνοπέμπτη.
..
Βγηκα απο το μπανιο..το πρωινό μπάνιο ειναι το καλυτερο..
-ΝΑΤΑΛΙΑ ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ?!Φερε να δω και γω βαριεμαι! ειπα κλαψουρίζοντας και πήδηξα πανω στο κρεβάτι..
Ηταν βιντεακι με μια μπανάνα που χόρευε σάλσα..θεϊκό μπορουσα να πω..
Ξαφνικά η οθόνη αναβοσβήνει ειναι μήνυμα απο τον Αρη..
Ναταλια:Αωωωω!
-Τι Αωω μωρη;Να παω για λιγο σπιτι του μου ειπε ο άνθρωπος,δεν μου εκανε πρόταση γάμου..ειπα γελώντας
Του έστειλα οτι σε κανα μισάωρο θα μαι εκει..Ηρθε η ωρα να στεγνώσουμε αυτο το πράγμα που ονομάζεται μαλλι..
Μαλλι ντίβας νταν.
Ντρέπομαι να βγω ετσι εξωω.
Ναταλια:Να πάρεις σοκολάτες στον γυρισμό! φώναξε για να την ακούσω αφου ειχα βγει απο το σπιτι..
YOU ARE READING
The way he changed..
Teen FictionΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...