Χρύσας Pov
Εμ,μπορει να ειπα ενα μικρό ψεματάκι..
Αλλα ηθελα να παω..Αλλα μετα θα παω και στην Νατ..Στον γυρισμό..Μα,θα με καταλάβει..Τελος παντων εχω ωρες να σκέφτομαι και για αυτο..Χτυπάει το τηλέφωνο και βλεπω στην οθόνη μου να εμφανίζεται η επαφή του Δημήτρη..(χμ,θα μάθουμε ποιος ειναι;😂😉)
Μήνυμα Δημήτρη:
Θες να βγουμε αυριο;Ωχχ τι να του απαντήσω;Εχω κανονίσει..
Τι να του απαντήσεις ρε ηλίθια;Θα άφηνες κατι τετοιο για να βγεις με τον Δημήτρη;
Ναι αλλα εδω και μια βδομάδα ειναι άρρωστος και εχω καιρο να τον δω..λεω με παράπονο..ναι στην φωνη😑😂..
Σκέψου σαν την Χρυσα..
Εχει δίκιο..Τελικά τους έστειλα ενα απλό "χαίρομαι που έγινες καλα αλλα δυστυχώς αυριο δεν μπορώ γιατι θα παω στην γιαγια μου" και κλείνω το τηλέφωνο..χειρότερη δικαιολογία εβερ..πιθανόν να νομίζει οτι του κανω φάρσα γιατι δεν πολυπηγαινω στην γιαγια μου..
Βλεπω τον Αντρέα να κατεβαίνει κατω.."στολισμένος"..χμμ,γκομενοδουλεια;
-Που πας;
Αντρεας:Εμ θα βγω με ενα φιλο..οχι σε μας αυτα..
-Ρε γιατι λες ψέματα στην φανταστική μικρή σου αδερφούλα; λεω και μαζι με αυτον ξεσπάσω και εγω στα γέλια..
Γιατι ειμαι τοσο χαζοχαρούμενη;
Αντρεας:Ενταξει λοιπόν παω..
-Σε γκομενα..
Αντρεας:Ωπα ρε μικρό,ποτε τα μαθες εσυ αυτα; λεει και μου ακουμπάει την μύτη πήρα πειραχτικα
-Πίστεψε με τα ξερω καλύτερα απο εσένα
Αντρεας:Καλα οτι πεις..λεει και κλείνει την πόρτα πισω του καθώς φεύγει..
Να το παραδεχτώ ξερω κι εγω..Ναι κόσμε😂..Παλι πεινάω σε ενα σπιτι μιλώντας μονη μου..Πισω στο θεμα μας..Τι νομίζετε μονο τα αγόρια συζητάνε για γκόμενες;😂
Χμ,τι να φαω;Οχι ασε φτάνω άνετα τα 200 κιλά ας πιω μια σοκολάτα.....
Γαμωτο λερωθηκα..
Παω πανω..Ουυ,σούπερ..Μια αρκετα στενή κολλητη μαύρη μπλούζα και μια φόρμα γκρι και αυτη στενή..Ρε θα ειμαι σαν αγελάδα με φόρμες στην κυριολεξία..Αλλα σαν πως θα με δει κανεις;Οι γονείς μου λείπουν..Η μαμά μου πηγε σε μια θεία της γιατι πέθανε και θα λείψει το Σαββατοκύριακο και ο μπαμπάς μου οπως παντα σε κανα βουνό..Και εμπιστευτήκαμε εμενα και τον Αντρέα..Το κάψαμε το σπιτι😂Χμ,1 το βραδυ και δεν εχει έρθει ακόμα ο Αντρεας..Μονη μουυ..Αλλα φοβάμαι λιγο..Βραδυ ε;Για θρίλερ το παω..Κατσε να βρω κανα καλο..
Το "The Forest" φαινεται ωραιο(γαματο για μενα😂💖)
Εβαλα την ταινια να παιζει πήρα μια σοκολάτα,φυσικά και έκλεισα τα φώτα Αφιυ ουρά μια κουβέρτα και κουκουλώθηκα μεχρι πανω..
...
Την πλησιάζει ενα τέρας και εκει που παει να την ορμήσει
Ντριιν!!
Επεσα απο τον καναπέ μαζι με την κουβέρτα και χρυοησα το πόδι μου..Γαμωτο ποιος ειναι ξημερώματα;Ο Αντρεας εχει κλειδιά..Αν ειναι κλέφτης;
Και θα χτυπήσει κουδούνι;Πανε άνοιξε να δεις ρε!!
Όσο κι αν μισώ αυτήν την φωνούλα εχει δίκιο..Τι θα πει "Γεια σας ήρθαμε να σας ληστέψουμε;"και αν με σκοτώσει και μπει;Μπα θα έμπαινε αφού τα φώτα ειναι κλειστά..
Παω και κοιτάω απο το ματάκι καθώς ανοίγω το φως γιατι ειχε σκοτάδι..Μα δν ειναι κανεις..Τα πνεύματα δεν παιζει να ναι😂Ανοίγω λιγο την πόρτα και κοιτάζω εξω..
Γυρίζω για να ξαναμπώ μεσα και κάποιος μου κλείνει τα ματια..Θα πεθάνω σκέφτομαι κλαψουρίζοντας..
-ΒΟΗΘΕΙΑΑ!!φωναζω και προσπαθώ να βγω απο τα χερια του αφού με εχει κράτηση δυνατά..
Τοτε ακουω κάποιον να σκάει στα γέλια..Ξερω ποιος ειναι..ο Άρης..
VOUS LISEZ
The way he changed..
Roman pour AdolescentsΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...