Την άφησα να διαλέξει ταινια και βγηκα εξω για να κανω διαπραγματεύσεις με το περίπτερο..Αντρεας:Που πας τέτοια ωρα ειναι αργα..
-Μεχρι το περίπτερο παω ρε Αντρέα σιγαα..η Χριστινα που ειναι;
Αντρεας:Έπρεπε να φυγει.
-Αα,ενταξει.Παω και ερχομαι!Με αυτα που γίνονται τελευταια ούτε ενα γεια δεν εχουμε πει με την Χριστινα.
Και εξάλλου σιγά μωρε το βραδυ..
11:30..
Ναι το περίπτερο διανυκτερεύει..
Καθως περνούσα απο το παρκο ειδα ενα αγορι να εχει κολλήσει ενα κοριτσι στην άκρη του τοίχου..
Καλε αυτοι θα κάνουν και παιδι σε λιγο..
Σπίτια δεν έχετε;
Ντομάτες να παρω να χω να πετάω.
Το κεφαλι του αγοριού γυρνάει ελαφρά και στο σκοτάδι αρχίζω να αναγνωρίζω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του..
Μόλις καταλαβα ποιος ειναι γούρλωσα τα ματια μου..
Επιτάγχυνα το βήμα μου και έφτασα στο περίπτερο πιο γρηγορα και απο τον Φλας.
Πήρα δυο σακούλες πατατάκια,το μεγάλος μέγεθος φυσικα,και τέσσερις σοκολάτες.
Ακριβως τα υπολόγισα..
Να μην γίνουμε και τελείως γουρούνια δεν παει.Οταν επέστρεφα απο το περίπτερο,ευτυχώς,δεν ηταν εκει.
Σίγουρα θα θυμήθηκαν οτι υπαρχουν και σπίτια για να βγάλουν τα ματια τους.
Τι διάλεκτος ειναι αυτη παιδι μου;Στον εικοστό αιώνα ζεις;
Εγω αυτην χρησιμοποιώ και σε όποιον αρεσει.Μπήκα στο δωμάτιο και η Ναταλια γύρισε και με κοίταξε ενθουσιασμένη.
Ναταλια:Θα δούμε 'Το ημερολόγιο'
Οχι ρε γαμωτο.
-Παω να φέρω τα χαρτομάντιλα.
Καθε φορα που την βλέπει κλαίει.
Αλλα το άσχημο ειναι οτι οταν κλαει ακουγεται σαν γατα που πεθαίνει βασανιστικά αργα.
Ε ρε μπλέξιμο.
Αλλα τι να κάνουμε..την αγαπω..και ας ειναι παράξενη.
Οποτε λογικα άκυρα τα πατατάκια.
Με ρομαντικά πανε οι σοκολάτες.
..Εχει τα τελευταια 20 λεπτα κλαίει και μου λεει για το ποσο ρομαντικός ειναι ο Νοα.
Ενταξει δεν λεω οτι εγω ειμαι καλυτερη,αλλα εχω βαρεθεί να την βλεπω πια.
Αυτην την ταινια την εχω δει πανω απο 10 φορες.
Καταντάει βαρετο.
Καλα που τελείωσε.
Λες και ημουν δυο ωρες στο survivor ηταν.
-Ελπιζω να τελείωσες γιατι δεν εχω αλλα χαρτομάντιλα.
Ναταλια:Ναι μια χαρα ειμαι.
Ειπε και ρούφηξε την μύτη της.
ESTÁS LEYENDO
The way he changed..
Novela JuvenilΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...