Ναταλίας Pov
Ακόμα να έρθει..ειναι 9 ακριβως..Αν και δεν ειναι τυπική στην ωρα της,θα πρεπε να χε έρθει..
Ακουω το κινητό μου να δονείται..
Ηταν μήνυμα απο την Χρυσα..
Μήνυμα Χρύσας:
Δεν σε πειραζει αν ερθω να κάτσω για μισή ωριτσα ετσι;
'Εμ,οχι' της απάντησα..
Μετα απο ενα τέταρτο ειχε φτάσει..
Της τα εξήγησα ολα..Φυσικα άρχισε παλι τα ίδια..
Χρυσα:Ηταν σιγουρο οτι τον ήθελες..Φαινόταν απο τον τροπο που τον κοίταζες..Θα ειναι στο παρτι;Και τωρα που θα βγείτε κιόλας..
-Ποιος είπε οτι θα βγουμε;
Χρυσα:Αυτος,δεν τον άκουσες;Και αυτος σε θέλει..Να μου το θυμησεις οτι σου τα λεγα οταν τα φτιάξετε..
-Ωπα κατσε,εσυ εχεις παει πολυ μπροστά..λεω και σκάει στα γέλια..Χρύσας Pov
Ναταλια:Εσυ τι νεα;
Ωχ,να της το πω;
Αν δεν της το κω σε ποιον θα το πω;Η κολλητη μου ειναι..Θα της το πω!
-Λοιπον ξεκινάω..ειπα παίρνοντας μια βαθιά ανάσα..
Χθες το βραδυ ήμουν μονη μου στο σπιτι γιατι ο Αντρεας ειχε βγει εξω..Και οπως παντα εβαλα θρίλερ..Μετα απο λίγη ωρα χτυπάει το κουδούνι,αφού τσακίστηκε γιατι χτύπησε την ωρα που το πνεύμα πηγε να ορμήσει την πρωταγωνίστρια..Φοβήθηκα να ανοίξω αλλα τελικά άνοιξα..Δεν ειδα κανέναν..και ακου τωρα μαλακια..οταν παω να γυρίσω μου κλείνει κάποιος τα ματια π,εγω τσίριξα,αυτος γέλασε και κατάλαβα οτι ηταν ο Άρης..Μοηκε μεσα με δικιά του πρωτοβουλία και είδαμε μαζι την ταινια και οταν έφυγε μου είπε 'Καληνυχτα μικρή,θα τα πουμε' και μου έκλεισε το ματι..Αα και οταν ήρθε για την εργασία κάτσαμε και φάγαμε πολυ,οταν λεω πολυ εννοώ πολυ φαγητό μαζι..
Η Ναταλια ειχε μείνει να με κοιτάζει με μια χαζοχαρούμενη έκφραση στο πρόσωπο της..Αλλα σύντομα πήρα απαντηση..
Ναταλια:Αααααα(τσιρίδα😂)
-Κατσε ρε βραδιάτικα θα νομίζουν οι γείτονες οτι σε σφάζουν..
Ναταλια:Μηπως σημερα που ειναι παραμονή,θα περάσετε το βραδυ μαζι; είπε κοιτώντας με πονηρά
-Ναι,το βρήκες και να φανταστείς δεν ήξερα πως να στο πω..ειπα με την ειρωνεία να ξεχυλιζει απο το στόμα μου..
Ναταλια:Και με ποιον θα περάσεις την παραμονή;
-Ρε βλάκα μαζι δεν θα την περάσουμε;Θα παμε στο παρκο που γινεται αυτο το event και θα ειναι γαματα..ειπα καθώς σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου ενα χαμόγελο μεχρι τα αυτιά..
Ναταλια:Αχ,ωραια..Τι ωρα ειναι;
-Δέκα..ειπα απλα
Ναταλια:Και μου το λες τωρα; είπε φωνάζοντας
-Γιατι τι εγινε;
Ναταλια:Τρέξε να ετοιμαστείς..Εχουμε μονο μισή ωρα..τσιριξε καθώς περπατούσε πανω-κατω πανικόβλητη στο δωμάτιο..
-Εγω έτοιμη ειμαι..
Ναταλια:Ναι αφού σου κανω το make-up και τα μαλλιά..Η Ναταλια βγήκε τρέχοντας απο το μπανιο..Ειχε φορέσει εν α χαριτωμένο κόκκινο πουλόβερ με ενα μαύρο τζιν και τα μποτάκια της..Αρκετα ωραιο και απλό πιστευω..
Εγω ειχα φορέσει απο πριν,γιατι ήξερα το ταραξίας ειναι η Νατ,ενα μπεζ(σχεδον😂) πουλοβερακι με ενα απλο σχιστο τζιν..
Ναταλια:Ελα να σου κανω τα μαλλιά..
Η Ναταλια ειχε πλέξει στα μαλλιά της δυο γαλλικές πλεξούδες..Ειχε κανει ενα απλο αλλα εντυπωσιακό make-up που τόνιζε τα χαρακτηριστικά του προσώπου της..Για να λεμε την αλήθεια εχω την πιο όμορφη και ταυτόχρονα άγρια κολλητη😍
Μου εκανε τα μαλλιά μπούκλες και ευτυχώς μου εκανε ενα απλο make-up..
..
Φτάσαμε και θα μπορουσα να παω οτι ηταν εκει η μισή πολη..Για την ακρίβεια σχεδον ολα τα λύκεια της πόλης..
Ναταλια:Πολύς κόσμος ε;
-Ναι,γιατι ντρέπεσαι; ειπα γελώντας
Ναταλια:Θα τους βρούμε τους δικούς μας..είπε και αρχίσαμε να προχωράμε..
Ηταν πολυ ωραια..Απο τα δέντρα κρεμόντουσαν φαναράκια και σε διάφορες γωνιές υπήρχαν κεριά(οχι δεν έσβηναν😂αφήστε με να κανω ατμόσφαιρα😉😂),τα παγκάκι ηταν στολισμένα με διαφορα τούλια(οποίος κατάλαβε,κατάλαβε😂)και στο βάθος υπήρχε και ο DJ..Πάντως τα περισσότερα τα ήξερα😂Καθώς προχωρούσαμε είδαμε στο βάθος την Χριστινα να κάθεται με τον Αντρέα,τον Γιαννη και τον..Αρη;Γιατι παλι;
Τους πλησίασαμε..
Ναταλια:Γειαα..είπε η Ναταλιαχαρούμενα..που την βρίσκει την όρεξη;
-Γεια..ειπα και γω..
Ο Γιαννης μας χαιρέτησε χαμογελώντας,ο Αντρεας απλως κούνησε το χερι του και η Χριστινα ήρθε προς το μέρος μας..Ενω ο Άρης μας χαιρέτησε και..μου έκλεισε το ματι;Σε όλες ευχομαι..Αλλα οχι που τέτοια τύχη..Ντροπιασμένη κοίταξα γύρω μου,δεξιά και αριστερά και συνηδητοποιησα οτι υπήρχαν και κουβέρτες που μπορούσες να πάρεις..
Για ποιον λόγο;Το μπουφάν δεν τους κανει;
Πηγαίνω και ψηθυριζω στο αυτο της Νατ
-Δεν θες να πάρεις καμια κουβέρτα για σενα και τον Γιαννη;
Ναταλια:Άι στον διαολο..φωνάζει και εγω γελαω με την αντίδραση της
Χριστίνα:Τι εγινε;
Μπαα,καλύτερα να μην της το πω αν δεν θέλει η Νατ..
-Τιποτα μωρε κατι βλακείες..λεω και καλα αδιάφορη αλλα απο μεσα μου γελαω σαν χαζή..
ESTÁS LEYENDO
The way he changed..
Novela JuvenilΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...