-Αρη; ειπα με μπουκωμένο το στόμα
Αρης:Τι; ειπε γελώντας με το θέαμα μου
-Ευχαριστω που τρως μαζι μου..ειπα γελώντας
Άρης:Τιποτα μικρή..
Τοτε το κινητό μου άρχισε να δονείται με τον χαρακτηριστικό ήχο του τραγουδιού που ειχα βάλει..(mercy😂👌)
Ηταν η επαφή της Ναταλίας..Ο Άρης με κοίταξε απορημένος και το σήκωσα..
Ναταλια:Ελα γρήγορα στο κλειστό γυμναστήριο,εχουμε αγώνα σε μια ωρα!
-Τι; ειπα και μου κόπηκε η ορεξη αμέσως..
Ναταλια:Αυτο που άκουσες..
-Μα ειναι ανήξερη πρωτοχρονιάς..
Ναταλια:Ρε ελα ο coach σε θέλει στον αγώνα!Ειναι ο πρώτος του πρωταθλήματος!ειπε και μου το έκλεισε στην μούρη..
-Οχι ρε γαμωτο μονολόγησα
Άρης:Τι εγινε;
-Θα με πετάξεις μεχρι το κλειστό; ρώτησα με ελπίδα
Άρης:Εμ ναι,φυσικα
-Ενα λεπτακι να ντυθώ..ειπα και έτρεξα πανω..
Εβαλα τις επιγονατίδες μου και της στολή μου,που φυσικα δεν ηταν αλλη απο ενα σορτσάκι και μια κοντομάνικο μπλούζα..Με τέτοια ψυχρά ομως φόρεσα απο πανω ενα φούτερ και μια φόρμα..Πήρα κινητό,κλειδιά,λεφτά και νερο σε μια τσάντα και κατέβηκα γρήγορα κατω..
-Θα σου εξηγήσω στο αμάξι..του ειπα και βγήκα βιαστικά εξω κλειδώνοντας την πόρτα..Άρης:Παίζεις βολεϊ; ρώτησε σοκαρισμένος
-Τα τελευταια 8 χρονια απο όσο ξερω ναι..ειπα γελώντας με την αντίδραση του
Άρης:Και γω γιατι δεν το ξερα;
-Τωρα το ξερεις,λοιπόν παρε τον Αντρέα γιατι δεν θέλει να χάνει αγώνα και όποιον αλλον θελεις και ελάτε να μας δειτε,αν θέλετε..Αα και μετα πρεπει να μιλήσουμε για τον Γιαννη και την Νατ.Θα ηταν επίσης καλο να ξερει οτι και αυτη θα παίξει..ειπα κλείνοντας την πόρτα πισω μου και τρέχοντας μεσα στον χωρο του γυμναστηρίου..
Coach:Άργησες,μπες γρήγορα για προθέρμανση και διατάσεις..
Πηγα στα αποδυτήρια όπου άρχισα να ξεντυνομαι.Εκει ηταν η Νατ η οποία εκανε το ίδιο.
-Σημερα θα εχουμε ειδικούς καλεσμενους στον αγώνα.ειπα και της έκλεισα πειραχτικα το ματι..
Ναταλια:Ποιους;..Ιιι αποκλείεται..
-Σκασε και παμε..ειπα γελώντας με την αντίδραση της..
Εγω και η Νατ είμαστε βασικοί στην επίθεση(αν δεν κατάλαβες δεν πειραζει😂απο εκει καρφώνουμε😂)
Καναμε διατάσεις και μπήκαμε στο παιχνίδι,πριν ξεκινήσει ο αγώνας για προθέρμανση.
(Δεν το κανω αντιληπτό ετσι;😢😂)
Οι αντίπαλες μπήκαν στον χωρο το γηπέδου και άρχισαν και αυτές την προθέρμανση τους..Μερικές φαίνονταν γεμάτες αυτοπεποίθηση και ηταν σίγουρες οτι θα νικήσουν..Ενω άλλες της κατεκλεινε ενα ανήσυχο βλέμμα..Είμαστε καλη ομάδα πανάθεμά μας,για αυτο μάλλον μερικές απο τις αντιπάλους ανυσηχουν..
Με τη άκρη του ματιού μου ειδα στο γήπεδο να μπαίνει ο Αντρεας,με τον Αρη,τον Γιαννη και τον..Δημηρτη;Εχω τοσο καιρο να τον δωω(ε-ε ερχεται😂)
Εκανα νόημα στην Νατ και αυτη μόλις ειδε τον Γιαννη,γύρισε και με κοίταξε με γουρλωμένα ματια..Ηταν ξεκαρδιστικό το ολο θέαμα..Να αναφέρω το γεγονός οτι ήμασταν με σορτσάκια;Ας το πω και αυτο..
JE LEEST
The way he changed..
TienerfictieΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...