Κεφαλαιο 8

46 6 5
                                    

Χριστινας Pov
Ηταν ο Αντρεας..
Αντρεας:Χριστίνα;Εσυ εισαι;
Απλως κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου..Ένιωθα τα ματια μου να υγραινονται..
Εχουν γινει πολλα μεταξύ μας..Αλλα δεν ειναι της παρούσας..Για την ακρίβεια ας αρχίσω..Εγω με τον ήμασταν μαζι πριν φυγω..Αλλα κρυφά απο την Χρυσα..Δεν θυμαμαι τον λόγο..Την τελευταια φορα που τον ειδα ηταν αρκετα διαφορετικός..Δεν μπορώ να πω..Και τωρα ειναι πανέμορφος..Οταν αποχαιρετιστήκαμε ηταν ενα απο τα πιο δύσκολα πράγματα που ειχα κανει..Δεν μπορουσα να κάτσω εδω..Δεν ειχα αλλη επιλογή..
Τον κοίταξα προτού αρχίσουν να τρέχουν δάκρυα απο τα ματια μου..Δεν ξερω πως αλλα οπως εγω το ένιωσε και αμέσως με αγκάλιασε..Αυτη η αγκαλιά μου ειχε λείψει..Ακομα και αν δεν είχαμε ελπίδες,συνέχιζα να τον σκέφτομαι..Καθε μέρα..Συγκεκριμένα καθε βραδυ του έλεγα καληνύχτα..Τον ένιωθα πιο κοντά μου..Αφου κοιτούσαμε τον ίδιο ουρανό,μου έφτανε αυτο..
Στις αρχές μιλούσαμε αλλα πιο μετα κόπηκαν οι επαφές μας..Δεν ξερω γιατι..

Αφού ειχα σταματήσει πια να κλαίω,πήρα την πρωτοβουλία και έσπασα την αγκαλιά μας..
Αντρεας:Θες να παμε μια βόλτα; είπε γλυκά
-Δεν ξερω το ποσο βόλτα θα ειναι ξημερώματα αλλα ναι,θα το ηθελα..ειπα και μου χαμογέλασε..Και αυτο μου έλειψε παρα πολυ..Για την ακρίβεια ολα μου έλειψαν εδω..Αλλα αυτος περισσοτερο..

Πήγαμε στο παρκο που ερχόμασταν παλια..Αυτο το μέρος το ειχα ξεχάσει τελείως..
Κάτσαμε στο παγκάκι μας..Ναι και αυτο το παγκάκι θα μου φαινόταν απλό αν δεν ερχόμουν μαζι του..
Αντρεας:Ποτε γύρισες; ρώτησε σοβαρός
-Εμ,χθες αλλα ηταν απόγευμα και ίσα που πρόλαβα να ξεπακεταρω..
..

Αντρεας Pov(1η φορα😉)
Δεν μπορώ να πιστέψω οτι την βλεπω μετα απο τοσο καιρο..Μολις την ειδα ενα κύμα συναισθημάτων ξύπνησε μεσα μου..Δεν ήξερα πως να το περιγράψω..Αλλα μια για μου εχει συμβεί ξανά..Οταν ήμασταν μαζι..Εχει περάσει τόσος καιρος..
Θα μπορουσα μα κάθομαι ωρες,εδω,μαζι της..

Άρης Pov
Η ταινια τελείωσε..Γυρισα να την κοιτάξω και ειχε αποκοιμηθεί..Πανω μου..Ηταν τοσο γλυκιά αλλα γιατι μου το κανει αυτο;Δεν καταλαβαίνει ποσο δύσκολο ειναι για μενα;
Πως θα το καταλάβει ρε ηλίθιε;Να μυρίσει τα δάχτυλα της;
Αυτο να μου πεις..Ωπα κατσε,απο ποτε μιλάω στο υποσυνείδητο μου;Αχ,θα με τρελάνει..Αλλα κατσε δεν γινεται να εχω αισθήματα για εκείνη..Οχι,αποκλείεται..

Χρυσα Pov
Ακουω βήματα προς την πόρτα και προσπαθώ να ανοίξω τα ματια μου..
-Που πας;
Άρης:Πρεπει να φυγω..Ασε που εχει περάσει και η ωρα και εισαι κουρασμένη..
Θελω να του πω να κάτσει κι αλλο,εδω μαζι μου..Αλλα ντρέπομαι..Τελικά αρκούμαι απλα σε ενα..
-Ενταξει,καληνύχτα
Άρης:Καληνυχτα μικρή,θα τα πουμε..είπε και μου έκλεισε το ματι και έφυγε
Ωπα κατσε,είπε θα τα πουμε;Και μετα ΜΟΥ έκλεισε και το ματι;
Ξαφνικά έριξα μια μικρή τσιρίδα..Τι στο..;Γιατι χαίρομαι;Και γιατι νομίζω οτι ηταν πιο όμορφος απο το χριστουγεννιάτικο δέντρο,στο οποίο στέκονταν διπλα του οταν ετοιμαζόταν να φυγει;Γιατι μιλάω τοσο μπερδεμένα;Λες και ξεχνάω τι θελω να πω..
Μήπως τον ερωτεύτηκες;
Μη λες μαλακιες..Εγω αυτον;Ουτε για πλάκα..απαντώ στην σπαστική φωνούλα
Καλα οτι πεις..
Ακόμα και αυτη με ειρωνεύεται..

The way he changed..Where stories live. Discover now