Μετα απο λιγο αποτραβήχτηκα ντροπιασμενη..
-Συγγνωμη..
Άρης:Γιατι με αγκάλιασες; ειπε με ενα χαμόγελο ως τα αυτιά..απολάμβανε το οτι ημουν σε δύσκολη θέση..
-Δεν ξερω..ειπα και επιτάγχυνα το βήμα μου
Άρης:Κατσε..ειπε και με επιασε απο το καρπό για να με γυρίσει προς το μέρος του.
Άρης:Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι για αυτο..Δεν ηταν και κατι το σπουδαίο..
-Καλα..ειπα και του εκανα νόημα να μου αφήσει το χερι,αφου μου κρατούσε ακομα τον καρπό..
Παλι ρεζίλι μ' έκανες..
Τι λες μωρη;Πως σε εκανα ρεζίλι;
Τι ντροπές και μαλακιες μωρε..πες του πως τον θελεις.
Τι?!!Εγω;Τον Αρη;Θα θελες..
Μωρε και συ θα θελες αλλα ας μην το κανω θεμα.
Προσπαθώ να σε αγνοήσω.
Συνεχίσαμε τον περίπατο μας και ίσως να περπατήσαμε όλη την Αράχωβα.(Λοιπον ακολουθει μια οχι τοσο 'καθως πρεπει' σκηνη,πρώτη φορα που περιγράφω μην σχολιάσετε ασχημα😢😂)
Ναταλίας Pov
Καθόμασταν με τον Γιαννη και μιλούσαμε..
Η Χρυσα εχει φυγει εδω και αρκετή ωρα και μετα απο λιγο την ακολούθησε και ο Αρης..δείχνει πολυ ενδιαφέρον προς την Χρυσα..Αλλα λείπουν εδω και αρκετή ωρα..
Γιάννης:Γιατι εισαι αγχωμένη;
-Εμ,δεν ειναι κατι..καλα ειμαι..
Με πλησίασε και με φίλησε..Συνεχισε να με φιλάει και με έριξε απαλά πισω και ανέβηκε πανω μου..
Συνέχισε να με φιλάει και σιγά-σιγά κατέβηκε στην βάση του λαιμού μου..
Χωρίς να το καταλάβω άφησα εναν αναστεναγμό..
Ρεζίλι..Ηλιθια ηλιθια τι αναστεναζεις;
Φαντάσου να το κάνετε τι εχει να γινει..
Μαλακα σε κατάρα επεσα;Μονο εγω ακουω αυτη την μαλακισμενη;
Συνέχισε να με φιλάει και ανέβηκε παλι στο στόμα μου,χαμογελάει..σίγουρα για το προηγούμενο..
Γιάννης:Εισαι πολυ χαριτωμένη οταν κοκκινίζεις..ειπε γελώντας
Με φίλησε μια ακομα φορα και ξάπλωσε και αυτος πισω καθως με πηρε αγκαλιά..(Νιωθω πολυ ντέρτι και δεν χω γράψει καν κατι😂)
Χρύσας Pov
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και ειδα στην ρεσεψιόν την Ρανια..Ε ρε γαμωτο..
Ρανια:Αρουλη δεν θες να περάσεις απο το δωμάτιο μου; ειπε με ενα πονηρο βλέμμα
Εγω γύρισα και κοίταξα τον Αρη,που παρεπιπτόντως με περνάει σχεδόν ένα κεφάλι..
Αρης:Μπαα,συνοδεύω μαι χαριτωμένη κοπέλα σήμερα..ειπε και μου έκλεισε το μάτι..
Αχαμ..
ΚΑΤΣΕ
ΤΙ ΕΙΠΕ?!!
ΕΙΠΕ ΕΜΕΝΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΚΟΠΕΛΑ??
ΕΜΕΝΑ?
Με χάνετε..Θα πέσω..Θα με μαζεύουν με το φτυάρι..
Αρης:Θα προχωρήσεις; λεει γελώντας
-Εμμ ναι τώρα. ειπα κοκκινιζοντας και αυτος συνέχισε να γελάει..
Μπήκαμε μεσα στο δωμάτιο αλλα σταματήσαμε απότομα..
Ωωω τα γλυκουλια..
Κοιμούνται αγκαλίτσα..
Νταξει σκαω.
Εγω και ο Άρης κοιταχτήκαμε με τεράστια χαμόγελα να στολίζουν τα πρόσωπα μας.
Ωω ναι,αποστολή εξ ετελέσθη..
Πήγαμε στο μικρό κουζινάκι γιατί ίσως ηταν το μέρος τους δωματίου που ειχε λιγότερη ηχώ..
Θυμήθηκα οτι εχω αφήσει κατι μπισκότα απο το ταξιδι στο ντουλάπι.
Άνοιξα το ντουλάπι και ειδα τα μπισκότα στο πρώτο ράφι..
Καλα που ειναι χαμηλά δε λες..
Παω να τα πιάσω αλλα ο Άρης με μια κίνηση τα παίρνει και τα βάζει στο δεύτερο.
-Ρε Αρη πως θα τα φτάσω?! λεω αγανακτισμένη
Άρης:Αα δεν ξερω ας βρεις ενα τροπο..λεει και κάθεται πισω σταυρώνοντας τα χερια του..το διασκεδάζει ο ηλίθιος..
Πηδάω πολλές φορες χωρίς να καταφέρω να τα πιάσω..ειναι αρκετα ψηλά και πισω-πισω..
Γαμωτο.
Το βρηκα.
Ανεβαίνω πανω στον πάγκο και παω να τα ξαναπιάσω..Ανοίγω τα χερια μου τοσο πολυ που ειναι σαν να περιμένω να τα αγκαλιάσω.
Μετα απο μερικά δευτερόλεπτα βρίσκομαι στον αέρα..
Για την ακρίβεια ο Άρης με κουβαλάει..
-Ασε με κατω!! παραπονιέμαι
Άρης:Δεν θελω..εισαι τοσο κοντουλα αλλα ειναι πολυ χαριτωμενο γαμωτο σου! μου λεει και με κοιτάει με νοσταλγία..
Αποκλείεται.
Με κοίταξε οπως κοιτάω εγω τις σοκολάτες..
Τι έπαθε?!
Εχω αρχίσει να φοβάμαι..
Με ρίχνει πανω στο κρεβάτι και άρχισε να με γαργαλάει..
Ελα ρε γαργαλιεται ΠΑΝΤΟΥ.
Γιατι το κανει αυτο;Τοσο πολυ του αρεσει να με ενοχλεί;
VOCÊ ESTÁ LENDO
The way he changed..
Ficção AdolescenteΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...