Χρύσας Pov
Λοιπόν αν σημερα ειναι Παρασκευή κ έχουμε Χριστοφορίδου την 4η ωρα τοτε ξανά θα έχουμε..Την Τρίτη..Πω γαμωτοο😭..Ωπ κατσε αλλάζει τα σχέδια😂(τελείως random προγραμμα😁😂)
Χ(Χριστοφορίδου):Λοιπον μιας που πλησιάζουν οι γιορτές το πρότζεκτ σας θα σας το βάλω για μετα τις γιορτές για να έχετε χρονο να το ολοκληρώσετε..Συνεννοηθείτε με τον συνεργάτη σας κ θα τα πουμε την..επόμενη φορα..Πως διαολο να συνεννοηθώ μαζι του;Θα με σκίσει αν φέρω αντίρρηση;
(Οι υπογραμμισμένες προτάσεις ειναι μηνύματα οταν γράφω συνομιλία αλλα οταν δεν ειναι μηνύματα ειναι η σκέψη της..η φωνη π έχουμε οι περισσότεροι😂)
Σιγά μωρε κ συ μια φορα να του φέρεις αντίρρηση δν χαλάσαμε κι κόσμος..είπε η σπαστική φωνούλα στο κεφάλι μ..Κι ομως φοβάμαι αρκετά..Παλιότερα μ ειχε αφήσει σημάδια..Το ανέφερα ηδη ε;😂
Νατ:Ε ρεε
-Τι;
Νατ:Που ταξιδεύεις ρε;Σου μιλάω μια ωρα κ δεν απαντας είπε κ γέλασε
Νατ:Ποιον σκέφτεσαι;
-Άι μωρη απο κει..Για τν ακρίβεια πρεπει να ομολογήσω..ειπα όσο πιο σοβαρά μπορουσα
Νατ:Ελα ρε πες ποιος; ρώτησε ανυπόμονα με ενα σοκαριστικό πρόσωπο
-Τα πατατάκια π άφησα χθες στο βραδυ στο πάγκο της κουζίνας ειπα κλαψουρίζοντας
Νατ:Άι μωρη λ νόμιζα πως επιτέλους σοβαρευτηκες είπε κ με έσπρωξε απο τν καρέκλα και για να λεω τν αλήθεια εχει ΠΟΛΥ δύναμη..Αλλα για να λεμε και για μια κόμμα φορα τν αλήθεια..Εχω και γωω...Κι ας μην τν δείχνω..Αντί οπως τν Κατερίνα κ τις άλλες πουτάνες να κάθομαι κ να βλεπω gossip μαλακιες βλεπω αγώνες ποδοσφαίρου..Και πάλης..Οχι δν ειμαι αγοροκόριτσο😂Απλως μου κινούν το ενδιαφέρον..Ωχ πλησιάζει ο Άρης..Θα με βρίσει;Αλλα αντιθέτως..
Άρης:Λοιπον αυριο που ειναι κ Σάββατο στις 4:30 θα ερθω είπε κ έφυγε..Πλάκα μας κανει;Αυτοπροσκαλεστηκε στο σπιτι μ;Τι μαλακας..Απλά θα τν αγνοήσω οπως κανω οποτε μπορώ..Κατσε..Που ειναι η Νατ;Κανω μια σβούρα κ δν την βρίσκω βγαίνω εξω και τν βλεπω σε ενα παγκάκι να μιλάει με τν Γιάννη..Μμμ,τα λεγα εγω..Δν θα τους το χαλάσω πάντως😁😂Παω μια βόλτα κάνοντας τν γύρω κ αποφάσισα να παω κ πισω..εκει ομως βλεπω τν Αχχιλεα με τν Ζωη..χα 2η πουτανα του σχολείου..(σορρυ αν σε λενε Ζωη😁❤️)Κατσε να φυγω προτού τις φαω επειδη τν ενόχλησα..Ετσι οπως γυρνάω ομως με τν μαλακια π με δέρνει πιάνω το πόδι μ στον υπόνομο το οποίος πόνεσε αρκετά..Κ με εκανε να βγάλω μια κραυγή..Ωχ,πέθανα..Το βγάζω γρήγορα κ τρέχω μεχρι π μπαίνω μεσα στις γυναικείες τουαλέτες..Φτηνά τν γλίτωσα..Για τωρα..
Ναταλίας Pov
Αφού η Χρυσα βυθίζεται στις σκέψεις της λεω να βγω εξω κ αυτη ξερει που θα με βρει..Ετσι οπως βγαίνω πετάγεται μπροστά μ ο Γιαννης..
Νατ:Αγορι μ εισαι χαζό;Με τρόμαξες ειπα λαχανιασμένη
Γιάννης:Συγγνωμη δν το θελα..Εμ ν-να πουμε για το πρότζεκτ; με ρώτησε ντροπαλός
Ωω,τι γλυκός;Ωπ..Τι ειπα;Ναταλια κόψε τις μαλακιες..Τον ξερεις κανει παρέα μαζι με τους άλλους..
Νατ:Εμ,ναι παμε να καθίσουμε στο παγάκι στην γωνία του λεω κ του το δείχνω
Μου γνέφει θετικά..
VOUS LISEZ
The way he changed..
Roman pour AdolescentsΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...