Σλιποβερ.

14 6 0
                                    

Χρύσας Pov
Τι εγινε πριν λιγο..?
Αποκλείεται..
Οχι δεν τον πιστευω..
Θα ήπιε,ειμαι σιγουρη..Θα μου το πει και αυριο..
Ναι και ας πουμε οταν κάποιος πίνει,εμεις φεύγουμε..πες μωρη οτι φρικαρες!!
Δεν έφυγα..Ετςι στην ψυχρα..Απλως ειπα οτι εχω αργήσει και οτι έπρεπε να ταΐσω την γατα μου..πφφ,σιγά το πράγμα..αφου ετσι κι αλλιώς έπρεπε να ταΐσω την γατα..
Τα μεσάνυχτα ε;Καλα το δέχομαι..Μωρη,ο κούκλος σου ειπε οτι σε θελει και συ του ειπε σ για την γατα σου;ανωμαλη εισαι?!
Εγω οχι εσυ ναι..
Ε ρε που έμπλεξα..γαμω την τυχη μου..και δηλαδή μου λες οτι προτιμάς να κάθεσαι με την μουρη σου κολλημένη στο λαπτοπ;
Ναι,εχουμε μαι ιδιαίτερη σχεση με το λαπτοπ και το ξερεις καλα αυτο.
Καλα οτι πεις..δεν ασχολούμαι αλλο..
Μακάρι αλλα πουντο;

Ναταλια:ΣΟΒΑΡΑ?!ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ?!ΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΤΑΪ́ΣΩ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ?!

Τωρα γιατι μου φωναζει;
Τι να εκανα;
Εγω φταίω που ο Φλαφι έπρεπε να φαει;
ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΛΑΦΙ ΕΤΡΩΓΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!
Σκασε εσυ ειπες οτι δεν θα ξανασχοληθείς..

-Μα ρε Ναταλια εγω δε-
Ναταλια:ΤΙ ΔΕ ΡΕ ΧΡΥΣΑ?ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ?!ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?!!
-Πρώτον σκασε γιατι ειναι κατω οι γονείς μου και θα γίνω ρόμπα και δεύτερον τι ηθελες να κανω;Δεν ειναι μια ταινια η ζωη,δεν θα ηταν κατι το ιδιαίτερο..Ηταν τυπικό..και που ξερω οτι δεν το κανει για να με ρίξει στο κρεβάτι ή το οτι δεν ηταν μεθυσμένος..;

Ναταλίας Pov
Εχει και ενα δίκιο..
-Και που ξερεις οτι δεν ηταν νηφάλιος;
Χρυσα:Ασε με ρε Ναταλια αν ειναι για να μαντέψουμε καλυτερα να παίξουμε κανα τζόκερ το χω πιο σίγουρο..
-Καλα,εγω τωρα φεύγω θα τα πουμε αργοτερα..αν και θα πρεπε να στα ψάλω ακομα λιγο αλλα τέλος πάντων..
Βγήκα στον δρομο και άρχισα να περπατάω..
Ο Γιαννης..ναι αυτος σίγουρα θα ξερει τι εγινε..
Επιτέλους ολες οι απορίες μου θα απαντηθούν..
Εβγαλα το κινητό απο την τσέπη μου και πάτησα την επαφή του..
Πω ρε γαμωτο..Κατηλειμμενο..

Γιάννης Pov
Άρης:ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ?!ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΤΙ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΑΪ́ΣΕΙ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΤΗΣ!!
Τον άκουσα να φωναζει μεσα απο το τηλέφωνο..
-ΡΕ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΓΑΜΩ ΜΕ ΚΟΥΦΑΝΕΣ!!
Άρης:Μα δεν μπορω ρε..της το ειπα και αυτη πηγε να ταΐσει την γατα της..δεν το χωράει ούτε ο νους του ανθρώπου αυτο.
-Αν θυμασαι σε μενα η Ναταλια έφυγε τρέχοντας οποτε πίστεψε με κατι ειναι το οτι πηγε να ταΐσει τον γάτο της εστω..
Άρης:Ρε με κοροϊδεύεις;
-Οχι.Καθολου!

The way he changed..Where stories live. Discover now