-Γαμω τις γάτες σου,κοφτο..ειπα και έπεσα αδέξια κατω απο το κρεβάτι μου..τι αλλο μου λείπει;
Αντρεας:Χρυσα!Τι έπαθες; ακούστηκε η φωνη του αδελφού μου απο το σαλόνι..παλι θα αρχίσει να με ειρωνεύεται που πέφτω σαν το καθυστερημένο..
-Εμ,σκόνταψα; ακούστηκε περισσοτερο σαν ερώτηση,χωρίς να παρω απαντηση απο τον αδερφό μου,σηκώθηκα απο τα πατώματα..
Πωω,τι πείνα ειναι αυτη;Και γαμω τα γουρούνια ειμαι😂Θελω..κατσε να δούμε τι εχει και βλέπουμε..Κατέβηκα τις σκάλες αφού πηγα να πέσω κανα δυο φορες..και έφτασα στο σαλόνι..
-Καλημέρα..ειπα χωρίς να κοιτάξω στον καναπέ που καθόταν ο αδερφος μου..τοτε άκουσα ενα μικρό γελακι..πρώτου γυρίσω να κοιτάξω κατάλαβα πως αυτο το γέλιο δεν ηταν του αδερφού μου αλλα..του Αρη..πω,εκτος απο τον αδερφό μου,την κολλητη μου και τους γονείς μου,οποίος με δει ετσι θα πονεςουν τα ματια του..Λοιπον θέλετε να σας πω εμφάνιση;Πιτζάμες με τον Tweety πανω και το μαλλι ανακατεμένο..Αγορι δεν με εχει δει ετσι,εκτος απο τον μπαμπα μου και τον αδερφό μου..Δεν τους υπολογίζω αυτούς ετσι;Όποτε κανεις..
Γυρνάω να τον κοιτάξω,με την ελπίδα να μην ειναι αυτος και να κατάλαβα λάθος αλλα που τέτοια τυχη;
Άρης:Καλημέρα μικρή..λεει με ενα αυτάρεσκο χαμόγελο,καθώς εχει απλωθεί διάπλατα στον καναπέ..
Αυτο ειναι λιγο άβολο γιατι θυμαμαι τι εγινε την παραμονή Χριστουγέννων..Και τωρα ειναι 31 του μηνός..Παραμονή πρωτοχρονιάς..Όλες αυτές οι μέρες πέρασαν με μενα και την Ναταλια να μιλαμε για το τι εγινε εκείνο το βραδυ..Τα πιο παράξενα μας Χριστούγεννα..Χμ,ας αρχίσω..Flashback
Άρης:Οτι μα οτι θελω;..ρώτησε πονηρά
-Εξαρτάται..ειπα και κάθισε διπλα μου
Άρης:Κοιτα επειδη δεν εχω σοκολάτα αυτη την στιγμή πανω μου,περιμένεις ενα λεπτό να παω στο περίπτερο απέναντι να παρω;
-Οχι ρε μείνε..Μην πας μεχρι εκει για μια χοντρη..
Άρης:Οχι ρε ποια χοντρη;Για μια κοντή θα παω..ειπα και σηκώθηκε κλείνοντας μου το ματι..
-Ειι,ειμαι ενα 1,63..ειπα γελώντας..δεν ειμαι κοντή..με περνάει μισό και λιγο παραπάνω(κεφαλι😂)αλλα μπουλούκα με λες..
Αρχίζει και με πλησιάζει ενα αγορι..κοντά στην ηλικία μου..Χμ,μαλακας φαινεται..ειναι παράδοση με την Νατ να βλέπουμε πρώτα αν φαινεται μαλακας και μετα αν ειναι όμορφος..Τι μαλακιες λεω βραδιάτικα γαμωτο;😭😂
Άγνωστος(😂):Γεια σου όμορφη..είπε και μου έκλεισε το ματι
-Γεια..ειπα ξερά..με δίκη του πρωτοβουλία έκατσε διπλα μου..
Άγνωστος:Παύλος..είπε και χαμογέλασε..
-Να σε χαίρονται..είπε με όση περισσότερη ειρωνεία μπορουσα..
Παύλος:Καλα ας μην μ πεις και ετσι μου κανεις..είπε και με κοίταξε απο πανω μεχρι κατω..τι είπε ο πουστης;αι γαμησου..ο μαλακας.κανένας απο αυτούς που πανε με την καθε πουτανα ειναι..να του συστήσω την Κατερινα..(καλο;😂εμενα μαρεσε😢😂)
Παύλος:Ακολούθησε με..είπε και ακούστηκε περισσοτερο σαν διαταγή
-Εμ..οχι;
Παύλος:Δεν θα μου αρνείσαι..είπε σοβαρά..τι μαλακας..ηταν ρητορική ερώτηση..
Ξαφνικά με επιασε απο το χερι και με έσερνε σε μια άγνωστη κατεύθυνση για μενα..που με παει ο μαλακας;προσπάθησα να απελευθερωθω μα ηταν πολυ δυνατό το κράτημα του..
Με κόλλησε σε ενα δέντρο αρκετα μακρια απο το παρκο και μου είπε 'Οσο δεν μιλάς,τοσο λιγότερο θα πονέσει'ειπε και πηγε να με φιλήσει..αλλα χωρίς να το περιμένει,τον κλωτσάω στο καλάμι,του ρίχνω μια μπουνιά στο πρόσωπο,που στα σίγουρα πόνεσε,και αρχίζω και τρέχω..ναι,εχω κανει αυτοάμυνα..η μάνα μου με ειχε πριξει..να που βγήκε σε καλο..καυτά δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στα μάγουλα μου απο το τι θα μπορούσε να γινει..λατρεύω την μαμά μου που με επριξε για τα μαθήματα αυτοάμυνας..
Ξαφνικά πέφτω πανω σε κατι σκληρό..σηκώνω το κεφαλι μου και ηταν ο Άρης..ευτυχώς..μια απο τις λίγες φορες που χαίρομαι που τον βλεπω..
Άρης:Τι εγινε; ρωτάει με μια έκφραση απορίας να σχηματίζεται στο πρόσωπο του αφού εχει προσέξει το οτι κλαίω..
Εγω απλως τον αγκαλιάζω σφιχτά,λες και δεν υπαρχει αυριο..Χρειαζόμουν μια αγκαλιά..Και η δίκη του ηταν τοσο ζέστη..Μοναδική..Ανταποκρίνεται και με αγκαλιάζει και αυτος..Τρίβει απαλά την πλάτη μου και μετα αρχίζει και παιζει με τα μαλλιά μου..αυτο ειναι λιγο παράξενο..
Ξαφνικά ακούγονται πυροτεχνήματα..Ειναι Χριστούγεννα!!Ωπα κατσε,ειναι Χριστούγεννα τα οποία ηθελα να περάσω την πρώτη στιγμή με την Νατ και αντί για αυτο,αυτη ειναι με τον Γιαννη και εγω αγκαλιάζομαι με τον Αρη;
Αν και για να λεω την αλήθεια ειναι ωραια εδω..Δεν θελω να φυγω..Αλλα πρεπει..Σπάω την αγκαλιά μας και του χαμογελάω..
-Καλα Χριστούγεννα..ειπα γελώντας..γιατι όλο αυτο ηταν λιγο άβολο..ακούστε θέαμα..ενα κοριτσι γεμάτο δάκρυα,με την μάσκαρα της κατεστραμμένη,να σου λεει 'καλα Χριστούγεννα' γελώντας..Ειμαι καταθλιπτική..
YOU ARE READING
The way he changed..
Teen FictionΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...