Ναταλια:Τι ηταν αυτα σημερα με τον Αρη; ειπε καθως πηδηξε με φορα πανω στο κρεβατι μου
-Έπρεπε να την πω και λιγο στον αδερφο μου.Δεν ειδες τι μαλακιες ελεγε;
Δηλαδη αυτη με τον Γιαννη;Θα τα πουμε στο διημερο εμεις Ναταλιτσα..
Ναταλια:Οτι πεις παλιομουσιτσα..ειπα κοιτωντας με πονηρα
-Αιντε απο κει μωρη..ειπα και της πεταξα το μαξιλαρι στο κεφαλι..
Ναταλια:Εγω παω να κανω ενα μπανιο καιβθα ερθω στις εννια για πρωτοχρονια και για να ετοιμαστουμε για να βγουμε..λεει και κατεβαινει τις σκαλες..
Την αποχεραιτω και κατευθυνομαι προς το μπανιο..
Αφηνω το καυτο νερο να τρεξει και βυθιζομαι μεσα στην μπανιερα μου..
Ξεπλενω την τελευταια σαπουναδα οταν ξαφνικα το νερο παγωνει και με κανει να βγακω μια μεγαλη τσιριδα..
Ποιος μαλακας το εκανε αυτο?!!
Αγνοω τα νευρα μου και βγαινω εξω απο την μπανιερα..
Αλειφω το σωμα μου με το αγαπημένο μου γαλακτωμα με γευση καρυδας και φοραω τις φορμες μου..
Καθωε κατεβαινω τα σκαλια για να παω στην κουζίνα,μυρωδιά μου τρυπαει την μύτη..Ωραια μυρωδια και σιγουρα γνωστη..
Επιταχυνω το βημα μου και βρισκομαι γρηγορα στο σαλονι.Ενταξει αυτο που ειδα με σοκαρε δυσαρεστα..
Ηταν ο αδερφος μου με μια κοπελα και οχι..δεν ηταν η Χριστινα..Μεγαλος μαλακας..οσο κι αν αγαπω τον αδερφο μου,ειναι αληθεια..Θα το πω στην Χριστινα,δεν θελω να την κοροϊδευει μεσα στην μουρη της..
-Εμ,συγγνωμη για την ενοχληση αλλα Αντρεα ερχεσαι λίγο;
Αυτός παγωσε με την παρουσια μου..Σιγουρα νομιζε οτι δεν ειμαι σπιτι..
Αντρεας:Ναι ερχομαι.Αλεξια περιμενε λιγο..
Αλεξια:Ενταξει λεει αυτη παιχνιδιαρικα..Μαζεψε τα σαλακια μην γλιστρησουμε αγαπη μου..
Με ακολουθαει μεχρι το χολ..
-Λοιπον δυο πραγματα θα σου πω..Πρωτον,θα παρω τέσσερα κομματια πιτσα και δευτερον..εισαι τελιως μαλακας;
Ποια Αλεξια γαμωτο;Την Χριστινα δεν θελεις;Μα την ευχη,χεστηκα για την κωλοδικαιολογια σου,θα της τα ξερασω ολα!!λεω φωναζοντας ψιθυριστα για να μην μας ακουσει η πριγκίπισσα..
Αντρεαε:Μην πεις τιποτα στην Χριστινα σε παρακαλω..λεω με ενα κουταβισιο βλεμμα
-Μωρε αιντε μου στο διαολο και συ και οι αλλοι..Και γαμω τους ηθοποιους ειστε..λεω προσπερνωντας τον..Να μην παει στραφη η πιτσα,αφου δεν την εχουν ακουμπησει..
Την κοιταω με ενα ειρωνικο χαμογελο και περνω την πιτσα ανεβενοντας πανω..Ετσι οπως παω να δαγκασω το λαχταριστο κομματι μου,χτυπαει το τηλεφωνο..
Γιατι Θεε μου δεν με αφηνεις να φαω την πιτσα με την ησυχια μου; μονολογω κοιτωντας το ταβανι..
Αγνωστος αριθμος..
-Παρακαλω;
?:Ελα Χρυσα..κανει διακοπες και δυακολευομαι να ανγνωροσω την φωνη..
-Οριστε; λεω με την απορια να με κατακλιζει..Ξαφνικα η κληση τερματιζεται αποτομα..
YOU ARE READING
The way he changed..
Teen FictionΗ Χρυσα ειναι ενα 16χρονο κοριτσι το οποιο καθε μερα κατακρινεται απο 3 αγορια..Τι θα γινει ομως οταν θα ερθει πιο κοντα με εναν απο αυτους; Θα αλλάξει ολοκληρωτικά η ζωη της και αν ναι,θα παει προς το καλυτερο ή οχι; ...