-chapter 3-

6.4K 408 9
                                    

Zrovna jsem si dodělávala vlasy, když do pokoje došel Kyle. "Páni," vydechl když mě uviděl. "Měl jsem dojem, že si říkala, že šaty nenosíš." 

"Nenosím," přikývla jsem. "Ale taky ti nechci udělat ostudu. Jsi budoucí popová hvězda.." vysvětlila jsem a Kyle se zasmál. Došel za mě a objal mě okolo pasu. Podíval se na můj odraz v zrcadle.

"Kolikrát ti budu muset říct, že tě miluju, ať už na sobě budeš mít cokoliv?" zeptal se a já se zamračila.

"Ty mě možná miluješ, ale taky mi záleží na tom, co si budou myslet lidé," vzpomněla jsem si na to, co mi včera řekla Emma. "Než se naděju, budeš slavnej a já vlastně ani nevím, jak se mám chovat." 

"Chovej se jako Winter," zašeptal mi do ucha. "Nic jinýho od tebe nechci." políbil mě na krk a já se usmála. Odložila jsem kulmu a vytáhla jí ze zásuvky. "Už jsi hotová?" 

"Jo, jen si vezmu svetr a kabelku." řekla jsem a vytáhla si ze skříně bílí svetr, který jsem si oblékla přes šaty. Obula jsem si hnědé polobotky a do kabelky jsem si dala věci. Chtěla jsem vyjít z pokoje, ale Kyle mě zastavil.

"Počkje," řekl a já se na něho nechápavě otočila. Natáhl ke mě ruku s bílou pletenou čepicí. "Přesně tohle by si moje Winter vzala," usmál se a já se ušklíbla.

"Je léto, Kyle,"připomněla jsem. Jen pokrčil rameny a nasadil mi čepici. "Budu vypadat jako blázen."

"Aspoň se k tobě nepřiblíží žádný kluk." zasmál se a vyšel z pokoje.


Seděla jsem u stolu, který pro mě rezervoval Kyle a sledovala jeho koncert. První písnička byla ta, kterou pro mě složil. Bylo tu tolik dívek, které ho chtěli vidět. Včera když jsem nemohla usnout, podívala jsem se na jeho videa a instagram. Nemohla jsem uvěřit, kolik lidí ho sleduje. 

"A teď si dáme poslední písničku. Doufám, že se vám bude líbit." usmál se a podíval se na mě. Věnovala jsem mu úsměv a zvedla jsem zvednuté palce. Kyle začal zpívat.

  Miluju, když je ti to prostě jedno
Miluju, když tančíš jako by tu nikdo nebyl
Takže když je to těžší, neboj se
Nezajímá nás, co říkají ostatní.

Miluju, když nebereš ne jako odpověď
Miluju, když si děláš co chceš
Protože jsi tak řekla
Tak ať jdou všichni domů, jsme venku pozdě.
Nezajímá nás, co říkají ostatní

Nemusíme být obyčejní
Dělej si svoje nejlepší chyby
Protože nemáme čas na omluvy

Tak, zlato, užívej si život, jako by to byl večírek
Říkám ti, chopit se šance, to může být děsivé
Srdce se zlomí
Protože nemáme čas na omluvy
Tak, zlato, užívej si život, jako by to byl večírek

Společně se můžeme na všechno vykašlat
Předstírat, že tady nikoho neznáme
Pomalu tančit, zamilovat se
Jako v písničkách v klubu
Nezajímá nás, co říkají ostatní  

Přestala jsem vnímat text a jen jsem sledovala jak ostatní dívky skoro slintají blahem. Vytáhla jsem mobil a najela na instagram. Začala jsem ho natáčet a potom jsem to zveřejnila. Pod video jsem dopsala:

#Milujuho #užteďjeproměhvězdou #KyleHunderson 

Schovala jsem mobil zpět do kabelky a písnička skončila. Kyle se ještě víc usmál. "A koncert je za námi! Doufám, že jste si to užili stejně jako já!" 

"Miluju tě, Kyle!" vykřikla nějaká holka a já se musela pousmát. Začala jsem tleskat jako první a ostatní se ke mě začali přidávat. Kyle se uklonil a potom odběhl do zákulisí. Vzala jsem si svoje věci a šla jsem za ním. Zaťukala jsem na dveře šatny.

"Dále!" zavolal a já do místnosti prvně strčila hlavu. 

"Můžu jít dál, hvězdo?" zeptala jsem se a Kyle nadšeně přikývl. Hned jak jsem vešla, byla jsem v jeho náruči. Zasmála jsem se. 

"Jaký to bylo? Nebyl jsem hroznej? Výběr písniček byl dobrej? A-" rychle jsem ho umlčela polibkem. Když jsem se odtáhla, usmála jsem se.

"Byl jsi dokonalý," zašeptala jsem. "Myslím, že zachvíli začnu žárlit." 

"Ne musím si tě nechat," škádlil mě. "Budeš vypadat dobře na červeném koberci." 

"Jsi idiot," zasmála jsem se. 

"Miluješ mě." zašeptal.

"Nemiluju," zakroutila jsem hlavou a snažila se zakrýt úsměv.

"Ale ano miluješ," přikývl a přesunul ruce na mé boky. Znovu jsem zakroutila hlavou a on mě políbil na krk. "A teď?" 

"Pořád nic," zamumlala jsem. Pomalu se přesouval k mým rtům.

"Co teď?" zašeptal těsně předtím než mě políbil. Zajela jsem mu rukou do vlasů a přitáhla si ho k sobě. 

"Možná trochu," vydechla jsem do polibku a Kyle se vítězoslavně usmál. "Ale zas tak moc si nevěř nebo se s tebe stane nafoukaná hvězda." 

"Nikdy se nezměním.. A víš proč?" zakroutila jsem hlavou. "Protože mám tebe, Winter. Kvůli tobě jsem se rozhodl, zavolat tomu manažerovi. Dodala si mi odvahu, kterou jsem neměl." pohladil mě po tváři a já se usmála.

"Odvolávám to," řekla jsem a Kyle překvapeně zamrkal. "Miluju tě víc než můj život." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
WinterII.Kde žijí příběhy. Začni objevovat