-chapter 16-

5.8K 382 9
                                    

Emmina oslava se konala v jednom klubu, kde měla vystupovat i živá kapela. A Emma se domluvila s Kylem, že jí zazpívá nějakou písničku. Jeli jsme s Emmou do klubu dřív, abychom to tam stihli připravit. Zrovna jsem jí pomáhala nafouknout balonky.

"Nemusela jsi mi půjčovat oblečení, Em. Mohla jsem jít ve svém," ozvala jsem se, když jsem se viděla v odrazu.

"Co si furt stěžuješ?" zasmála se. "Sluší ti. Nemusíš mít strach." Stáhla jsem si je víc dolů a povzdychla si. "Jsi na mě pořád na štvaná za to, že jsem pozvala Kyla?" 

"Je to tvoje oslava," pokrčila jsem rameny. "Můžeš si pozvat kohokoliv." 

"Je tu někdo?" uslyšela jsem Nickuv hlas. Rychle jsem se koukla na Emmu, která se zhluboka nadechla.

"Bude to dobrý," usmála jsem se. "Jen si s ním promluv. Já to tady dodělám." 

"Děkuju," rychle mě objala a vydala se za ním. Dofoukla jsem tři poslední balonky a začala je pomalu věšet na zábradlí a k židlím. Stála jsem na stoličce a natahovala se pro špendlíky. Najednou se stolička převrhla a já už se viděla na zemi. Zavřela jsem oči a čekala na pád, ale nic se nestalo. Nechápavě jsem otevřela oči a zjistila, že jsem u někoho v náruči. Zvedla jsem hlavu a setkala se s párem oříškových očí.

"Kyle," vydechla jsem a snažila se zahnat to sucho v krku. "Co tu děláš?" 

"Emma mi napsala, že by potřebovala pomoct s výzdobou," vysvětlil. "A myslím, že kdybych došel o sekundu později, dopadlo by to špatně." 

"Jo," přikývla jsem s úsměvem. "Ehm.. pustíš mě?" Kyle přikývl a položil mě na zem. "Děkuju." 

"Není za co," pokrčil rameny. "Ale myslím, že to dodělám já." Kyle vyšplhal na stoličku. "Podíš mi ty špendlíky?" 

"Jasně," podala jsem mu krabičku a on si vytáhl dva. "Takže zítra odjíždíš," začala jsem konverzaci. Kyle něco zamumlal, ale nerozumněla jsem mu, protože mezi zubama měl jeden špendlík. "Co si to říkal?" Kyle vytáhl špendlík a podíval se na mě.

"Že potom jedu domů. Mám týdení pauzu," vysvětlil a slezl ze stoličky. Byl u mě tak blízko, že jsem cítila jeho kolínskou.

"To je ta kterou jsem ti koupila?" vypadlo ze mě dřív, než jsem si to stačila uvědomit. Kyle se usmála.

"Jo," odpověděl. "Už mi dochází, takže si budu muset koupit novou." Kyle se rozhlídl a potom skončil s pohledem zase u mě. "Mám strach, že mě Nick zabije, když mě uvidí u tebe." 

"Emma mu to vysvětlí," špitla jsem a začala schovávat všechno do krabic. "Zrovna teď mají důležitý rozhovor o tom, že k sobě patří." 

"Vidím, že jste s Emmou kamarádky," Kyle mě sledoval a mě to znervozňovalo. 

"Hodně se toho změnilo," odpověděla jsem a podala Kylovi plnou krabici. "Schováš jí prosím dozadu?" 

"Jasně," když si ode mě krabici vzal, omylem se dotkl mým prstů. Rychle jsem ucukla a založila si ruce na hrudi. Kyle odešel do skladu a nachystala sklenice na šampus. Když jsem se koukla ke vchodu, uviděla jsem Emmu s Nickem. Sjela jsem pohledem dolů a všimla si, že se drží za ruce. 

"No konečně," vydechla jsem s úsměvem a šla je oba obejmout. "To byl takovej problém si to vyříkat?" 

"Ty máš co říkat," vyplázla na mě Emma jazyk a Nick se zasmál. Potom si jí přitáhl k sobě a políbil do vlasů. Najednou se zarazil a koukal se na něco za mnou. Ani jsem se nemusela otáčet, abych věděla, kdo ho naštval. 

"Co ten tady dělá?" zasyšel srz zuby a podíval se z Emmy na mě.

"Pozvala jsem ho," odpověděla Emma. "Ahoj, Kyle." 

"Ahoj.. Všechno nejlepší, Emm," usmál se Kyle. "Nazdar, Nicku." 

"Nazdar," odsekl a podíval se na mě. "Jsi v pohodě?" přikývla jsem a ještě víc se usmála. 


Potřebovala jsem na vzduch. Vzala jsem si svůj kelímek a přehodila si přes sebe kabát. Vyšla jsem ven, kde byl jen nějaký kluk, kterého jsem neznala a kouřil. Opřela jsem se o zeď a zhluboka se nadechla. Kyle Emmě věnoval jednu ze svých nových písní a teď se podepisuje jeho fanynkám. Nemohla jsem si nevšimout, jak se na mě všichni koukají a čekají jestli udělám žárlivou scénku.  Ale takovou radost jsem jim rozhodně v úmyslu udělat neměla.

"Hej," sykl potichu ten kluk a já se rozhlídla, jestli mluví na mě. "Copak tu dělá taková kráska sama?" odlepil se od auta a vydal se ke mě. Podle jeho chůze jsem poznala, že už toho vypil hodně. 

"Potřebovala jsem jen na vzduch," odpověděla jsem. Už jsem se odtáhla od zdi s tím, že odejdu, ale ten kluk mě uvěznil mězi zdí a jeho tělem. 

"Co takhle si trochu užít?" zamumlal a položil ruku na můj bok.

"Nemám zájem," odsekla jsem a chtěla ho od sebe odstrčit, ale byl moc silný. "Nech mě jít." 

"Ale no tak," zašeptal mi do ucha a sjel rukou trochu níž. Chtěla jsem zakřičet, ale jeho rty byli na mých a já nemohla nic dělat. Jeho ruka mi pomalu jela pod šaty a já se snažila dostat pryč. Najednou jsem uslyšela hudbu s klubu, což značilo, že někdo vyšel ven. Doufala jsem, že je to někdo, kdo mi pomůžu. Najednou jsem byla volná a ten kluk ležel na zemi. Spatřila jsem Kyla jak si sedá na něho a začíný do něho bušit pěstmi. Ten kluk neměl žádnou šanci a já věděla, že pokud nezasáhnu, Kyle mu opravdu hodně ublíží. 

"Kyle," chytla jsem ho za ruku přesně ve chvíli, kdy ho chtěl znovu udeřit. "To stačí." Kyle ke mě otočil hlavu a sjel mě pohledem.

"Jsi v pořádku?" zašeptal a já přikývla. Zvedl se a setřel mi z tváře slzy. Potom se ještě jednou koukl na toho kluka. "Máš štěstí, že mě zastavila, kteréne." 

"Pojď," vzala jsem ho za ruku a vedla pryč od toho všeho. "Kdyby si tam nepřišel tak-" hlas se mi zlomil a všechny slzy, které jsem v sobě ze strachu zadržela vyplynuli na povrch. Kyle mě objal a já zabořila hlavu do jeho trika. "Nechci být dneska večer sama." zašeptala jsem.

"Můžeme jet ke mě na hotel pokud chceš." zmohla jsem jen na příkyvnutí a Kyle mě posadil do auta. Potom rychle odskočil dovnitř, aby mi donesl kabelku a vzal si bundu. Když jsme dojeli do hotelu, vyjeli jsme do pátého patra, kde měl Kyle pokoj. "Je tu jenom jedna postel, takže jestli ti to vadí klidně se vyspím na zemi." 

"Ta postel je široká dost," odpověděla jsem. "Takže jestli ti to nevadí.." 

"V pohodě," pousmál se a podal mi svoje čisté triko. "Půjdu zatím do koupelny, tak se převleč." když odešel přetáhla jsem si přes hlavu šaty a přehodila je přes židli. Potom jsem si oblékla jeho triko, které mělo jeho vůni. Sahalo mi do půlky stehen, ale Kyle mě už viděl tolikrát.. Lehla jsem si do postele a počkala než se vrátil. Sundal si triko a kalhoty a lehl si vedle mě jen v boxerkách. Zhasnul světlo a pokoj zahalila tma. Otočila jsem se k němu zády a poslouchala jeho dech.

"Kdyby si mě nezastavila tak bych ho zabil," prolomil ticho Kyle. "Když jsem viděl, jak ti ubližuje, měl jsem takovou chuť mu taky ublížit a.. nikdy nikoho nenechám, aby ti ublížil." 


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
WinterII.Kde žijí příběhy. Začni objevovat