,,Vendy, tak ráda tě vidím," přimotala se k nám Lucie Bílá. Pamatuji si, jak jsme se setkaly při galakoncertu kapky naděje. Tenkrát ji upadla kabeka a já se pro ni sehla. Je zvláštní, že přátelství může vzniknout i mezi lidmi s tak velkým věkovým rozdílem.
,,Lucko, ráda tě zas vidím," objala mě. Pak si mě podržela před obličejem na délku paží a prohlížela si mě. ,,Je už z tebe velká slečna."
Pak ji sklouznul zrak na Marcuse stojícího vedle mě. ,,A jak vidím, s kluky máš taky dobrou aktuální situaci."
Odtáhla jsem se a stiskla Marcusovi ruku. ,,Lucko, to je Marcus. Marcusi, Lucie Bílá."
,,Slyšel jsem o vás," řekl, když ji podal ruku. ,,Vaše písně zní i v Norsku."
,,To mi opravdu lichotí, děkuji," pak se obrátila zpátky na mě. ,,Slyšela jsem, že jsi byla letos nominována?"
,,Ano," usmála jsem se.
,,Tak to držím palečky. Už budu muset jít, tak na večírku," stačila ještě zamávat, než se vydala směrem k tmavovlasému muži.
Marcus se ke mně naklonil, lehce mě políbil na krk a pošeptal mi:,, Říkal jsem ti už, že ti to dneska nesmírně sluší?"
,,Už alespoň devětkrát," zavrtěla jsem s úsměvem hlavou.
,,Tak bych to měl zaokrouhlit," pokrčil rameny a dlouze mě políbil. Chtěla jsem si to vychutnat. Ten polibek v sobě skrýval tolik lásky. Tolik milosti a upřímnosti.
Bohužel to nebylo podle mých představ. Spousta novinářů se kolem nás nahromadila po sekundě našeho líbání a začali si nás fotit.
*
,,Vypadáte celkem unaveně a to to ještě ani nezačalo," smál se nám Tinus, když jsme se konečně nějak protlačili před dveře sálu.
,,Příště si uděláme soukromí my a vy se postaráte o bulvár, co říkáš?" šťouchla jsem do něj.
,,Je mi líto, ale tu nabídku budu muset odmítnout," zavrtěl hlavou a naznačil směr do sálu.
Všichni čtyři jsme se vydali k našim místům. Jako první zalezl do uličky Tinus, za ním Jessie, já a nakonec Mac.
Byli jsme tu poměrně brzo, ale i tak byl sál docela naplněný. Sem tam jsem na mávla na někoho, kdo mě zdravil a přivítala se s pár lidmi sedícími kolem nás.
Za deset minut půl deváté se sálem roznesla hudba a na jeviště vkročil Ondra Sokol. Podle mě nikoho jinčího na moderování vybrat nemohli. On byl prostě úžasný.
,,Zdravím vás všechny, ať už vás tady v sále pražského hudebního divadla Karlín, tak i ostatní doma u televizních obrazovek..." Ondra započal svou řeč, ale já tak nějak přestala vnímat.
Marcus mi stisknul ruku a přisunul se blíž ke mě. Já si opřela hlavu o jeho rameno a vychutnávala si ten pocit radosti, štěstí a svobody.
*
Bouřlivě jsem zatleskala Lucce, která si právě z pódia přinášela devatenáctého slavíka.
,,Dámy a pánové, nyní bych si dopřál kraťočkou přestávku a hned po ní vám prozradíme letošní objev roku. Máte posledních pár sekund na hlasování, protože za jedna, dva, tři ukončuji hlasování v této anketě."
Ozval se tón ohlašující reklamu a hlediště se rozmluvilo. Jessie vedle mě dala Tinusovi pusu a vstala.
,,Zlom vaz," ukázala jsem palec nahoru a umožnila ji projít. Ač se Jessie těšila, byla na ni vidět značná nervozita.
ČTEŠ
Já jsem slavná,on je slavný[Marcus&Martinus] *DOKONČENO*
Fiksi PenggemarJak vypadá láska mezi dvěma známými a světově populárními lidmi?Ona je spíše tichá a uzavřená hvězda.On je neustále obklopen lidmi a život si užívá naplno.Co když se ti dva poznají během jednoho měsíce léta?Co když je mezi nim něco víc,než jen kamar...