1982
S Alexom som sa už prestal stýkavať a nahradil som ho partiou chlapcov, ktorí boli označovaní ako gangstri... bola to hlavne miestna spodina, ktorá robila v meste najväčšiu neplechu. Stretávali sme sa zvyčajne pod mostom, užívali sme si spoločnosť mariánky a chlapci zaradom hovorili svoje bujaré sexuálne zážitky.
,,Minule som bol tam v bare na kraji mesta... a bola tam taká fakt spitá mladučká kočenka... chlapci, to bola jazda, fuu...“ Slastne ukončil rozprávanie John, ktorý sám seba označoval za hlavného "bossa partie". Po hodnej chvíli otvoril oči a svoj podgurážený pohľad upriamil na mňa.
,,A ty čo Kurt? Nevrav, že si stále panic, to by bolo veľmi úbohé,“ poznamenal.
Všetci okolo sa rozosmiali, len ja som sa cítil trápne a musel som si hneď vymyslieť vieruhodné klamstvo, kedže som ním stále bol.,,Ehm, no... minule sme boli s Alexom na jednej párty a tam sa mi podarilo jednu babu spracovať... a fakt sa jej to páčilo,“ povedal som to s jemným úsmevom, veľmi som sa snažil nespanikáriť. Tie tupé hlavy mi to však našťastie uverili a s uznaním ma poklepkali po pleci. Cítil som neskutočnú úľavu, a stres zo mňa razom upadol.
×××
Aj keď som bol s nimi v "partii", tak som ich nenávidel. Snažil som sa len zapadnúť, lebo vďaka nim som aspoň mal prístup k weed-u. Táto zazračná rastlinka mi pomáhala mať trošku optimistickejší pohľad na život... a hlavne mi otvárala pred očami svet spojený s hudbou.
×××
Jedného dňa po škole sa tá spodina rozhodla, že si pôjdeme vyraziť z kopýtka. Popravde, sa mi veľmi nechcelo.
,,Notak Kurt, poď s nami ty sračka... či máš nebodaj strach?“ znova ma John ponižoval. Z duše som nenávidel, keď sa mi niekto posmieval a myslel si, že som padavka. A tak som sa, proti svojej vôli, vybral s nimi.Očakával som, že pôjdeme znovu vykradnúť obchod s liehovinami, ako sme to bežne robievali, ale namiesto toho sme sa vydali k majestátnemu bielemu domu. Spoznal som ho, bol to dom bohatého bankára, ktorého dcéra bola vraj retardovaná.
Väčšinou po škole bývala sama doma, kedže jej otec sa vracial až neskoro v noci. K domu sme sa prikradli niečo po zotmení a zazvonili na zvonček, aby sa nás dievčina hneď na začiatku nezľakla. Hneď ako otvorila dvere, celá sedemčlenná banda sa vrútila do domu. Dievča bolo plnšej postavy a celé zmätené, keď sa polovica chlapcov snažila upútať jej pozornosť. Vôbec si nevšimla tých zvyšných, ktorí sa vkradli do pivnice plnej rôzneho alkoholu... to bol ich hlavný cieľ, zabaviť Bertu a čmajznúť nejaký ten alkohol.
Ja som tam len stál a pozoroval to bezbranné dievča s vyhúkaným pohľadom. Bola nižšej a silnejšej postavy so zanedbanejšími hygienckými návykmi... bola spomalenejšia, ale určite nebola retardovaná, ako sa vravelo.
Praktizovali to ešte pár dní, ale ja som to už nimi ďalej nedokázal.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ja, Kurt
Fiksi PenggemarAko by to asi vyzeralo, keby si Kurt viedol denník? (začiatok, nov. 2016) ________________________________________ #1 denník ❤ #4 sad story ❤