1990
Dave
Môj oficiálne prvý koncert s Nirvanou.
Čo som očakával?
Tak určite menšiu tlačenicu pred barom.
Ľudia boli blázniví, všade vôkol bol nehorázny hluk a piskot ľudí. Na to, že chlapci mali za sebou iba jeden album, tak už teraz boli zbožňovaní ako nejakí velikáni.
Čo to bude za hurhaj po ďalšom albume?
To si netrúfam povedať... ale bude to p-o-p-r-d-e-l-i.
Kurt
Dave bol akoby dar od vyššej moci. Nikdy som nebol nejaký veriaci, ale jeho príchod považujem za zázrak.
Hral živelne s nefalšovanou radosťou, a bolo vidno, že si to brutálne užíva. Síce som mu nevidel do tváre, keďže mu ju zakrývali vlasy, ale vedel som si predstaviť ten jeho konský úsmev.
Bol to človek s neuveriteľnou chuťou do života, rozosielal okolo seba len dobrú náladu a pozitívnu energiu... a tá ma práve teraz nakopla.
Doposiaľ som si neužil žiaden koncert ako tento... spotený som bol ako prasa a už v polovici som nevládal, keďže som behal a skákal ako zmyslov zbavený.
Courtney
„Courtney, tak si už pohni! Kedy sa konečne naučíš na hodinkách? Dokým tam prídeme, tak už tam nebudú, a dojde tam iná skupina. MAKAAJ!" zakričala na mňa Rachel z obývačky.
„Ty krava hlúpa, som si kvôli tebe pichla špirálou do oka," započula som jej škodoradostný smiech.
„Áno, áno smej sa, ti to tá Karma vráti a ten tvoj milý ti dnes nedá... si nazašukaaaš," zakričala som jej so smiechom naspäť.
Rachel mi vletela do kúpelne s hraným smútkom v očiach.
„Preboha, Courtney, ani nesranduj... Už pomaly mesiac som to nemala, chytá ma absťák," pozreli sme sa na seba a spustili hurónsky rehot.
„Au, au... to bolo moc," snažila som sa nejak predýchať záchvat smiechu, z ktorého ma rozboleli brušné svaly.
„Aaah, sa mi rozmazal makeup, boha...," pozrela sa na seba do zrkadla a snažila si provizórne opraviť oči a strapaté hnedé vlasy, ale s tou červenou tvárou už nedokázala urobiť nič.
„No tak, ty manekýnka, poď už, nechcem, aby si mi tam prebrala všetkých.." povedala mi s obavami.
„Veď o to mi presne šlo," odpovedala som jej so sladkým úsmevom.
×××
V pube bolo nezvyčajne plno, ledva nás tie gorily pustili do vnútra. Ale stačilo len kúštik ženského šarmu a šikovnosti, a nakoniec sa aj na ich kamenných tvárach objavil slastný úsmev. Všetci muži sú rovnakí, myslia len na to, ako nejakú oprú o stenu a pri najbližšej príležitosti ju pretiahu.
„No super, ďakujem ti Courtney. Už sú tu tí druhí, nejaká trojčlenná parta feťákov, tebe by sa mohli páčiť. Dnes si fakt neužijem..." začal sa jej objavovať vyčítavý pohľad na tvári.
„Ale no tak moja, poď sem," letmo som ju objala a pobozkala na čelo, „Choď sa pozrieť dozadu, Josh tam bude na teba určite čakať."
Oči sa jej zrazu rozjasnili a predo mnou sa mi myhli len jej dlhé gaštanové vlasy a už jej nebolo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ja, Kurt
Fiksi PenggemarAko by to asi vyzeralo, keby si Kurt viedol denník? (začiatok, nov. 2016) ________________________________________ #1 denník ❤ #4 sad story ❤