Hope p.o.v
"What are you doing here", spurte Harry, litt irritert over at hun forstyrret oss. "Well I'm here to talk to Hope about her condition", svarte hun. Dokroren kom og satte seg i beinenden på sengen.
"Hope you got a concussion, it's not bad but I want you to be home and rest. It is very important that you are comfortable and not all alone incase something happens. Do you have anyone-"
"Yes I do", sa jeg litt for fort. Jeg følte at Harry stirret på meg men jeg latet som om jeg ikke merket det. "Oh ok, you are free to go, you can go back to work in a week", jeg nikket og smilte takknemelig til henne.
"Do you want me to drive you home?", spurte Harry etter at doktoren gikk ut av rommet. "Oh, um no it's not that far, I can walk", jeg er veldig dårlig til å lyve, før han kunne si noe gikk jeg inn på badet for å skifte til klærene mine.
Når jeg kom ut igjen sto Harry utenfor døren med armene krysset over brystet. "Hope I am going to drive you home", sa han bestemt. "But-".
"No buts, are you ready to go?", spurte han mens han gikk mot døra. Jeg nikket og fulgte etter han.
Vi satte oss inn i bilen og Harry begynte å kjøre ut av sykehusparkeringsplassen. "So where do you live?", spurte han mens han følgte med på veien. Jeg sa en tilfeldig andresse likeved parken, og bare håpet at han måtte reise et sted så jeg slapp å få dårlig samvittighet for å ikke invitere han inn.
Etter ti minutter var vi framme. jeg hoppet ut av bilen og ble overasket når Harry gjorde det samme. Jeg hevet det ene øyebryne mitt. "Oh I'm going to the store over there", sa han mens han pekte på en eller annen butikk nedover gaten.
"Ok", jeg gikk mot han og kysset han. "Thank you so much Harry, it means alot to me",
"Nothing to thank me for, I'll see you tomorrow then? We never got to get that coffee".
"Oh yeah sure! Meet me at the park at one?", spurte jeg.
"Yeah see ya then Hope", sa han, jeg nikket og ga han en klem før vi gikk hver vår vei. Jeg stoppet etter en stund og så at han hadde gått rundt hjørnet. Jeg gikk over veien og over til lekehuset, det er aldri noen folk her. Noe som egentlig er litt rart.
Harry p.o.v
Jeg latet som om jeg skulle på en butikk nedi gaten, jeg skjønte at hun løy til meg om hvor hun bor, siden hun brukte så lang tid på å svare og fordi hun virket veldig nervøs. Etter å ha gått rundt hjørnet, stoppet jeg og gikk tilbake. Hun gikk over veien og over til lekehuset i parken. Hun gikk inn og lukket døra etter seg.
Hva gjør hun i lekehuset i parken? Bor hun der?
Etter å ha ventet en stund, for å se om hun kom ut igjen. Bestemte jeg meg for å prate med henne i morgen når vi skal møtes. Og jeg håper virkelig at hun har en god forklaring på dette.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Godt nytt år folkens :D
Shit Harry fant det ut :O Hva tror dere kommer til å skje?
Madelen xx
YOU ARE READING
You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )
FanfictionHope, en snill og god jente som har vært igjennom mye. På grunn av dette flykter hun og flytter inn til venninnen sin i London. Ingen vet hva hun har vært igjennom, men det er før hun møter Harry Styles.