Hope p.o.v
Jeg reiste meg sakte opp, og prøvde å finne på noe som kunne muntre opp Harry. Aha jeg har det! “Harry, follow me”, sa jeg med et stort glis. Han så ganske forvirret på meg men fulgte etter.
Vi nådde kjøkkenet og jeg gikk bort til kjøkkenskapet for å finne det vi trenger for å lage sjokoladekake. “What are you doing?”, spurte Harry mens han gikk bort til meg.
“What does it look like, we are going to bake a cake”, smilte jeg, han lo og ristet på hodet. “You are something else Hope”, jeg bare lo og fant fram det siste vi trengte. “Ok, so do you know how to bake a chocolate cake?”
“Oh, um yeah, think so”, jeg smilte til han og ba han om å begynne.
Når han hadde ryggen til tok jeg en håndfull med mjølet og snudde meg mot han. “Haaarry?”
“Hmmm”, akkurat i det han snudde seg kastet jeg mjølet i fjeset hans, og måtte le av ansiktsuttrykket hans! Det sjokka utrykket hans ble til et glis, noe som fikk meg til å slutte å le og heve øyenbrynene mine.
Jeg så ned på hendene hans og så at han hadde to egg. Øynene mine ble store, “Oh don’t you dare Styles!”, sa/ropte jeg mens jeg tok noen skritt bakover, til jeg ryggen min traff noe hardt
“Shit”, hvisket jeg mens jeg så på Harry med store øyne. Han kom mot meg og sto framfor meg, jeg lukket øynene og ventet på at eggene skulle komme, men det gjorde de ikke! Hmmm?
Jeg åpnet sakte opp høyre øye og så at Harry hadde hendene sine over hodet mitt og plustelig kjente jeg noe ekkelt å klissete på hodet mitt.“Oh no! You did not just do that!”
“Oh but I did”, og dette var starten på en stor matkrig. Vi lo og lo, jeg tror jeg kommer til å få kjempe sterke magemuskler ettersom så mye vi har ledd.
Jeg gikk mot Harry med egg i hendene mine, jeg var bare et skritt unna han, også kjente jeg at føttene mine skled på det glatte gulvet, jeg tok tak i hånden til Harry og håpet at det fikk meg til å ikke stupe men neida, det fikk han bare til å lande oppå meg!
“Hey”, hvisket han.
“Hey”, hvisket jeg tilbake. Jeg så at han så på leppene mine og opp til øynene mine igjen før han lente seg ned og kysset meg.
Jeg tror jeg faller for han. Og jeg håper bare at han er der for å ta meg i mot.
Harry p.o.v
Hope kom mot meg med egg i hendene sine, hun var to skritt unna meg før hun skled og tok tak i hånden min som gjorde at jeg havnet oppå henne.
"Hey", hvisket jeg, "Hey" hvisket hun tilbake.
Jeg så ned på leppene hennes også opp på øynene hennes igjen før jeg lente meg ned å kysset henne. Og heldigvis kysset hun meg tilbake, det er rart vi møttes for en uke siden og her er hun, i min leilighet. Det går kanskje litt for fort for oss, men jeg kan ikke noe for det jeg føler for henne. Jeg føler at jeg må beskytte henne og ta vare på henne.
Jeg tror jeg faller for henne, og jeg håper bare hun føler det samme for meg.
____________________________________________________________
Håper dere likte det :)
Dette kapittelet er dedikert til MayHalvorsen, fordi hun kommenterer og virker som en hyggelig jente.
Det er så koslig og lese hva dere syns og hva dere tror kommer til å skje! :) Så bare forsett å kommenter ;) Bare si det dere tror kommer til å skje! Ingenting er for dumt :)
Håper dere får en kjempefin uke :D
Madelen xx
ESTÁS LEYENDO
You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )
FanficHope, en snill og god jente som har vært igjennom mye. På grunn av dette flykter hun og flytter inn til venninnen sin i London. Ingen vet hva hun har vært igjennom, men det er før hun møter Harry Styles.