Fire år senere....
"Daddyyyyyyyy", roper den fire år gamle sønnen hennes. Hayden er nå litt over fire år gamel og har arvet alle trekkene sine etter faren sin, han skal absolutt gjøre akkurat det Harry gjør. Han har også sagt at han vil bli en kjent bokser, akkurat som pappaen sin. Hope smiler til seg selv og går til lekerommet og forteller han at pappaen hans er på butikken.
"Oh", gliser han og vinker henne over til ham.
Hope p.o.v
Jeg går bort til den overlykkelige sønnen min og setter meg ned på gulvet, før jeg legger hånden min på den voksene magen min. Ja det er riktig, jeg er gravid igjen. Etter fire år skal Harry og jeg bli foreldre igjen. Han ville først ikke prøve på en til, ettersom det ble så mye drama sist men etter mye diskusjon fikk jeg overtalt ham.
Jeg husker ikke så mye av den dagen... det jeg husker er at jeg våkner opp i en seng og Harry som sitter vedsiden av senga med Hayden i armene sine. Han fortalte meg at jeg var død to ganger på operasjonsbordet men doktoren fikk hjertet mitt til å slå igjen i siste sekund. Det er helt utrolig å tenke på at det i det hele tatt har skjedd.
Hayden gliser og viser meg hva han har laget.
"Wow", det er en flott tegning av den lille familien vår. Jeg nikker og følger med mens han forklarer tegningen sin. Det er så kult å høre på når han snakker, for han har den flotte britiske aksenten etter faren sin. Jeg selv har blitt smittet litt av aksenten men det er ikke sånn at det høres så bra ut.
Harry p.o.v
Når jeg går opp trappen etter å ha vært i butikken, smiler jeg til meg selv når jeg hører den fantastike latteren til sønnen min og til min vakre kone. Det er helt utrolig hva som kan skje på fire år, vi har fått en sønn, blitt gift og skal nå få en baby til.
For fem år siden kunne jeg aldri i hele mitt liv forestille meg dette, men jeg er så glad for at jeg møtte Hope. Hun har hjulpet meg igjennom så mye og jeg har prøvd alt jeg kan for å hjelpe henne. Det er det man kaller ekte kjærlighet.
"Hey loves", jeg går til de og setter meg på andre siden av Hayden.
"What are you doing?", sønnen vår viser meg en vakker tegning av en familie, vår familie. Det er som sagt helt utrolig. Jeg kan forsatt ikke tro at Hayden er noe jeg har vært med å lagd.
Hope følger med på oss mens vi prater om tegningen, jeg kan se igjennom sidesynet at hun smiler. Etter en stund ser jeg opp på henne og flirer litt.
"What's going on in that mind of yours?", hun smiler og rødmer. Hun spør hva jeg kjøpte på butikken og jeg skjønner med engang hva hun mener, og nikker smilende.
"I got some iced tea".
"You know, I still after these years think you are obsessed with it", ler hun og jeg rister på hodet.
"Don't complain, if it wasn't for my 'obession' with iced tea, we probably wouldn't be married today", jeg tar hånden hennes og kysser den varmsomt.
"I know", smiler hun bredt, "and I'm so glad that you are obsessed", hun kysser leppene mine før hun kysser håret til Hayden.
"Everything happens for a reason", smiler hun og jeg smiler tilbake.
"Everything can happen if you just have a little hope", det er sant. Den dagen Hope fikk Hayden, så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Det var som om alt håp var ute, men plutselig så skjedde et mirakel og hjerte hennes begynte å slå igjen.
Før jeg møtte henne, trodde jeg ikke på håp og sjebne men etter den dagen lærte jeg at det lønner seg og holde motet oppe og ha det lille håpe inni seg. Uansett hva det måtte være.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Så da er det slutt :( Litt rar og kort slutt syns jeg men jeg håper dere likte det :)
TUSEN TAKK til alle som har lest, kommentert og stemt på historien fra begynnelse til slutt. Det har og betyr så mye for meg! <3
You&I er nå over, det er helt rart at jeg ikke kommer til å skrive noe mer på historien til Hope og Harry. Men sånn er det, en gang må det ta slutt (: Jeg håper i allefall at dere har likt denne historien like mye som jeg har :)
Kommer kanskje til å begynne på en ny historie hvis noen er interessert :) Si ifra :)
Ønsker alle en kjempefin helg videre :)
Åja PS: skal gå igjennom og rette på eventuelle skrivefeil :) Og har dere spørsmål angående historien, bare spør ;)
Madelen xx
YOU ARE READING
You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )
FanfictionHope, en snill og god jente som har vært igjennom mye. På grunn av dette flykter hun og flytter inn til venninnen sin i London. Ingen vet hva hun har vært igjennom, men det er før hun møter Harry Styles.