Hope p.o.v
Hope, I know you are here. Your boy is not so good at lying darling... Meet me at the alleyway by the bar Black Dress tomorrow by midnight. Or else I'll find your pretty little boyfriend of yours and make sure he suffers a slow and painfull deaf, and make you helplessly watch.
See you then,
Love dad
Jeg har lest den lappen om og om igjen, men finner ingen løsning på hva jeg skal gjøre. Harry tripper fram og tilbake på kjøkken gulvet mens jeg sitter ved kjøkkenbordet. overraskende rolig.
"I have to go and see him Harry", hvisker jeg og ser på han, han rister brutalt på hodet og mumler noe jeg ikke helt fikk med meg hva var. Etter en stund satte han seg ned ved siden av meg og ser ned i hendene sine.
"I have a plan", sier jeg med et lurt smil, han ser opp på meg og spør meg hva det er.
"Okay so this is what we will do....."
En dag senere likefør midnatt
"Is the recorder working?", hvisker jeg inni mikrofonen gjemt i jakke lommen min.
"Yes, be careful baby", sier Harry igjennom øretelefon greia som jeg har i øre mitt. Etter å ha sagt at jeg skulle være forsiktig, gikk jeg mot den gata jeg skal møte far i. Å si at jeg gruer meg er mildt sagt.
"Hey Hope long time no beat", jeg hopper høyt opp i været når jeg hører den skumle og onde stemmen hans, der står han med det dumme flire sitt.
"What do you want?", han bare ler ondt av spørsmålet mitt og sier at det er åpenbart hva han vil.
"I won't come back with you! Why do you want me back when all you have ever done is beaten me and told me I was worthless", skrek jeg, før han fikk sagt noe forsatte jeg.
"And lets not forget, raped me!"
"Well I have no one else to toy with", sier han og trekker på skuldrene.
"I won't do it", sier jeg bestemt.
Hvis blikk kunne drepe hadde jeg nok vært død nå. Far tok lange skritt mot meg mens jeg tok lange bakover. Akkurat i det han var på tur til å slå meg hører vi sirener i det fjerne, øynene hans blir store og jeg smiler.
"You really thought I was that stupid dad, well guess what? I'm not. The police has heard every word that has been spoken here tonight, and there is no way in hell you will get away from this"
Han dytter meg hardt inni veggen før han løp mot veien, men blir stoppet av en politimann. "You are comming with us sir", politimannen tar håndjern på far før han fører far til bilen og reiser avsted.
Jeg sukker lettet ut og smiler svakt til meg selv "I can finally be happy"
men som noen sier, man skal ikke fuse det.
____________________________________________________________
Sommeren er slutt :( Håper alle har hatt en knall ferie og jeg ønsker dere lykke til med et nytt skoleår! :) Nytt skoleår nye muligheter :D
Madelen xx
Ååååja, tusen takk til alle som leser og stemmer :) Det får meg i godt humør. Tusen tusen takk :D
ESTÁS LEYENDO
You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )
FanficHope, en snill og god jente som har vært igjennom mye. På grunn av dette flykter hun og flytter inn til venninnen sin i London. Ingen vet hva hun har vært igjennom, men det er før hun møter Harry Styles.