Kapittel 13. You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )

570 20 0
                                    

*To uker senere* 

Harry p.o.v

Vi har ikke sett eller hørt noe fra faren til Hope på to uker og jeg håper det forblir sånn, men jeg skal lære Hope å forsvare seg. Du vet.....sånn i tilfelle.

"Ok Hope, hit me", sa jeg rolig med et glis, hun ristet på hode og lo.

"I can't hit you Harry! I don't want to hurt you", jeg lo og ristet på hodet.

"You are not going to hurt me! You're a girl after all"

"You did not just say that" og plannen min funket.

"Well prove me wrong then girl"

"Ok, BOY", sa hun og la trykk på ordet boy. Hun klappet seg i hendene, før hun gjorde som jeg viste henne, og hun slo.

Rett inn i kjeven min! 

Å fy flate det var vondt! 

Hope lo og kom med kommentaren "Told you",  jeg bare stønnet med hånden mot kjeven min.

"Good job Hope! Now you can really defend yourself good enough", sa jeg med et lite smil. Hun flirte, før hun plutselig stoppet.

"Are you sure you are okay babe?", spurte hun med et bekymret uttrykk i ansiktet.

"Mhm, so babe huh?", gliste jeg, hun ble rød i fjeset og nikket sjenert.

"You're cute when you blush", det fikk henne bare til å bli enda mer varm i ansiktet. 

*Etter mye tull og flørting*

Hope og jeg hadde akkurat gått ut av "Blue" som er der vi har øvd. Jeg ser på Hope og jeg kan bare ikke skjønne at hun er min. Det er helt uvirkelig! Helt siden jeg så de vakre blå øynene hennes, så viste jeg at det var noe spesielt med henne. Men jeg kunne aldri forestille meg at hun kom til å bli min.

"Harry?", sier Hope mens hun dulter borti meg.

"Hmm?", smiler jeg ned mot henne.

"What are you thinking about?", spør hun undrene.

"You", hvisker jeg før jeg kysser henne på pannen.

"Awwe! Little Harry is blushing!", ler hun mens hun drar i kinnene mine som om jeg var en liten unge, jeg dytter hendene hennes vekk fra kinnene mine, før jeg drar henne inn for et kyss. 

Når vi kom hjem, hang det en lapp på døra. Vi så på hverandre i forvirring, før Hope slapp hånden min og gikk bort til lappen, hun leste den og hun ble likblek i fjeset. Jeg spurte hva det var for noe, men hun bare ristet på hodet, jeg spurte igjen mens jeg gikk nærmere og igjen ristet hun på hodet, men nå kom tårene hennes.

Ettersom jeg ikke fikk noe svar tok jeg lappen fra henne å leste hva som sto, og jeg fikk helt sjokk!

"Lets go inside baby", hvisker jeg mens jeg ser meg rundt, før jeg tar hånden hennes å går inn i leiligheten. 

 _________________________________________________________________

Hei folkzz :)  Håper dere liker det :) Takk til dere som stemmer, kommenterer og leser denne fanfictionen :) Det betyr kjempemye! :D 

Ønsker dere en kjempefin sommer videre!! :D

Madelen xx

You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )Where stories live. Discover now