Kapittel 11. You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )

739 25 0
                                    

Hope p.o.v

Jeg følte at det var noe som poka me i kinnet et par minutter før det sluttet en liten stund, også begynte det igjen. Jeg rynket på nesen og sukket sint før jeg snudde meg rundt og begravde hodet mitt i puta. Jeg hørte at Harry lo, noe som fikk meg til å smile.

"Hope?" jeg hmm-et, "You got too get up! You have work and I want some icetea!"

Jeg snudde meg mot han og åpnet det ene øye. "Nooo, not yet!", klagde jeg før jeg tok dyna over hodet mitt.

"HOPE! GET UP RIGHT NOW, OR ELSE!", sa Harry, jeg kunne høre at han ikke var seriøs fordi at han lo mot slutten.

"I'll draw on your face", hvisket han, og jeg kunne praktisk talt høre glise om munnen hans!

"Don't you dare!", mumlet jeg inn i dyna.

"Oh, watch me!",  øynene mine ble store før jeg spratt opp av sengen, jeg løp inn på badet og låste døra.

"I knew it would get you out of bed", lo han.

"Pffft, yea right, I just wanted to take a shower first, because you're a slowpoke!", lo jeg.

"Oh, really?"

"Yea, now if you'll exuse me, I'm going to take a shower now"

"Just let me know if you need some help!", sa Harry før jeg hørte fottrinnene ble svakere å svakere "In your wildest dreams Styles", ropte jeg tilbake, og fikk en latter som svar. 

Etter en raskt dusj, tok jeg på meg de vanlige klærne mine og gikk ut av badet, Harry var ikke på soverrommet så han må tok være i stua og ser sikkert på tv. Jeg gikk inn i stua og fant Harry liggende i sofaen å sov.

Jeg lo stille og listet meg mot han, jeg bøyde meg ned og kysset han på nesetuppen. "On the nose, seriously?", mumlet Harry før han dro meg ned mot han og kysset meg. Jeg smilte i kysset før jeg dro meg opp igjen.

"Come on slowpoke and get in the shower! Or else I'm going to be late to work!", sa jeg 'strengt'.

"Yes sir", lo han, før han gikk inn på badet.

Harry p.o.v


"Yes sir" ,lo jeg før jeg gikk inn på badet og hoppet inn i dusjen. Jeg sto der en stund å tenkte før jeg begynte og vaske meg.

Etter en kort dusj tørket jeg meg og tok på meg et par skinnyjeans og en grå t-shorte, og på toppen av det hele den svarte skinnjakka mi. Da var det bare å finne skoene mine, hmmm, hvor kan de være? Etter å ha sett etter de i hele rommet bestemte jeg meg for å spørre Hope om hun har sett de.

"Hope?", ropte jeg.

"Yeah?", ropte hun tilbake fra stua, tror jeg.

"Have you seen my shoes?"

"Noooo", sa hun før det ble helt stille. Whaaaa? Når jeg gikk ut av soverommet krasjet jeg inn i noe, jeg så ned for å finne Hope ligge på ryggen.

"You alright down there?", lo jeg.

"Yeah I'm just fine, I found your shoes", mumlet hun. Jeg hjalp henne opp og tok imot skoene mine før vi gikk mot inngangsdøra. 

Siden det er så fint vær ute idag bestemte vi oss for å gå istedenfor å ta bilen. Gåturen gikk altfor fort for min del, vi småpratet om alt og ingenting, noe som er så fint med meg og Hope det blir aldri pinlig eller noe imellom oss! Jeg stoppet henne før hun gikk inn i butikken, hun så på meg spørende.

"Do you want too go somewhere tonight?", spurte jeg litt nervøst.

"Yeah, sure! What did you have in mind?"

"I thought maybe go to the movies and make some dinner at home?"

"That's sounds nice", sa hun før hun kysset meg o gikk inn. Jeg sto der og smilte som en idiot før jeg innså at jeg måtte gå inn å kjøpe iste istedenfor å bare stå her og smile.

Etter å ha kjøpt isteen min, gikk jeg hjemover og begynte å tenke på hva jeg/vi burde lage til middag i kveld og hvilken film som vi burde se....

Hope p.o.v 

Etter en laaaang dag på jobben, gikk jeg hjem eller Harry's leilighet, jeg vet liksom ikke hva jeg skal kalle det...Hjem?Harry's leilghet? Jeg kan liksom ikke kalle det hjem siden jeg bare skal bo der for en liten stund. For å være ærlig vil jeg ikke flytte ut, ja jeg har kanskje bare bodd der ett par dager men jeg føler meg så hjemme og trygg der...sammen med Harry! Vi får vel bare vente å se. 

Bilen til Harry var parkert utenfor så han er nok  hjemme, jeg jogget opp trappene og gikk inn i leiligheten. Det var helt stille, for stille. Jeg listet meg inn på kjøkkenet, ingen der, hmm rart! Jeg snudde meg og krasjet inn i noe hardt, Ikke nå igjen!! Jeg så opp får å finne en glisende Harry, han åpnet munnen sin får å si noe men jeg løftet hånden min og pekte på han.

"Not a word!", han tok opp armene sine og løftet på skuldrene. Han bet seg i leppa for å holde inne latteren noe som han ikke klarte, jeg ristet bare på hodet.

"Sorry...Hope...haha...but..haha", sa han imellom latteren.

"Ha-ha soo funny!", jeg himlet med øynene før jeg reiste meg opp og gikk inn på soverommet.

Hva skal jeg ha på meg? Hmmm... Jeg tror bare jeg skal ha på meg skinnyjeans og en topp, ja jeg vet, det er ikke så veldig fancy men jeg er ikke av den fancy typen. Etter et langt slit med å få seg buksa, fikset jeg litt på håret mitt. Jeg gikk ut av badet og begynte å se etter Harry, og der sto han ved døra til stua, i blå skinnyjeans og hvit t-shorte.

"You ready to go?", jeg nikket og gikk mot han og tok hånden hans i min. 

*Hopper over bilturen* 

"What movie do you want too watch babe?", spurte Harry fra vedsiden av meg.

"Hmmm..I don't know, maybe the Tom Cruise movie?", han nikket før han gikk bort til kiosken får å kjøpe billettene, jeg gikk bort til godteriet og kjøpte popcorn og to cola. Harry kom bort til meg med billettene i hånden, "Lets go love"

Vi satte oss ned på plassene våre som var nesten helt på toppen bakerst. Etter litt reklame begynte filmen. Jeg bare elsker Tom Cruise, han er såå kjekk! 

Under hele filmen spiste vi popcorn og holdt hender, dette var den beste daten noensinne! Jeg gleder meg fryktelig til vi skal spise hjemme.

Harry p.o.v

Vi kom hjem fra kinoen og gikk rett ut på kjøkkenet og begynte å bake pizza. Heldigvis ble det ikke noen matkrig denne gangen, selv om det var gøy sist gang orker jeg ikke å vaske hele kjøkkenet nå! Mens vi ventet på at pizzaen skulle bli ferdig dekket vi på bordet og tullet å tøyset.

*Hopper over spisingen" 

Vi var akkurat ferdige med å spise da det ringte på døra.

"I'll get it", sa jeg før jeg reiste meg opp og gikk mot døra. Jeg åpnet døra og der sto det en gammel mann med grått hår og blå øyne, slitte klær og med et bilde i hånden.

"Hi sir, have you seen this girl?", jeg myste mot bilde og jeg kunne ikke tro mine egene øyne, det var et bilde av....

Hope.

_____________________________________________________________________________

Heeyah folkz! Håper dere likte det :) 

Håper dere får en kjempfin dag videre! :D 

Madelen xx

You & I - Harry Styles fanfiction ( Norsk )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora