Reggel fáradtan és eléggé lassan keltem ki az ágyból. A reggeli rutinommal sem haladtam sokkal gyorsabban. Megittam a kávémat, majd beszaladtam a szobába öltözni. Felkaptam magamra egy fekete mintás felsőt, fekete térdén szaggatott nadrággal és a fekete Vans-emet választottam hozzá, amit a hétvégén kaptam. A hajamat kivasaltam, szempillaspirál és irány a suli. Gyorsan kellett tekernem a BMX-et, hogy még időben beérjek, de végül nem sikerült, csak második órára odaérnem. Épp csengetés előtt estem be a terem ajtaján, de nem volt bent senki. Ekkor esett le, hogy a második óránk tesi. Lerohantam át öltözni és késtem az óráról 10 percet.
-Bocsánat a késésért… -léptem a tesi tanárhoz, aki álmosan méregetett.
-Kint az udvaron fociznak a fiúk. Állj be és nem írom be a késésed! -igazából ennek még örültem is. Szeretek focizni. Kirontottam az udvarra és beálltam játszani.
Óra végére 2-1-re vertük meg az ellenfeleinket. Én Áronnal és Szaszával voltam egy csapatban, a másikban pedig az ikrek és Geri játszot nagyon jóba lett az ikrekkel és sokszor lógnak együtt. Bogi és Petra pedig leginkább Hellával találta meg a közös hangot.
Szünetben Zoéval lementünk a büfébe és beálltunk a sorba. Nem kellett sokat várnunk és sorra kerültünk, rendeltem egy kólát meg egy szendvicset és leültem egy üres asztalhoz. Pár perc múlva Zoé is csatlakozott hozzám.
-Elfogyott a húsos szendvics -mondta szomorúan, lebittyesztett szájjal a barátnőm. Egy váll rántással válaszoltam, majd elő halásztam a telefonomat a zsebemből.Felugrott rögtön kettő chat ablak. Amint megláttam, hogy kiírt alig hallhatóan, de felsikítottam. Zoé rám kapta a tekintetét és kérdőn méregetett. Még nem mondtam el neki, hogy bírom Szaszát és egyenlőre nem is akartam. Gyorsan visszanéztem a telefonra, hogy elolvassam az üzenetet. Gyorsan válaszoltam is.
Nem kicsit lepett meg ez a chat-elés. Mit akarhat mondani?! Mi lehet ennyire fontos, hogy így nem lehet elmondani?! Az elmélkedésemből a csengő ábrándított ki és szaladnunk kellett matekra. Megint... Szerencsére mikor beléptünk a terembe, még nem volt bent a tanár és ez az osztály viselkedésén is látszott.
Az ikrek épp veszekedtek valami szokásos hülyeségen, kiabáltak egymással, hogy túl ordítsák az amúgy is hangos osztályt. Áron épp a tanári asztalról ugrott Szazsa nyakába és mindketten röhögve terültek el a földön. Geri valami zenét mutatott a mellette ülő Mirának, aki láthatóan nem nagyon díjazta. A lányok Hella telefonján néztek helyes pasikat és azon kuncogtak. Zoé hirtelen odalépett Szaszáékhoz, akik azóta felálltak és már Gerit cukkolták, hogy milyen gázul csajozik.
-Nem csajozok…-szabadkozott Geri.
-Ja tényleg neked ott van Kinga -röhögött Áron.
-De vele szakított már nem?! -nézett Szasza Áronra. -Mondjuk szakíthatnál már vele szerintem nagyon ribis. -röhögött Szasza és a vállával meglökte a fuldokló Áront.
-De hát ti vagytok GeKi -nyávogott Áron úgy, mint egy plázacica.
-Képzeljétek még mindig együtt vagyunk Kingával, de szerintem ettől még beszélhetek más lányokkal. -szólalt meg Geri.
-De mi van ha féltékeny lesz a kis Kingácska?!
-Arról én nem tehetek, hogy a padtársam egy csinos csaj…-pillantott mosolyogva Mirára Geri, aki teljesen elpirult a srác bókjától. Áron meg Szasza pedig szemüket törölgetve röhögtek.
ESTÁS LEYENDO
Ne felejts el... (Felfüggesztve)
Novela JuvenilA főszereplő Lia, aki egy nehéz szakításon van túl és elszeretné felejteni azt a srácot. A suliban a 10.-es évét kezdni, mint a suli legmenőbb, legszebb, BMX-es lánya. Furcsa találkozása lesz egy sráccal, de vajon Ő az aki eltudja Liával felejteni a...