Yeni Bir Hayata Adım..

8 1 0
                                    

Korkularımı bırakıp teyzeme başımı salladım başlaması için.. Teyzem hafif bir öksürükten sonra annemle babama bakıp konuşmaya başladı;
Kızlar için bir tatil planı yaptım. Biliyosunuz ki yarıyıl tatiline girdiler ve (bana bakıp ) Masalın da notları çok iyi. Onlarla birlikte bende gidicem Murat Dağı Kayak Tesislerine rezervasyon yaptırdım size danışamadım çok meşgul olduğunuz için ancak bugün söyleyebildim ve bugün gece yola çıkmamız lazım izin verirsiniz değil mi?
Babama ve anneme bakınca ne düşündüklerini anlamak gerçekten çok zordu yüzlerinde tek bir mimik bile oynamıyor ve birbirlerine bakıyorlardı. Aslında onların zihinlerini çok rahat bir şekilde okuyabileceğime inanıyordum ama bunun yanlış olduğunu düşündüğüm için gözlerimi kapatıp kendimi verecekleri tepkiye hazırlamaya çalıştım. Babam hafif bir öksürükten sonra konuşmaya başlıyacağını belirtince içimden dua etmeye başlamıştım bile..
Sevim bunu neden son güne bıraktın bilmiyorum bunun için kızdım evet ama sana olan güvenimiz sonsuz ee rezervasyon da yaptırmışsın boşuna gitmesin değil mi ama canım bide Masal'ın fikrini alalım bakalım o da istekli mi bu ufak tatile.
Ben doğru duydum dimi babam onayladığını azıcıkta olsa belirtti derin bir nefes alarak babama baktım.
Şey evet baba neden olmasın bu tatil bana çok iyi gelicek çünkü bedenim çok yorgun düştü hem sizin hiç tatiliniz de olmuyor ben sürekli evdeyim ve çok sıkılıyorum izin verirseniz ben seve seve hemen bavulumu hazırlayabilirim.
Babam benim çok istekli olduğumu görünce anneme baktı annemde olur dercesine başını sallayınca babam;
Tamam gidebilirsiniz ama bir şartla her gün bana rapor vericeksiniz Sevim kızlara dikkat etmek senin görevin kendine de dikkat ediceksin tabiki.
Teyzem hemen başını salladı ve bana baktı.
Masal hadi çok az vaktimiz kaldı çıkalım da hazırlan.
Tamam sevim teyze hemen hazırlanıyorum baba ve anne sizi çok seviyorum biliyosunuz dimi?
Kendimi tutamadığım için gözümden bir yaş aktı hem anneme hemde babama gidip sıkıca sarıldım. Annem bana sarılırken;
Kızım altı üstü bir iki haftalığına tatile gidiyosun bunun için ağlanır mı bak beni de ağlatıcaksın eğlenmen lazım senin sulu göz çabuk git hazırlan.
Annemi onaylayıp gülümsedikten sonra hızlıca odama doğru çıkmaya başladım. Evet onlar haklıydı ama kendilerine göre onlar bilmiyoduki ben gerçek anne ve babamın yanına gidiyorum acaba bunu bilseler ne yaparlardı. Kendi kendime mırıldanırken teyzem zihnimden;
Yura hadi ama bunu düşünmeyi bırakman gerekiyor yoksa gidince hiç bir zevk alamazsın. Onları tamamen bırakmıyosun sadece asıl anne ve babanla hatta abinle kardeşinle vakit geçirmeye gidiyosun. Bunun için mutlu olmalısın.
Evet teyzem de haklıydı bu düşündüklerimi bir kenara bırakıp bavulumu son bir kez daha kontrol ettim. Ve hemen telefonumu elime aldım. Gruptan arama yapıp kızların açmasını bekledim. Hepsi aramalara tek tek cevap verince yüzlerinin güldüğünü gördüm. Hepimiz bir ağızdan;
Bekle bizi Dikeasuğ gezegeni biz geliyoruz.
Deyip kahkahalarla gülmeye başladık. Birazdan çıkıyoruz teyzemle sizde hazır olun kızlar hemen gitmek istiyorum içimde bitmek bilmeyen bir özlem var. Diye fısıldadım kızların onayını alınca gülümseyip kapattım telefonu. Odama bakıp kitaplarımı düzelttim yatağımı düzgünce topladıktan sonra içsesimin şeytani söylenişlerine kulak kabarttım.
Sen hiç akıllanmıycaksın ya onlara haksızlık yapıyosun. Onlar seni terkedip gitti senin gitmemen gerekiyor masal. Şimdi de içsesimin melek olan kısmını dinlemeye koyuldum.
Hayır masal gitmelisin. Abin minik kardeşin herşey orda sen gerçekte duhasın. Özlemedin mi onları git masal haksızlık yapmıyosun inanma ona. İkisinide susturup başımı salladım şeytani içsesime dil çıkarıp dediklerine kulak asmadım. Melek olan iç sesime ise gülümseyip katılıyorum sana diye mırıldandım. Cama doğru ilerleyip pencereyi açtım ve bir kaç nefesi içime çektim. Düşüncelere dalmam değil mutlu olmam gerek benim. Onları özledim onlara hasret kaldım kimseyi aldatmıyorum haksızlık yapmıyorum. Deyip kendimi motive etmeye çalıştım. Camı kapatıp odama son bir kez göz gezdirdikten sonra bavulumu elime alıp kapıyı kapattım. İçimden teyzeme seslenip hazır olduğumu belirttim. Aşşağı inip annemlerle vedalaştım babamın dikkat etmem konusundaki kesin uyarıları ve erkeklerle çok yakın olmam gerektiğiyle alakalı söylediği katı kurallarından sonra ikisinede sarılıp teyzemle evden çıktık. Hiç konuşmuyor adeta kendimle savaşıyordum. Kızlarla buluştuktan sonra dikeasuğ dağına geldik buraya ilk geldiğimde bayıldığımı ve mekanı merakla izlemeye başladığımı anımsadım. Gülümseyerek dikeasuğ gezegenine geçmek için kansukan meyvasını yedim. Teyzemde de varmış demek ki bu meyvadan önceki geldiğimizde de Ulcabek yedirmişti zorla ilk başta kötü olsada en son yediğimin tadı hâlâ damağımdaydı. Birinciyi hepimiz gözlerimizi kapatarak ve yüzümüzü buruşturarak yedik ağızda samıt bir tat bırakıyordu ahh iğrenç ikincisini ise zevkle yemeye koyulduk. Alanguva yine susmayı beceremeyip; Beria teyze birşey sorabilirmiyim ah tabi hatta hemen soruyim. Annemleri görücekmiyiz bizde ne zaman dikeasuğ gezegeninde oluruz?
Teyzem gülerek; Alanguva hiç değişmiyceksin tavırların aynı annene benziyor o da küçükken böyle meraklıydı. Boyutlara giriceğimiz için dünyadaki saate göre iki saat dikeasuğ gezegenine göreyse yirmi dakikada orda oluruz ve evet görüceksiniz annelerinizi.
Bunu duyan kızlar sevinç nidaları atmaya başlamıştı bile. Yorucu bir yolculuk mu bizi bekliyordu bilmiyordum ama şimdiden ailemin hayalini kurmaya başlamıştım. Nasıl davranmam gerektiği konusunda şüphelerim olsa da araya mantığımı koymadan sadece kalbimle hareket edeceğim aşikardı. Yoksa beynim ve kalbim büyük bir savaş içerisine girerdi ki bu benim en son isteyeceğim şeydi. Az kalmıştı çok az! Gerçek aileme kavuşmama, onlarla günlerimi geçirmeme, babamın omzunda güvende hissetmeme, annemle alışverişe çıkmamıza, abimle dertleşmeye ve kardeşimle çocuk olup eğlenmeme çok az kalmıştı.

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başladım. Belki eskisi kadar takip edilmiyorum, belki de bu kadar yıl sonra neden tekrar başladığımı merak edenleriniz var aranızda. Bir sürü süreçten geçtiğim için yazamıyordum. Ama artık eskisi gibi hayatım düzene girdi.. Sizin desteklerinizle bu cesaretime yeniden kavuşup aranıza dönmek için can atıyorum. Herşey için teşekkürler lütfen desteklerinizi esirgemeyin..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*Aşk Bizim Olunca*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin