Rüyalar Gerçeği Yansıtır mı?

1K 59 55
                                    

Yine gecenin bir yarısı uyandım ahh kafayı yicem kim bu oğlan niye hep rüyalarımda anlamıyorum bir türlü. Hmm bu arada kendimi tanıştıriyim sizlere ben Masal 17 yaşındayım mavi gözlerim küçük bir burnum minik fakat dolgun dudaklarım sarı saçlarımla güzel bir kızım ve Sarkan Kolejine gidiyorum babam belediye başkanı annem de iş kadını villa da yaşıyorum ama bu hic iyi bisey degil çünkü ailemi göremem pek. Genelde iş yemeklerinde veya da gezilerde olurlar benle pek ilgilenmezler ama ben şımarık zengin züppelerinden değilim. Öyle olan insanlardan da nefret ederim para nedir ki ya sadece bir kağıt parçası bu arada bir grubum var şarkı söylemesini ve dans etmesini çok severim. Ayrıca kitapları severim.Hayal Selin ve Damla onlar benim herseyim diyebilirim sizlere. Onlar da 17 yaşında Hayal ela gözlü ve kahverengi dalgalı saclarıyla ilgi cekiyor .Selin'in de yeşil gözleri var ve simsiyah saclarıyla odak noktası oluyor .Damla'ya gelicek olursak siyah gözleriyle ve kumral düz saclarıyla gayette güzel bir kız. Arkadaşlarım diye söylemiyorum hepsi de taş gibidir ve hepimiz aynı okuldayız tabiside. Okulda herkes tanır bizi bütün erkekler peşimizde koşar ve bu durum inanın bana hiçte hoş değil bazen öldüresim geliyor erkekleri çok sıkıyorlar ya bizi hic nefes aldırmıyorlar bir gün hepimiz patlıycaz ya hayırlîsı. Herneyse ohhoo saat kaç olmuş güneş doğmak üzere herkes uyuyordur şimdi bari duşa giriyim sıcak bir duş iyi gelir hala aklım su rüyalarda her gün aynı çocuğu görüyorum ama yakışıklı değil diyemem beni nerden tanıyor acaba hep adımla sesleniyor ama ben ona yaklaşmaya kalktığımda kayboluyor bir an da hem sesi hem kendisi anlam veremiyorum bu rüyalarıma herneyse bu arada sihire inanırmısınız bilmiyorum ama ben olağanüstü varlıklara inanırım tuhaf gelicek sizlere belkide inanmıcaksınız bilmiyorum fakat bazen rüyalarımda sihirli varlıklar görüyorum diyorum ya size hep rüya bunlar.

Yazarın ağzından;)

Masal duşa girer sıcak bir duş kıza iyi gelir çıktığında kendini yatağa atar ve dùsüncelere dalar hala rüyalarını düşünüyordur bir süre uzandıktan sonra saatine bakar duşta bir saat kadar oyalanmıstır ve hîzla kıyafet dolabının karşîsına gecer acık mavi straplez bir kot tulum seçer altına da beyaz converslerini gecirir sacını kurutup şekil verir siyah kalem rimel ve rujla hazırdîr.

Masalın ağzından;)

Evet tamam hazırım gayette güzel oldum saat de 8 oldu kahvaltıya iniyim bari ne de olsa bizimkilerle sadece kahvaltıda karsılaşabiliyorum bir saat sonra da okul başlıyor hemen insem iyi olucak.

- Günaydın Sevim Teyze annemler nerede?
- Sanada günaydın kızım salonda yemek masasındalar hadi çayını koydum çabuk geç soğumasın.
- Tamam gećtim teşekkür ederim Teyzelerin bitanesi :)
- Bak bak zevzek seni :)
- Sustumm tamam geçtimm :)
- Günaydın Masal ( ikiside aynî an da )
- Günaydın anne ve baba
- Nasılsîn kîzım okul nasıl bir sorun yk değil mi paran da var?
- Nasıl mıyım hmm iki hafta sonra bunu sorman güzel baba evet iyiyim okulum iyi bir sorun yok nasıl olabilir ki herkes senden korkuyor ve olsada söylemem emin olabilirsin buna bide param var son görüstügümüzde 1000 tl vermiştin hala oldugu gibi duruyor kendi paralarımı harcıyorum herneyse ben okula geç kalmiyim size afiyet olsun canım ailem..
- Daha konuşmamız bitmedi Masal otur sofraya ben kalkmadan kalkamazsın
- Aaa pardon baba unutmuşum kusuruma bakma ama sende şunu unutmuşsun ben senin emir verip paralarınla yönetebiliceğin piyonlarından değilim ben senin hatta düzeltiyorum ben sizin yüzünü bile bir ay da iki üç kez gördüğünüz kızınızım şimdi okuluma geç kaldım ve ailesi sabah kızını bile kaldırmıyor kız kendisi kalktıgı icin derslerine geç kalıyor dedikodusu çıkmasın aman sevgili belediye başkanımızın ve Sarkan Şirkrtinin sahibi olan yüce iş kadınının adının lekelenmesini istemeyiz değil mi ama hadi afiyet olsun şimdi. Sevim Teyze ben çıkıyorum bugün geç gelicem biraz kızlarla okuldan sonra gezicez haberin olsun merak etme öptüm seni :)
- Tamam güzel kızım dikkat et kendine bende öptüm.

Hıhh sonunda çıkabildim evden annemle babam mosmor oldu ama ohh canıma değsin inanmıyorum ya bana nasılsın diyor bu adam beni delirticek Sevim teyzeden bahsetmemistim size değil mi o bizim hizmetçimiz ama benim icin hizmetçiden cok öte onu cok seviyorum genelde ondan izin alırım eve geciktigimde o arar beni merak eder bu hosuma gidiyor benim icin cok degerli anlıycağınız.Herneyse bu arada şoförum var ama ben kendim kullanıyorum arabayı ehliyetim yok ama trafik pek olmuyor o yüzden sorun cıkmıyor. Arabam kırmızı minicooper cok severim kırmızı rengini de :) Hele şükür girdim okula evet bakalım kızlar gelmiş mi ahh evet gelmişler bizim ağacın orda bekliyorlar bende indim arabadan gidiyorum yanlarına bakalım.
- Selam kızlar ben geldim.

Ne kimse duymuyor mu beni ya noluyor bunlar nereye bakıyorlar böyle.
- Kızlar heyyyy ben burdayım geldim diyorumm!
- Aa hoşgeldin Masal da sen şu yeni gelenlere bak.
- Kim gelmis ki ve ilk gelenler degil hergun okula birileri geliyor bu niye sizin ilginizi bu kadar çekti ki anlamıyorum yani.
- Ama bunlar bizim rüyamızda gördüğümüz oğlanlar.

Neee! Bir dakka bir dakka ben mi yanlış duydum onlarda mı rüyalarında birilerini görüyorlarmış belki benim gördüğüm çocukta vardır aralarına dur bir bakiyim.

Evet o da orda peki ama onlar kim ve nasıl buldular bizi acaba aramışlar mıydı?

Evet arkadaşlar nasıl buldunuz hikayemi güzel mi? Sizce neler olucak kim bunlar asıl benlikleri sizce bu mu? Sorularımı cevaplarsanız sevinirim ;)

*Aşk Bizim Olunca*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin