Yazar'ın ağzından;
Kızlar hala inanamıyordu acaba bu da mı rüyaydı? Masal arkadaslarınında rüyaların da birilerini gördüğünü bilmiyordu ve ona anlatmamışlardı çok kızgındı dönüp bağırmak,içini dökmek istedi ama kendiside birisini görmüş ve kızlara anlatmamıştı o yüzden bağırma duygusunu bastırdı ve hala gözünü şu bilinmeyen yakışıklıdan ayırmadan kızlarla konusmaya basladı bu durumu çözmelerinin vakti artık coktan gelmişti.
Masal'ın ağzından;
-Bu nasıl olabilir ki aklım almıyor ya? Hepimiz aynı an da rüyamızda birilerini görüyoruz ve onlar şu an tam karşımızda yok yok bu da rüya olmalı kızlar inanmıyorum ben. Ahh napıyorsun beee kafayı mı yedin Hayal?
- Ne var kızım rüyada mıyız diye kontrol ediyim dedim fena mı ettim bak öğrenmiş olduk.
- Sabır ya sabır morardı kızım kolum yuhh ne biçim cimciklediysen!
- Hahaa alemsin Masal ya ama dur kıyamam ben sana cok mu acıdî cidden?
- Yeter be başlıycam sizin canınıza burda dikiliyoruz kaç saattir mal gibi farkındamısınîz bilmiyorum ama herkes bize bakîyor yürüyün sınıfa çıkalım çok istiyorlarsa kendileri gelirler bizim yanımıza tabi bizi tanîdıkları da meçhul ama herneyse susun hadi gidiyoruz.Hayal de benim kadar şaşırmıştı Damla'nın bu çıkışına Selinse hala karsısındaki çocuğa bakıyordu. En sonunda Damla dayanamadı geçirdi Selin'in kafasına. Bugün iyice maskara olduk millete bu dedikodu bir ay idare eder okulu ama bittin sen Damla eyvah araya girsem iyi olucak yoksa Selin öldürücek Damla'yı.
- Aaa Selin gel bak bu sabah noldu sana anlatıcaklarım var ben iyi değilim.
- Noldu canım anlat bakalım yapabilcegim biseyse cözeriz üzülme sen.Dedi Selin ve koluma girdi. Damlaya dönüp bana dua et yoksa bitmiştin dercesine Selin'i gösterdim. Hayalse kıkırdıyordu onlarda arkamızdan okula girdiler. Selin'e bu sabah babamlarla yaşadıgım talihsiz olayı anlattım bana birazcık sert cıkmışsın deselerde onlarda biliyordu ki ben çok haklıydım. Sonunda sınıfa girdik asansör olmasa bu 4 katı nasıl çıkıcam bilmiyorum merdivenleri sevmiyorum beni nefes nefese bırakıyor herneyse ders Zilli hocanın of yine başlıycak. Hmm neden zilli diyoruz hemen anlatiyim sizlere. Adı Gözde hocamîzın ama cok sinir bozucu birisi minicik eteğiyle salına salına kıvırta kıvırta geliyor ve erkeklerle bizi yan yana otutturuyor kîzlardan ayrılmam beni delirtiyor özellikle erkekler bize bu denli düşkünken onları yanımıza otutturması çok saçma. Herneyse damladı bizim hoca yine herzaman ki sıra olayı of hadi bakalım işkence başlıyor.
- Ayy canlarım ben geldim nasılsınız herneyse durun su sıraları halledelim. Erkekler tahtaya, kızlar sıralara birer birer ayrılıcaklar yine ama sınıfımıza yeni arkadaşlarınız geliyor birazdan Müdür Murat Bey'le gelirler o yüzden şimdilik herkes böyle otursun Murat Bey'in erkekleri tahtada görmesi uygun olmaz şimdi oturabilirsiniz.
-Ayaklarım koptu sandım bir an bu ne yaa susmak bilmedi bunları otururkende anlatabilirdi ama yok işkence edicek ya bize çatlak zilli ne olucak.
- Hadi ama Masal yapma saygıdan ayaktaydık.
- Selin şaka mî yapıyon kızım yicen şimdi elimin tersini görcen saygıyı yaa.
- Nee haksız mıyım ama Damla, Hayal?
- Sus Selinn! ( ikiside aynı an da )
- Hahaaa aldın mı cevabını Selin :)
- Noluyor bunlara ya iyi tamam al sustumm.
- Damla ve Hayal tebrik ediyorum sizi :)
- Sen de sus Masal!
- Noluyor be sizee?
- Kapıya bak geldiler bile.
- Off yine ne saçmalıyorsunuz kimler geldi?Yine mi bunlar ya niye bizim sınıfa geldiler ki simdi. Umarım sınıfa yeni gelicek olan arkadaşlarımız bunlar değillerdir lütfen öyle olmasın lütfen. Ahh hayır korktuğum başıma geldi. Nerden mi bildim? Çünkü Müdürümüz Murat Hoca'da geldi sınıfa. Peki aslında iyi oldu tanıyorlar mı öğreniriz bakalım kimmiş bu meşhur rüya kahramanları. Hepimiz ayağa kalktık müdür eliyle oturun deynce oturduk simdi anlıycaz ne olduğunu.
- Masal, Hayal, Damla ve Selin ayağa kalkın.
- Neden hocam naptık biz? ( hepimiz de aynı an da )
- Bişey yapmadınız çocuklar sadece arkadaşlarınız sizi tanıdıklarını ,sizin hangi sınıfta olduğunuzu ve onlarında sizin sınıfınızda olmalarının mümkün olup olamıycağını sordular. Bende kontrol ettim sınıfızda bosluk var getirdim arkadaslarınızı buraya.
- Ne yani onlar istedi bu sınıfı ve özellikle biz olduğumuz için mi?
- Evet cok doğru anlamıssın Masal herneyse hadi çocuklar bos yerlere oturun sizde ayakta kaldınız.
- Peki hocam teşekkür ederiz.Dedi benim rüyamda gördüğüm çocuk. Bu cok sacma neler dönüyor burda onlar da bizi tanıyorlar hemde baya bir iyi ve bizim oldugumuz sınıfa gelmeyi bile arzuladıklarına göre tanîsmanın vakti geldi. Bu benim canımı cok sıkmaya basladı. Kızlara toplanın dercesine elimi döndürdüm. Bu aramızda sessizlik gizli demekti.
- Tenefüste herşeyi çözüme kavuşturuyoruz kızlar gidip tanışalım bakalım şu meşhur rüya kahramanlarıyla..
Evet arkadaşlar burda bitirdim biraz heyecan olsun ama değil mi? Umarım beğenmişsinizdir sizce bu çocuklar iyi mi yoksa kötü mü düsüncelerenizi bekliyorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Aşk Bizim Olunca*
RandomDünya'dan baska bir gezegene göç eden insanlar. 17 yaslarında Dünya'ya gönderilen dört genç kız. Normal hayatlarına devam ediyorlarken rüyalarına giren dört erkek. Rüya gerçeğe dönüşürse ne olur? Iyiler mi kötüler mi? Aşk, kudret, kazanma hırsı heps...