Tenefüse dakikalar kaldı ve benim kalbim yerinden çıkmak üzere ilk defa bu kadar heyecanlanıyorum ve nedenini bende bilmiyorum. Sadece rüyalarıma giren çocukla tanışıcam ama gerçekten çok yakışıklı o mavi gözleri aynı denizin masumluğunu andırıyor bana belki dee ileride o ve benn.. Ahh hayır kendine gel Masal neler düşünüyorsun böyle ve daha çocuğu tanımadan. Saçmaladığımı farkettiğim an icimden küfürler savurdum kendime. Bu düşüncelerimi bir an önce aklımdan silmem lazımdı. Ve evet okulumuzun can kurtaran zilini de duyduğumuza göre artık tanışabilirz yeni gelenlerle. Kızlarda kafasıyla gidip tanışmamîz gerektiğini onayladıklarına göre kalkış vakti..
- Selam beyler hoşgeldiniz.
- Hoşbulduk Masal. ( hepsi aynı an da )
- Oo ne güzel adımızı da biliyorsunuz ama biz sizi bilmiyoruz kimsiniz siz bizi nerden tanıyorsunuz ve ne hakla bizim adımızı vererek bu sınıfa gelirsiniz?
- Her zamanki gibi triplerdesin Masalcım ama şunu unutuyorsun senin artist davranışların bize sökmez.
- Ha ha ne zannediyorsun sen kendini ya ben artist değilim ve bir daha sakın ama sakın benimle muhattap olma. Hıhh ukala ne olucak!Hışımla arkamı döndüm.Kızlara hiç bir sey demeden sınıftan çıktım onlarda hala şokun etkisindeydiler. Ilk defa birisi bana böyle davrandı ve bu benim rüyamda gördügüm çocuktu kimseyi takmam ama bu beni cok etkiledi neden ağlıycakmış gibi hissediyorum neden ilk defa dik duramıyorum? Onun gözlerine bakarken kimse yokmuş gibi hissettim sadece o ve ben gözlerinde kayboldum sanki bir an.Arkamdan birileri geliyor ama kimin olduğuna bakamıycam bu kadar sinirleyken her an birine patlayabilirim kimsenin kalbini kırmak istemem özellikle arkamdaki kızlardan birisiyse.
Damla'nın ağzından;
Masal öyle bir cıktı ki sınıftan kapıyı çarpmasıyla yerimde zıplandım resmen ama onun sayesinde geldim kendime. Ben de çok kızgındım kimse ama kimse benim kardeşime böyle davranamaz en sonunda tutamadım kendimi ve Masalla konusan cocugun kolundan tutup ayağa kaldırdım.
- Hey bir dakka noluyor napıyorsun kızım delirdin mi sen? - Evet canım delirdim siz delirttiniz beni kimsin sen ya ne hakla öyle konuşursun Masalla.
- Al bir tane daha deli! Bak kızım düzgünce geldiniz adamca konuşuyoruz hanımefendi bize artistlik yapıyor sende başlama bu sefer daha demin ki kadar sakin olamayabilirim.
- Ha ha gülüyim de bari espirin boşa gitmesin. Bak oğlum birincisi sen benimle kızımlı konuşamazsın ikincisi nerde nasıl davranıcağımızı sana sormıycaz ücüncüsü Masal size artistlik yapmadı bizi tanıyorsunuz hemde cok iyi ama nasıl tanıdığınızı anlatmıyorsunuz. Napsaydı yani kız gelip madalya mı takıcaktı?Benim rüyamda gördügüm cocuk araya girdi.
- Mert uğraşma abi kız haklı ve Masalıda üzdün galiba biraz.
- Deniz ciddi misin sen?
- Evet çok ciddiyim istersen Ozanla Umuta sor onlarla benle aynı fikirdedir eminim ki.
- Evet abi git kızı bul affettir kendini. ( ikiside aynı an da)
- Bak gördün mü onlarda benimle aynı fikirde
- Kafayı yemişsiniz siz ben hic bisey demedim o kıza kendi kendine alındı gitti banane yaa.Masala çıkışan çocugun adı Mertmiş demek ki. Benim koruyucumun adı da Denizmiş. Ayy ne diyorum ben saçmalama Damla dön geri hayata demedin sen oyle bisey tııı unut hemen. Selininkide Ozan ve Hayalinkide Umut. Herneyse dur araya girmenin vakti geldi.
- Arkadaşlarına %100 katılıyorum git özür dile Masal'dan ve kızlarda bize hak verirler. En azından aranızda bir akıllı varmış bu da iyi yani.Mert'e imalı imalı bakmamdan kızgın olduğumu anlamıs olucak ki kalktî gitti sınıftan o gidince bende Deniz'e döndüm ona bir teşekkür borcluydum beni korudugu icin cunku o araya girmeseydi mal cocuk hala bana söylenip durucaktı belki de elinden bir kaza çıkacaktı.
- Deniz?
- Efendim Damla?
- Bennnn şeyy. Teşekkür ederim
- Ne için?
- Beni savunduğun için sen araya girmeseydin o beni asla dinlemezdi hâlâ laf sokardı.
- Ne demek bunun için teşekkür etmene gerek yok sen haklıydın bizim oglan öküzlük yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Aşk Bizim Olunca*
RandomDünya'dan baska bir gezegene göç eden insanlar. 17 yaslarında Dünya'ya gönderilen dört genç kız. Normal hayatlarına devam ediyorlarken rüyalarına giren dört erkek. Rüya gerçeğe dönüşürse ne olur? Iyiler mi kötüler mi? Aşk, kudret, kazanma hırsı heps...