Most a legfontosabb tanárokat fogom bemutatni. A következő részben érdekes tényeket fogok írni és Wattpados Harry Potteres történeteket.
Minerva McGalagony: A Griffendél házvezetőjét először egy szigorú tanárként ismerjük meg. Átváltoztatástant tanít, ő maga is animágus, macskává tud átalakulni. A hetedik részben segít Harrynek, hogy legyen ideje megkeresni az utolsó horcruxot. Elszántan harcol az ostromban, egy új bűbájt is bevet az iskola védelméért.
Perselus Piton: A Mardekár házvezetője, akit a történet elején egy nagyon negatív alaknak ismerünk meg. Szerintem a történetben ő okozza a legnagyobb fejtörést: a jó vagy a rossz oldalon áll? Fiatalkorában halálfaló volt, de megbánta és Dumbledore megbízott benne. A hatodik részben megöli Dumbledore-t, de a 7. részben megtudjuk, hogy ez előre ki volt találva. A hetedik részben Nagini, Voldemort kígyója megöli. Ekkor adja oda Harrynek az emlékeit.
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore: A Roxfort legnagyobb hírű igazgatója, a leghíresebb varázsló. Megalapítja a Főnix Rendjét, aminek segítségével Voldemort ellen harcol. Legismertebb tagjai: Nymphadora Tonks, Remus Lupin, Alastor ,, Rémszem" Mordon, Arthur Weasley, Perselus Piton, Kingsley Shacklebolt, Mundungus Fletcher, Molly Weasley, Minerva McGalagony, Albus Dumbedore.
6. részben Piton öli meg. Harrynek rengeteget segített, ráhagyta a feltámadás kövét és a láthatatlanná tevő köpenyt.Dolores Umbridge: A Főnix Rendjében találkozunk vele. A Roxfort főinspektora, a Mágiaügyi Minisztérium megbízásából tanít sötét varázslatok kivédését. Leleplezi a DS-t és kirúgja Dumbledore-t. Később ő őriz egy horcruxot is.
Horatius Lumpsluck: A nyugállományba vonult tanár visszatér a Roxfortba, Dumbledore kérésére. Bájitaltan tanít. Harry a kedvenc diákja, vacsorákat szervez a kedvenc diákjainak. Az ő segítségével tudjuk meg, hogy hány horcruxot csinált Voldemort. Később a Mardekár házvezetője lesz.
Remus Lupin: Igaz, hogy vele tanárként csak a 3. kötetben találkozunk, de utána igazán fontos szerepet tölt be. Az ő segítségével tudjuk meg, hogy Sirius nem bűnöző, hanem Harry keresztapja. A legjobb SVK-tanár, de vérfarkasként nem taníthat a Roxfortban. A Főnix Rendjében továbbá is aktív. Később Nymphadora Tonks férje. A 7. kötetben hősiesen meghal feleségével. Fia Teddy Tonks, Harry keresztfia.
Rubeus Hagrid: A Roxfortból harmadéves korában kicsapják, mert Tom Denem (Voldemort) megvádolja azzal, hogy kinyitotta a Titkok Kamráját. Dumbledore nem hagyja egyedül, vadőrként alkalmazza. Később ő lesz a legendás lények gondozása tanár. Harry, Ron és Hermione legjobb barátja. Ő vitte el Harryt a szülei házából a nagynénjéékhez.
Alastor ,, Rémszem" Mordon:
A negyedik kötetben SVK-t tanít. Igaz, hogy igazából ő az ifjabb Barty Kupor százfűlé főzettel, de Harry sokat tanul tőle. Megismeri a 3 főbenjáró átkot is. Harrynek segít a Trimágus Tusán, ő csinál zsupszkulcsot a kupából. Az igazi Rémszem Mordon a 7. kötetben meghal.
YOU ARE READING
Harry Potter-minden
AdventureEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!