Sziasztok! Ma egy Harry Potter TAG-et fogok elkészíteni. Aki nem tudná, ez arról szól, hogy különböző kérdésekre fogok válaszolni. A kérdéseket videókból vagy a saját fejemből vettem😂. Csapjunk bele!
~Melyik a kedvenc könyved?
Hú, ez nehéz kérdés! Talán a Főnix Rendje, az nagyon tetszett. Viszont a hetedik is nagyon jó volt. Talán ez a kettő a kedvencem.😊~Melyik könyvet kedveled a legkevésbé?
Talán ez a kérdés még nehezebb mint az előző. A negyediktől fölfelé mind tetszett, ezért az első háromból kell választanom. A harmadik kizárva, mert abba jelenik meg Remus Lupin és Sirius Balck, akik a kedvenc szereplőim közé tartoznak. Végül az első mellett döntöttem. Félreértés ne essék az elsőt is szeretem, de ha választanom kell akkor a Bölcsek Kövére szavazok.~Melyik a kedvenc filmed?
A hetedik résznek a második fele. Már vagy ötször megnéztem! Bár itt is ki kell emelnem a negyediket, szerintem nagyon jól meg lett jelenítve a Trimágus Tusa.~Ki a kedvenc karaktered?
Ez is nehéz, elég sok mindenkit kedvelek. Főleg Remus Lupint kedvelem, nagyon sajnáltam mikor meghalt😟 Viszont nagyon szeretem Luna Lovegoodot is.~Melyik színésszel futnál össze?
Főképp Emma Watsonnal, aki Hermione Grangert alakította. Férfiszínészekből pedig Matthew Lewissel találkoznék szívesen😍.~Mi a legszomorúbb/legmeghatóbb jelent számodra?
Szerintem mikor Harry megnézi Piton emlékeit, az nagyon megható. Imádom azt a részt! Majdnem sírtam rajta, ahogyan akkor is mikor Cedric Diggory holttestét visszahozta Harry. Amit még kiemelnék az a Halál Ereklyéiben van, mikor Harry találkozik Siriussal, Remussal és a szüleivel a Tiltott Rengetegben.~Melyik házba kerülnél?
Hát...tuti nem a Griffendélbe😂, nem vagyok valami bátor. Szerintem hozzám a Hurabug vagy a Hollóhát illene. Hogy melyik azt a Teszlek Süveg eldöntené😉~Ki a kedvenc tanárod?
Nem is tudom...Talán McGalagony professzor. Bár mint mondtam, nagyon örültem volna ha Remus Lupin lehetett volna a tanárom.~Mi lenne a patrónusod?
Ez is fejtörést okoz...Talán egy kutya, esetleg egy farkas. Bár lehet, hogy egy visszahúzódóbb állat lenne. Szerintetek milyen visszahúzódóbb állatok vannak?Hát, mára ennyi lenne. Végül egy kihívás féleséget ajánlok. Írjátok meg, szerintetek mit jelent az utolsó részben az ,,Örökké'' szó, Piton emlékeiben?? Ilyen TAG még lesz, nagyon szeretek ilyeneket csinálni. Ha szeretnétek megírhatjátok a ti válaszaitokat. Mimden jót boszikák és varázslók!😘
YOU ARE READING
Harry Potter-minden
AdventureEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!