Nézegettem az eddig megírt részeket és megint rá kellett jönnöm, hogy az érdekességes részeknek van a legnagyobb sikere. Nagyjából már minden cikkből mindent kiírtam, de értetek mindent! Kezdjünk is hozzá!
~ Mikor elkészült az Azkabani fogoly, akkor a kiadó arra kérte a könyvesboltokat, hogy csak délután kezdjék árusítani őket, mert különben a gyerekek ellógnának az iskolából.
~ Harry vezetékneve az angol potter's field kifejezésből származik. Ez az angolban a szegények temetőjét jelenti, ahová csak az ismeretleneket és a nagyon szegényeket temették. Ez arra utal, hogy Harry egy átlagos fiú, aki közülünk bárki lehetne.
~ A dumbledore egy óangol kifejezés, poszméhet jelent. Az albus pedig latinul jelenti, hogy fehér.
Albus Dumbledore=fehér poszméh~ A Roxfort jelmondata pedig ez:
Draco dormiens nunquam titillandus!
Magyarul:
Soha ne csiklandozz meg egy alvó sárkányt!~ A Titkok kamrája forgatásánál a gyerekszínészek tetvesek lettek. (#legrandomabbtény)
~ 2003-ban egy michigani keresztény közösség elégette a sorozatot, mert szerintük a gonosz lakozott a könyvekben.
~ Rowling kedvenc legendás lénye a könyvekből a főnix.
~ A filmekben a gyerekszínészek a saját leckéjüket írták, hogy minél hitelesebbek legyenek a tanulós jelenetek.
~ A Bölcsek kövének evős jeleneteiben az ételek igaziak voltak.
~ Mikor Emma Watson iskolájában járt a stáb, hogy színészeket keressen, Emma nem akart jelentkezni. Végül egy tanára kérlelésére ment el a meghallgatásra.
Mint látjátok ez kereken tíz tény, ami nem valami sok. De már nem akartam ide keverni a Pitonról szóló érdekességeket, mert neki egy külön részt tervezek. Ennek ellenére remélem tetszett ez a rész is!
Minden jót kis boszikák és varázslók!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter-minden
AventuraEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!