Legendás állatok 2.

82 5 0
                                    

Ma egy nagyon megosztó téma lesz a középpontban. Nemrég láttam a moziban a Legendás állatok: Grindelwald bűntettei című filmet. Egy szóval: imádtam! Természetesen vannak benne hibák, de egyáltalán nem olyan rossz, mint ahogy a kritikák írják. Először pár állítás, amit ezek mondanak. VIGYÁZAT, SPOILERT TARTALMAZ!

1. Túl felnőttes gondolatok

Ezek a portálok azt írják, hogy annak ellenére, hogy egy cuki állatos filmre ülünk be, sokkal komolyabb dolgokat is átad. Kérdem én, ez hátrány? A film alapvetően komolyabb tartalmú, és pluszként csempészték bele a legendás állatokat, ami szerintem nagyon aranyos húzás. Az igaz, hogy a film címe nem éppen megfelelő, mert eszerint az állatoknak kéne a középpontban lenniük.

2. Túl bonyolult cselekményszálak

Sokan mondják, hogy nem lehet követni az eseményeket, sok érhetetlen kijelentés és szereplő van. Kijelenteném, hogy ez egy HARRY POTTER előzményfilm. Rowling nem tud azoknak is megfelelni, akik nem látták a filmet. Nekik az első jobban tetszett, mert értették. A HP-fanok számára ez egy nagyon jó film volt. Olyan utalások voltak a többi filmre. Nagini, Nicolas Flamel, Evedis tükre, a Lestrange család. Mind olyan szálak, amik számunkra jelentenek valamit.

3. Aurelius Dumbledore

Sokak tartják ezt a csavart gagyinak. Az igaz, hogy nagyjából lehetetlen, hogy Albusnak legyen még egy testvére. Leheg hogy kiszámítható volt, de mégis úgy zárult le a film, hogy érdekel a folytatása. Üresen hagyták a végét, így fenntartva az érdeklődést.

Hibák:

A legnagyobb hiba szerintem Tina és Göthe története volt. Egy pitiáner félreértés miatt az egész film alatt haragban voltak. Egyetlen jelenetük tetszett nagyon, a szalamandrás. Sajnos ebből sokkal több kellett volna.
Jacob és Quinni szála is elég érdekes. Még nem tudtam eldönteni, hogy jó volt-e vagy sem. Biztosra veszem, hogy Quinn nem magától állt Grindelwald oldalára (teás jelenet). Erre még kíváncsi leszek a következőkben.
Apróbb hibák is voltak, de ezek egyáltalán nem zavaróak.

Ki kell jelenteni, hogy 3D-ben szörnyen jó volt. A akciójelentek látványosak és nem éreztem, hogy fölöslegként van rajtam a szemüveg. Theseus és Göthe utolsó jelenete számomra nagyon megható volt. És hát Göthe...❤

Nektek hogy tetszett? Érdekel a véleményetek, így hogy ennyire megosztotta film az embereket. Melyik volt a kedvenc jelenetetek, szereplőtök! Minden jót kis boszikák és varászlók!



Harry Potter-mindenWhere stories live. Discover now