Helyzetjelentés

308 13 13
                                    

Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy nem folytatom ezt a könyvet. Talán ha néha kedvem támad írni ide, akkor írok. Ezért ne várjatok sok új részt. De ugye valamit-valamiért. Szeretnék egy új könyvet írni szintén Harry Potter témában Teddy Tonks életéről tervezek egy történetet. Ha minden igaz ez nemsokára meg is valósul. Kb. hetente lesznek részek. Persze lehet hogy egy héten két rész is lesz, de ez nem valószínű, ugynis egy másik könyvet is írok( Elkeveredve ). Nemsokára hozom a könyvet! De mára még írok nektek pár érdekességet. Látogassatok el a Pottermore és a Pottermore Hungary oldalakra. Ott még több érdekességet találhattok. (Igen, vannak tények amiket onnan szedtem)

~Evedis tükréd van egy különleges írás: Evedis amen ahze, erkyt docr amen!Ha ezt ékezetekkel kiegészítjük és egy kicsit magyarosítjuk akkor ez jön ki(visszafelé olvasva)Nem az arcod tükre ez hanem a szívedé!

~McGalagony tehetséges kviddicsjátékos volt. Sajnos egy Mardekár elleni meccsen megsérült, ezért nem játszhatott többet.

~Egy szomorú tény:
Fred és George csupán kétszer hagyták el egymást egész életükben. Egyszer George fülét leszakította egy átok, másszor pedig Fred meghalt😯

~Dumbledore szerelmes volt Gellert Grindelwaldba.

~Voldemort nevének a végén a ,,t" néma, ezért ,,Voldemor"-nak kell ejteni.

~Tonks és Lupin életben maradtak volna, de helyettük Arthur Weasley és Ron halt volna meg.

~Nézői teóriák szerint maga Dumbledore a halál. Nála volt a Pálcák ura, ő adta Harry apjának a köpenyt, és Harrynek adta a cikeszben a feltámadás kövét. A King's Cross pályaudvaron pedig maga Dumbledore fogadja Harryt.

~Hermione a csata után visszatér a Roxfortba és kitünő RAVASZ-okat tesz le. Vele ellentétben Harry és Ron nem mennek vissza többet az iskolába.

~A Mágiaügyi Miniszter a csata után Kingsley Shacklebolt lett. Hermione először a manók jogaiért harcolt, később a Varázsbűnügyi főosztályon a sárvérűk mellett harcolt. Harry és Ron aurorok lettek, később Ron csatlakozott George vállalkozásához.

~Harry halhatatlan is lehetett volna. A tulajdonában volt mind a három ereklye. A köpeny már elsőéves kora óta megvolt neki. Ha zsebre teszi a feltámadás kövét az is az övé lett volna. Végül a bodzapálcát is elnyerte Voldemorttól. Sajnos a követ elejtette, a pálcát , miután megjavította vele a saját pálcáját visszatette Dumbledore sírjába, mert szerinte ő az igazi tulajdonos.

~Neville Longbottomnak Hannah Abboth lett a felesége, nem született gyerekük. Neville később átvette Bimba tanárnőtől a gyógynövénytant.

Harry Potter-mindenWhere stories live. Discover now