Sziasztok! Ma újra itt vagyok. Sajnálom, hogy nem írtam ide. De be kell valljam, egy másik könyvet írok, amit még nem tettem ki Wattpadra. Ha szeretnétek azt is látni, akkor nyugodtan írjátok meg. A címe Világok Között és egy fantasy. Emellett szeretnék nektek egy Harry Potter-es versenyt ajánlani itt Wattpadon. A verseny Booka00 hirdette, könyvének 100. része után. A részleteket a Harry Potter és én című könyvében olvashatjátok. Három kategóriában is indulhattok. Érdemes benézni, várja a jelentkezőket. Most viszont elég a rizsázásból, kezdjünk bele. Ma az új Harry Potter filmről szeretnék írni, amit csak tegnap tudtam végre megnézni. Szerintem mindenki hallott már róla, a címe Legendás lények és megfigyelésük. Nézzük is mi a történet. SPOILER VESZÉLY!!
A történet egy Göthe Salmander nevű fiatal fiúról szól, akit kicsaptak a Roxfortból. Az első Harry Potter kötet megjelenése előtt 70 évvel játszódik. Ez a fiú rajong a mágikus állatok iránt, a Roxfortban is elengedett egyet, ezért rúgták ki. New Yorkba utazik egy különleges állat megszerzésére. Az egyik állata, egy furkász elszökik tőle. (A furkászok csillogó dolgokat, például érméket gyűjtöget) Mindez, egy bankban történik, ahol egy Kowalski nevű férfivel találkozik. Egy sütödét szeretne nyitni. Viszont a bőröndjüket összecserélik, és innentől kezdődik a galiba. Göthe találkozik egy boszorkánnyal aki befogadja mindkettőjüket. Göthe állatai elszabadulnak és megpróbálják őket visszaszerezni. Eközben egy szörnyű obscurus pusztít. A végét nem szeretném elmondani, csupán annyit hogy Gellert Grindelwald fontos szerepet fog játszani. Ha érdekel nézzétek meg a filmet!
Összességében:
Szerintem ez a film minden Harry Potter rajongónak tetszett, mert visszahozta a varázslóuniverzum hangulatát. Emelett egy újabb várakozással teli időszak vár ránk, ugyanis 5 részesre tervezték a filmet. Az állatok nekem nagyon tetszettek. Az utolsó csavar (aki látta tudja miről beszélek) is nagyon bejött. Viszont egy-két dolgot nem értettem. Ezek azokhoz szólnak akik látták a filmet, mert a többiek nem érthetik. Például Tina és Credence kapcsolata. Kinek volt ki a kije??? Ha valaki tudja az írja meg😂 A vége nagyon jó volt, mikor Kowalski már megnyitotta a sütödéjét és a kalandbeli állatokat mintázta meg. (Ugyanis mivel ő magmix(mugli), ki kellett törölni az emlékeit.) Végezetül pedig szeretnék pár cuki képet berakni az állatokról.⤴furkász
⤴bólintér
Mára ennyi lett volna. Jelentkezzetek a versenyre és írjátok le a véleményeteket a filmről. Sziasztok kis boszikák és varázslók😘
YOU ARE READING
Harry Potter-minden
AdventureEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!