Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem, de az év végi hajrá lefoglalt engem. Aztán jöttek a táborok és a nyaralás. Mostanában amúgy is el vagyok foglalva, ugyanis a 10 ujjas gépelést szeretném megtanulni, amiben már egész jól haladok. A Wattpados könyveimen kívül most egy új könyvet kezdtem el írni, de nem itt watton. Nem szeretném az egész nyári szünetet itt tölteni, ezért is írom az új könyvemet kézzel. De hagyjuk is ezt a kifogástengert, szerintem senkit sem érdekel. Sokáig gondolkodtam mi legyen ennek a résznek a témája, de végül arra jutottam, hogy nem tudok több érdekességet összegyűjteni. :( Ezt nagyon sajnálom, mert ezeket a részeket szerettem a legjobban írni. A filmet és a színészeket már több soron kiveséztem és már két TAG-et is feltettem. Szerencsémre találtam egy cikket, amit még nem írtam le és nem elemeztem, úgyhogy arra gondoltam itt lenne az ideje! Na, nézzük!
15 dolog, ami kimaradt a filmekből
1. Hóborc, a kopogószellem
Mindenkinek ismerős a Roxfortban élő kopogószellem, Hóborc, aki mindenkinek keresztbe tesz. Rengeteg csínytevést követ, akárcsak a Weasley-ikrek csak halott változatban. Nem sokan szeretik, de mégis hiányzik a filmekből a jó öreg Hóborc.
2. Piton adóssága
Fontos, de kimaradt a könyvből, hogy Piton miért is utálta annyira James Pottert. Akik elolvasták a könyvet jól tudják, hogy Piton egyszer belopózott a Szellemszálllásra, mikor Lupin vérfarkassá alakult. Piton majdnem megsebesült, James mentette meg az életét. Onnantól vált Piton James adósává.
3. Holdsáp, Tapmancs, Féregfark, Ágas
Igaz, a Tekergők Térképe nem maradt ki a filmekből, de az eredete igen. Nem említik a négy fiú titkos nevét sem, miszerint Holdsáp (Moony) Lupin, Tapmacs (Padfoot) Sirius, Féregfark (Wormtail) Pettigrew és Ágas (Prongs) James. ( Remélem érthető )
4. Szellemszállás és vérfarkasok
Ugyan a Szellemszállás is szerepelt a HP-filmekben, de az igazi funkcióját nem fedik fel. Mindannyian tudjuk, hogy Lupin ide járt mikor vérfarkassá változott át. Így biztosan nem bánthatott senkit. A járókelők az ő sikolyát hallhatták, mikor Lupin itt volt.
5. Szabályszegők
Aki elolvasta a könyveket is, az tudja, hogy a négy fiú bejegyzetlen animágus volt. A beceneveik is ezeket jelölik, az állatokat amivé alakulni tudtak.
6. M. A. J. O. M.
Hermione annyira sajnálta a házimanókat, hogy egy szervezetet alapított a megvédésükért. Ez a Manók Alkotmányos Jogaiért Országos Mozgalom.
7. Főnixtollak
A főnixtollak, amelyek Voldemort és Harry pálcájában vannak, Fawkes tollai, Dumbledore főnixéé. A filmből ezt sem tudjuk meg.
8. Rita Vitrol
A szörnyű újságíró is benne volt a negyedik filmben, de a különlegessége nem. Rita Vitrol bejegyzetlen animágus volt, amire Hermione jött rá, mikor kihallgatta őt és Krumot. Ezért tudott olyan titkokat, amiket meg sem osztottak vele. Végül Hermione bezárta őt egy befőttesüvegbe poloska alakjában, így nem tudott több hazug riportot írni.
9. Weasley Varázsvicc Vállalat
Magát az üzletet láthatjuk a filmben, de azt nem említik, hogy a boltot Harry segítségével tudták megnyitni és üzemeltetni. Harry a negyedik könyv végén, odaadta nekik a Trimágus Tusán nyert pénzt , így tudták megvalósítani az álmukat.
10. A jóslat
A jóslat szerint, az áll ki Voldemort ellen e végső csatában, aki július végén született és a szülei háromszor túlélték Voldemort támadását. Ez nem csak Harryre, hanem Neville Longbottomra is igaz volt. Csak volt még egy kitétel:az lehet Voldemort végzete, akit a Sötét Nagyúr egyenrangúként jelöl meg. Azzal, hogy betört Harryékhez és megpróbálta őt megölni, Nevillet egyenrangúvá tette és mint tudjuk végül ő ölte meg a Sötét Nagyurat azzal, hogy megölte Naginit a varázskígyóját.
11. Fenrir Greyback
Azt is tudjuk, de nem rakták bele a filmbe, hogy Lupint Fenrir Greyback harapta meg, így vérfarkassá téve őt még gyerekkorában. Fenrir Greyback a végsőkig szolgált Voldemort mellett a halálfalók között.
12. Jogosítvány
Ahogyan az embereknek az autóvezetéshez, úgy a varázslóknak is kell a hoppanáláshoz jogosítvány. Nekik is kell órákat venni és csupán 17 éves koruktól tanulhatják ezt a varázslatot.
13. Szerencsétlen pozíció
A Roxfortban nem épp életbiztosítás, ha sötét varázslatok kivédését tanítunk. Idézzük csak fel! Mógusba beleköltözött Voldemort, Lockhart megbolondult a Titkok Kamrájában, Lupinnak el kellett mennie, mikor kiderült, hogy vérfarkas, Rémszem imposztor volt, Umbridget kicsit elvitték a kentaurok és Piton... tudjátok.
14. Bodzapálca
A filmben is és a könyvben is megsemmisíti Harry a pálcát. A könyvben viszont előbb megjavítja a széttörött pálcáját. A bodzapálca olyan nagy erejű volt, hogy képes volt megjavítani, nem úgy, mint a többi hétköznapi pálca.
15. A legdühítőbb dolog
Sokunkat feldühített, köztük engem is, ami a hatodik rész végén történt. A filmben azt látjuk, hogy Dumbledore elküldi Harryt Pitonért, aki közben megérkezik a halálfaló seregével. Piton megkéri Harryt, hogy maradjon csöndbe, Harry pedig MEGTESZI. VÉGIGNÉZI, ahogy meghal a kedvenc tanára, Dumbledre. Gondoljatok bele, aki kiáll 100 dementor ellen, legyőzi a Sötét Nagyurat, megállítja a halálfalókat, az egy ilyen esetben nyugton marad! Hát, persze, hogy nem! Rowling ezt nagyon jól le is írta a könyvben. A könyvben az történik, hogy mikor Dumbledore meghallja, hogy Piton közeledik a halálfalókkal, akkor Harryre kimondja a Petrificus Totalust, amitől megdermed. Ezután, hogy a halálfalók ne vegyék észre, rádobja a láthatatlanná tevő köpenyt és az egész csata alatt, nem tud mit kezdeni. A végén természetesen kiderül, hogy miért teszi ezt, de ez akkor még nem nyilvánvaló. De még véletlenül sem tétlenül áll és végignézi az igazgató halálát.
Na, ennyi is lenne! Remélem tetszett nektek! Amúgy mostanában nagyon megszerettem a Percy Jacksont is, nagyjából egy hét alatt kiolvastam az utolsó három részt! Talán következőleg összehasonlíthatnám a Harry Potterrel. Szerintetek jó ötlet? Mindenképpen jelezzétek! Minden jót kis boszikák és varázslók!
YOU ARE READING
Harry Potter-minden
AdventureEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!