Érdekességek

397 23 12
                                    

Először pár Wattpados történetet fogok ajánlani, ami a Harry Potter kategóriába tartozik.

Miss_Reckless01: Időnyerő

queen_of_jotunheim: A Malfoy lány

Halenka: Hős a sötétben

dreamandfreedom: A Tekergők élete ( nem a legjobb a helyesírás, de jó a történet )

Ezek az én kedvenceim (főleg az Időnyerő❤) Természetesen még sok más fajta könyvet is találhattok a Harry Potter kategóriában. Most pedig pár érdekes tény a Harry Potter film/könyv-ről.

~Harry Potter világában a;
galleon=kb. 2000 Ft.
sarló=117 Ft
knút=4 Ft
Harry pálcája pedig
7 galleon=14.000 Ft.

~Voldemort mumusa a saját holtteste lenne, mert a Nagyúr a haláltól félt a legjobban. Ezért szerette volna megszerezni a Bölcsek kövét.

~Voldemort 71 évesen, Dumbledore pedig 150 évesen halt meg.

~Remus Lupin nevének anagrammája: primus Lunae-első Hold
Ez utal Lupin vérfarkasságára.

~Ront az írónő ki akarta írni a sorozatból, meghalt volna a sorozat közepe táján. Szerencsénk volt, hogy nem tette meg!

~Patrónusok:
Hermione patrónus egy vidra
Roné pedig egy terrier,
a terrierek pedig vidrára vadásznak.
Lily Evans patrónus egy őz volt,
és Pitoné is. Ebből látszik a férfi szeretete Harry anyja iránt.
James patrónusa a szarvas volt
Lilyé pedig az őz.
Ez utal az ő házasságukra.
Piton az egyetlen halálfaló aki tud patrónust idézni.
George, Fred halála után nem tud patrónust idézni.

~Voldemort és Harry rokonok?
Voldemort a Pewerell család leszármazottja, ugyanis az egyik horcrux maga a feltámadás köve. Harry apja pedig leszármazottja Ignotus Pewerrelnek( Rowling később elkészített családfája szerint) Ezért kapja Jamestől Harry a köpenyt.És akkor Harry és Voldemort vérrokonok.

~Voldemort nem tud szeretni, mert szerelmi bájital hatása alatt fogant meg.

~Miután Harryben elpusztult a horcrux elvesztette a párszaszájú képességét.

~Neville azt kérte a süvegtől, hogy a Hugrabugba tegye, mert félt, hogy a Griffendél bátorsággal kapcsolatos hírnevét rontaná.

~Voldemort azért volt kopasz, hogy a haját ne használhassák fel Százfűlé főzethez.

~Piton azért utálta Nevillet, mert ő is lehetett volna a Kiválasztott, és akkor Lily nem halt volna meg.

~A 3. illat amit Hermione az Amortentiában (szerelmi bájital) érez, az Ron hajának az illata.

Harry Potter-mindenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora