Sikerült még egy kis érdekességet találnom, úgyhogy gondoltam leírom ide. Amúgy köszönöm szépen Herczog-nak, hogy betette a kedvencei közé a könyvem, sokat jelent nekem. De kezdjük is!
~ A Roxfort Express vonatot a második és a harmadik film közötti forgatási szünetben megrongálták. A kár nagyjából 3000 fontra (kb. 960.000 forint) rúgott. A vonatra zöld és ezüst színű festéket kentek, akárcsak a Mardekár színei.
~ Daniel Radcliffe több mint harminc pálcát használt fel a forgatások alatt, mert dobverőként alkalmazta őket. Még a forgatások előtt gyártottak minden szereplőnek hat tartalékpálcát, de arra nem gondoltak, hogy Danielben egy zenész veszett el.
~ A Voldemortot alakító, Ralph Fiennes, harisnyát hordott a köpenye alatt, de folyton lecsúszott neki, ezért combfixet és harisnyakötőt kellett neki hordani. Ez az egész stábban nagy mulatságot okozott.
~ Harry az első filmben, egyáltalán nem mondott egy varázsigét sem. Ez érdekes, mert nagyon sok furcsa dolog történik körülötte.
~ A félvér hercegben a fiatal Voldemortot Ralph Fiennes unokaöccse, Hero Fiennes Tiffen alakítja.
~ Maggie Smith mellrákkal küzdött a Félvér herceg forgatása alatt, ezért folyamatosan kemoterápiára járt. Betegsége miatt sem mondta le McGalagony professzor szerepét, a forgatás alatt parókát viselt.
~ Mikor véget ért a széria, Daniel ( Harry ) első és utolsó szemüvegét, Rupert ( Ron ) a deluminátort és a Prite Drive házszámát, Emma ( Hermione ) pedig a pálcáját, egy talárt és az időnyerőt vitte el. Rupert megprobálta elvinni a Tűz serlegében használt aranytojást, de végül vissza kellett vinnie.
~ A Halál ereklyéi elején látott jelentben, mikor Harry barátai százfűlé főzetet isznak, Harrynek 7 személyiséget kellett eljátszania. A jelenetet 95-szor kellett felvenni. Danielnek 12 alkalommal kellett minden szereplőt eljátszania, hogy a felvétel tökéletes legyen. Egy személyt viszont rögtön sikerült neki megalakítani. Szerinted kit? Persze, hogy Hermionét.
~ Daniel a zöld kontaktlencsére és az első szemüvegére is allergiás volt. Ez akkor derült ki, mikor másnap piros pöttyökkel jelent meg az arcán.
Most ennyi lenne. Nagyon örülök, hogy egyáltalán találtam valami anyagot. Szerencsére a következő részhez van ötletem, ami talán két részre is elég lesz. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Minden jót kis boszikák és varázslók!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter-minden
AventuraEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!