Eltérések

238 9 0
                                    

Sziasztok! Arra gondoltam, hogy írjátok le azokat a dolgokat, témákat a Harry Potteren belül, amit szívesen olvasnátok. Tényleg bármit írhattok, amire csak gondoltok. Ma viszont újra megnéztem a Harry Potter negyedik részét. Észrevettem pár eltérést, ami nem úgy van mint a könyvben.(Első a film, második a könyv)
~A film elején kimaradnak a vélák
~A kviddics világkupán Harry egyedül marad a sátrak között/Ronnal és Hermioneval az erdőbe menekülnek
~A Roxfortos diákok csak az évnyitó után tudják meg, hogy megrendezik a Trimágus Tusát és csak ez után érkezik a két másik iskola/ahogy a Roxfortosok megérkeznek az iskolába, akkor jön a két másik iskola.
~Mikor a Weasley ikrek megpróbálják bedobni a cetliket, akkor nem jutnak át a vonalon, a kör rögtön kidobja őket/Belépnek a korhatár vonalon túl, bedobják a nevüket és csak ezután dobja ki őket a kör.
~A második próbán Dobby adja a varangydudvát Harrynek/A filmben Neville adja oda a növényt a fiúnak.
~Kimarad Krum meghívása és Rita Vitrol animágussága is.
~Nincs benne Madame Maxime és Hagrid veszekedése sem.

Viszont így is imádom! Miután végignéztem a Harry Potter, Emma Watson lett a kedvenc színészem.😊 A negyedik rész szerintem az egyik legjobb, szinte minden alkalommal elsírom magam. Ma kirakok még egy részt, de nem akartam egybe, mert akkor több fejezet lesz.😂 A végére még berakok egy rajzot Teddy Lupinról, amit én rajzoltam.

(A felirat, a könyvem címe)Sziasztok kisboszik, varázslók nemsokára jövök

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(A felirat, a könyvem címe)
Sziasztok kisboszik, varázslók nemsokára jövök.😘

Harry Potter-mindenOnde histórias criam vida. Descubra agora