Hogwarts Mystery

114 7 0
                                    

Nem tudom hányan ismeritek, de nemrég jelent meg a telefonokra a Hogwarts Mystery nevű játék. De mégis miről szól? Ebben a részben megtudjuk!

A játék áprilisban jelent meg, én személy szerint már márciusban jelentkeztem a Play áruházban, hogy szóljanak, ha kijött a játék. A játékot a Jam City fejlesztette ki és Android mellett Ios-en is elérhető.

Az alapkoncepció, hogy még közelebbről átélhessük a roxforti hangulatot. A játék elején beállíthatjuk a karakterünket, kiválaszthatjuk, hogy melyik házba akarunk kerülni (Én a Hugrabugot választottam). Választhatunk a karakterünknek  kinézetet, akárcsak a Sims-ben. Természetesen az elején elég kevés dolog van, de idővel vehetsz újakat a játékban gyűjtött pénzből. Az órákon részt tudsz venni és így fejleszteni a karakteredet. Három kategória van, amiben fejlődni lehet. Bátorság, együttérzés és tudás. Az órákon általában tudást és bátorságot lehet kapni. Együttérzést úgy szerezhetsz, hogy a baráti kapcsolataidat építed. Bátorságra pedig úgy tehetsz szert, hogyha kiállsz magadért, egy ellenségeddel (nekem egy Mardekáros😂) szembenézel. Minél előbbre haladsza játékban, annál több helyszín és lehetőség nyílik meg előtted.
Hátrány szerintem az, hogy nagyon kevés energiát kapsz. Ahhoz, hogy órákon vegyél részt, energiára van szükséged. A feladatok, amiket az órán végrehajtasz, olyan 1-5 energiába kerülnek. (Összesen 25 energiát kapsz) Szóval egy hosszabb feladtot nem tudsz megcsinálni egyszerre. Másodlagos cél, hogy a házadnak minél több pontot szerezz, és elnyerjétek a kupát. (Ahogyan a könyvekben is)
Az alkalmazás angol nyelvű, de nem kell hozzá akkora nagy tudás. Természetesn vannak ,,szakkifejezések", amiket nem lehet lefordítani, ahogyan a cikeszre sincs eredeti kifejezés.

Összességében szerintem egy nagyon jó játék, kicsit közelebb hoz a Potter-univerzumhoz.
Ti letöltöttétek már, ha igen melyik házba kerültetek?
Ha van kedvetek, nyugodtan írjatok témákat, amikről szívesen olvasnátok.
Minden jót kis boszikák és varázslók!

Harry Potter-mindenWhere stories live. Discover now