HUHH! Sziasztok! Ma megkaptam életem első díját, amit nagyon szépen köszönök Laraklarisa-nak! Igazából a szabályok a szokásosak, de azért kiteszem.
Szabályzat:
-Olvasd el annak a könyvét akitől a díjat kaptad!
-Tedd ki a szabályzatot!
-Írj magadról tíz tényt!
-Válaszolj kérdésekre!
-Jelölj meg embereket a díjra!
-Tegyél fel nekik kérdést!
Hát akkor kezdjünk bele!
Tíz tény rólam:♡Két hét múlva kedden leszek 12 éves. És én vagyok a legfiatalabb lány az osztályban.
♡Orvosnak készülök. (Ha összejönne akkor írónak😂)
♡Hobbim a hegedülés, rajzolás, írás és az olvasás. Ja, meg a kézilabda!
♡Az egyik kedvenc filmem a Kavarás. (Harry Potter a sorozatok közé tartozik)
♡Van egy húgom aki 9 éves és egy öcsim aki holnap lesz 2😍.
♡Nemsokára felépül az új házunk, ahol fehér-türkiz lesz a SAJÁT (!) szobám.
♡Kedvenc háziállatom a kutya, vadállatom pedig a pingvin,delfin és a farkas.
♡Kedvenc magyar csatornáim a CsChannel, Viszkok Fruzsi, Maris és IHNIH.
♡Bakancslistámon szerepel a Harry Potter-stúdió meglátogatása és a delfinekkel úszás.
♡Hírességek közül szívesen találkoznék Emma Watsonnal és Shaw Mendessel (💗). Magyarok közül pedig Majkával és Pál Dénessel.
Laraklarisa kérdései:
☆Miért kezdtetek el írni Wattpadon?
Én már régen is szerettem történeteket kitalálni és a fejembe világokat kitalálni. Wattpadot a drága barátnőm mutatta, TndeZkny. Onnantól meg csak jött.
☆Mi a kedvenc színed?
Lila💜
☆Angol vagy magyar dalokat hallgatsz többet?
Inkább angolokat. Bár az benne a rossz, hogy nem tudom őket énekelni mert németet tanulok. Max. halandzsázok, de azt nagyon jól!😂
☆Ki a kedvenc szuperhősötök és gonosztevőtök?
Őszintén...még egy akciófilmet se láttam. Bocsi...
☆Romantikus vagy vígjáték a jobb?
Igazából én mindkettőt szeretem, attól függ mihez van kedvem. A romantikusakon jókat lehet szomorkodni és meghatódni (Mielőtt megismertelek). A vígjátékon meg sokat lehet röhögni.
☆Volt már olyan, mikor azt érezted itt helyben eltűnnél a földszínéről szégyenedben?
Mikor átélek egy ilyen helyzetet, akkor mindig azt hiszem, hogy örökre megjegyzem. Most viszont egyet se tudok.
☆Van olyan aki tetszik most?
😶igen...
☆Inkább elmennél egy bábukkal teli helyre, amik ijesztőek és élnek vagy téged használnának marionett bábunak?
Mivel én nagyon fosós vagyok, ezért el nem mennék egy ilyen helyre! Legyek inkább bármi, csak ne kelljen elmennem ide! Brrrrrr...
☆ Kannibál vagy zombi lennél inkább?
Hát ezen még nem gondolkodtam... Zombi, az menőbb.😂
☆Kit ölnél meg képzeletben?
Akik másokat ölnek. Szerintem ez a lekorrektebb válasz. Sok embert nem szeretek személy szerint, de senkinek nem kívánnám a halálát.
Az emberek akiket megjelölök a díjra:
És a kérdéseim:
¤Mi a kedvenc könyvetek?
¤Milyen extrém dolgot próbálnátok ki?
¤Milyen szupererőt választanátok magatoknak?
¤Mi a kedvenc tantárgyatok?(már ha van)
¤Hova szeretnétek elutazni?
¤Hány országban jártatok már?
¤Ha kiderülne, hogy holnap egy meteor fog belecsapódni a földbe, akkor mit csinálnátok meg utolsó dolgokként?
¤Mit szoktál nézni a TV-ben?
¤Mikor van a szülinapod és hanyadik?
¤Tízmillió forintért mi lenne a legnagyobb dolog amit bevállalsz?
Szerintem ennyi lett volna. Még egyszer köszönöm a díjat! Remélem normális kérdéseket és válaszokat hoztam össze.😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter-minden
AventuraEbben a könyvben a Harry Potter című könyvről, a szereplőkről fogok érdekességeket leírni, illetve a saját véleményemet. Harry Potter-fanoknak kötelező! Vigyázat, valamely részekben lehet spoiler!