XIII

521 13 1
                                    

Rano razem z Kate wyszłam do domu. Simon został u Harrego na próbie zespołu.

- Selena, może pojedziemy do galerii po jakieś sukienki na zakończenie roku ? - spytała Kate po przyjściu do mnie - W końcu to już za dwa tygodnie.
- No dobra. W sumie to nie mam za dużo eleganckich ciuchów. Możemy pojechać, ale tylko po obiedzie !

Zrobiłyśmy obiad i zjadłyśmy przygotowany posiłek. Jesteśmy już s galerii. Przeszłyśmy już chyba jakieś tysiąc sklepów, a nadal nie mama odpowiednich ubrań. W końcu ! Jesteśmy w idealnym sklepie ! Kupiłyśmy prześliczne sukienki o wróciłyśmy do domu. Jestem pod domem. Właśnie miałam wejść na posesje, ale usłyszałam skowyt psa. Odwróciłam się za siebie i zobaczyłam psa potrąconego przez auto. Był to wilczur z krótką sierścią. Na oko miał jakiś rok. Podbiegłam zobaczyć co z nim, a potem zadzwoniłam do Simona.

- Halo ? - odezwał się głos w słuchawce
- Simon ! Jestem pod naszym domem ! Właśnie ktoś potrącił tutaj psa ! Przyjedź szybko i mi pomóż !
- Selena. Tu Harry. Simon poszedł do sklepu. Ale nie martw się zaraz przyjadę i ci pomogę. Zaraz będę.

Harry tak jak obiecał przyjechał i mi pomógł. Zawieźliśmy psa do weterynarza i nazwałam go Alex. Nie wiem dlaczego, ale jakoś mi dla niego pasuje takie imię. Odwiedzałam go codziennie po szkole. Rodzice pozwolili zabrać mi go do domu, a ja niesamowicie się ucieszyłam. Alex szybko się u nas zadomowił. Śpi ze mną bo boi się ciemności, więc pozwoliłam mu ma to.

Kolejny ❤️

Dream || h.s. ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz