13.časť

1.9K 62 0
                                    

Marek

Celý deň bol úžasný. Áno som chalan a povedal som že to nakupovanie bolo užasné, ale povedzte, ktorý chalan by povedal niečo iné keby išiel kupovať plavky so svojou priateľkou.

Počkať?! Priateľkou?! Vážne?! Áno, vážne! Tereza je moja priateľka! Ale spať k tým nákupom.

"Terezka, tieto!" Akurát sme boli v New Yourkeri keď som zbadal celé čierne plavky zo zlatými detailami.

"Fú tie sú celkom fajn." Sánka mi padla až na zem.

"Haló! Otvor oči! Celkom fajn?! Veď v nich budeš vyzerať ako bohyňa!" zasmiala sa po pod nos a začala sa červenať.

"Ktože sa nám tu červená?" Začal som si ju doberať s úsmevom na perách.

"Ja sa nečervenám!" Zas sa hnevá ajajaj. "Nie vôbec." Úsmev mi z pier nezmizol.

"Aha tak tieto sú bohovské." Ukázala na nejaké modré plavky bez ramienok s bohvie ešte čím. Som chalan opisovanie plaviek nie je moja bežná aktivita.

"Na tie čierne nemajú." Veď tie čierne boli top. Sa mi postavil iba som pomyslel že ich na sebe bude mať!

"Stavíme sa?" Lišiacky úškrn, to neveští nič dobré!

"Čo chceš robiť?!" Spýtal som sa s obavami v hlase.

"Pýtam sa či si stále myslíš že sú tie čierne lepšie."

"Áno." Nič viac som nepovedal. Ona prešla zatiaľ k nejakému chalanovi chytila ho za lakeť a otočila k sebe. Čo robí do piče?! Išiel som za ňou.

"Ahoj, môžem ma chvíľku?" Začala.

"Ehm- jasné, ahoj." Zakoktal sa.

"Vieš chcela som sa ťa opýtať, ktoré plavky by mi podľa teba viac pristali." Ona s ním začala flirtovať.

"Tak sa mi v nich ukáž." Žmurkol na ňu. Myslel som že mu vrazím aspoň desať krát z každej strany.

"To nebude nutné stačí keď povieš ktoré sa ti páčia viac." Jej šťastie.

"No škoda no," povedal a nasadil výraz týraného šteňaťa "za mňa isto tie modré aj keď by si vyzerala lepšie bez nich." Chcel som mu vraziť ale Tereza ma zastavila a pozrela na mňa a.k.a už prestaň. Cs ja mám prestať -_-.

"Dobrý vkus." Žmurkla.

"A ty si?" otočil sa na mňa.

"Iba spolužiak." Predbehla ma Tereza. Čože iba spolužiak?!

"Tak ďakujem my už budeme musieť, ahoj."

"Ahoj snáď sa ešte uvidíme." Darovali si ešte pohlad a už sme od neho išli preč. Konečne!

"Takže iba spolužiak?!" Začal som smerom do kabinky. Ale nekričali sme po sebe.

"Viem, vlastne ani spolužiaci nie sme keď si z B-čky." zasmiala sa.

"Myslel som si že sme niečo viac." Povedal som smutno.

"Mne nikto nič nepovedal." Povedala a zavrela sa v kabinke.

"Marek už sa možeš pozrieť." Zakričala na mňa. Trošku som odostrel záves aby na ňu nevidel nejaký pedofil a cez dieru som sa na ňu pozrel.

"Wau...." skoro mi sánka padla. Mal som čo robiť aby som ju nepretiahol.

"Wau?! Počkaj na tie modré."

"Pff, tie na tieto nemajú."

"Zastri od vonká a čakaj." Tak som aj urobil. O 3 minúty som sa zasa na ňu pozrel a to čo som uvidel som nemohol rozdýchať. Mali pravdu tie modré sú lepšie.

 Mali pravdu tie modré sú lepšie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( ps. Tak Tereza nevypadá. Iba tú postavu si tak predstavte).

Nevydržal som. Vbehol som dnu, zastrel sa mnou a narazil svojim telom o jej a začal ju vášnivo bozkávať. Chvíľu bola prekvapená ale hneď začala spolupracovať. Medzi bozky som sa jej spýtal:

Tereza, budeš so mnou chodiť?.......

***
Ja viem dlho nebola žiadna časť a ani mikulášsky špecial nevyšiel ale predsa to je asi jedna s najdlhšich častí. Asi isto! Dúfam že sa páčila a vidíme sa nabudúce čau čau!!!

Poznáme sa?  Ja teba áno...Where stories live. Discover now