21.časť

1.6K 61 1
                                    

Potom sa fľaša točila ďalej. Bibiana mala dávať Marekovi. Ajajaj.

"No Marečku môj. Poď ku mne a daj mi pusu." Žmurkla naňho a našpúlila držku. Krava. Marek sa postavil a išiel za ňou, nie moc nadšený.

Ich pery sa spojili. Marek sa chcel odtiahnuť ale chytila ho od zadu na krku a pritiahla ho k sebe. Strčila mu tam jazyk. Aj keď som si myslela že to so mnou nič neurobí, zabolela ma to. Ale pre ženskú hrdosť som sa tvárila akože nič.

Hra skončila a presunuli sme sa do nejakej vedľajšej miestnosti, kde všetci tancovali. Aneta ma chytila a potiahla na parket. Akurát hrala pesnička "Ain't Nobody" takže to sa dalo. Prišiel refrén a s Anetou sme spievali na plné hrdlo. Tancovali sme spolu ešte nejaké tri pesničky, keď sa mi okolo tela objavili akési paprče. Chcela som sa otočiť a dotyčnému vynadať, ale keď som sa otočila, bol tam Marek.

"Ahoj kráska." Milo sa usmial.

"Čau krasoň." Odfrka som. 

Začala hrať pesnička od Bena Cristovaa- Telo. Neviem či mi tie 2 poháriky vodky šľahli na mozog alebo čo, ale mala som chuť ho trošku vyprovokovať.

Řekni mi jak by ti bylo
Kdybych byl o něco blíž- pritisla som sa k nemu ešte viac chrbtom na jeho hruď.

Ruku na tvým stehně

Posunul výš- asi pochopil o čo mi ide, a rukou mi prešiel po stehne.

Byla by jsi proti
Zeptala se co děláš
Nebo by jsi odložila svatozář- zadkom som sa začala trošku viac krútiť okolo jeho prirodzenia.
A vzala
By jsi mojí ruku
Popojela výš
Nebo by jsi svou vlastní
Sjela po mým břiše níž- nie ja ale on chrbtom svojej ruky prešiel po mojom bruchu.
Je mi jedno
Jak to dneska uděláš a
Těším se na cokoli mi dáš - pobozkal ma na spánok . Najprv to mala byť len hra ale začína sa mi to páčiť.

Já, miluju tvý tělo - ruky si spojil na mojom bruchu a celú pesničku sme spolu pomaly tancovali.
Asi víc než by se mělo
A dneska nechci spát
Komu by se chtělo
Chci si hrát
S tebou, s tebou
S tebou, s tebou
S tebou, s tebou

Pesnička skončila. Otočila som sa mu čelom a pozerala sa mu do očí. Z tých jeho išlo jasné šťastie. A myslím že ani moje oči na tom nebolo inak. Ruky som mu obtočila okolo jeho krku, akurát sa pustil nejaký slaďák. Bol mi známi ale jeho meno som nevedela. Všimla som si ako sa raz pozerá na moje pery a potom oči. Bál sa že ho odmietnem, chápala som to, veď  si všetci myslia že chodím so Sebom. Tak som sa k nemu začala približovať prvá. Čo chvíľa sa naše pery spojili v jedny. Bolo to dokonalé ale všetci to prirovnávajú k puzzliam. Mne to také neprišlo. Aby som niečo také dokonalé prirovnávala k puzzliam? Tak to nie. Bolo to také  úžasné že k tomu ani prirovnanie neexistuje.

Po chvíli sme sa odtiahli. Bože ten chalan má dokonalé iskričky v očiach. Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev hneď opätovala. Keďže to predtým bol taký ľahký bozk tak mu to asi nestačilo, opäť spojil naše pery a začal ma poťahovať za spodnú peru čím si pýtal vstup do vnútra, ktorý som mu ochotne hneď dala. A tak sa začala vojna s našimi jazykmi.......



***

Takže konečne ďalšia časť. Chcem sa ospravedlniť že už veľmi dlho žiadna nebola ale nebol ani nápad. Táto časť bude mať asi viac chýb lebo som ju písala na notebooku a tam mi písanie moc nejde, tak sa ospravedlňujem. Ale aj tak dúfam že sa vám táto časť páčila a podporíte ju nejakým komentárom alebo votom.

Poznáme sa?  Ja teba áno...Where stories live. Discover now