Tereza
Môže sa ísť trsať. Celkom sa teším už mi chýbalo si trocha oddýchnuť z tej školy. Síce by mi stačilo ísť aj na kofolu ale keď je tu už taká úžastná príležitosť sa niekde odviazať tak prečo nie ?
***
"Sesternička! Ahoj moja, tak predsa ste len prišli!" Privítal ma mierne pod parou Samo.
"Vieš že by som si to nenechala ujsť." Usmiala som sa naňho.
"To som rád. Fajn ja si idem nájsť nejakú mačičku, bavte sa." Žmurkol na mňa a odišiel. Pff, že mačičku! Pako...
"No poď Tereza sa trošku uvoľniť predtým ako pôjdeme na parket." Zavolala na mňa Gabriela.
"Hej, hej veď už idem." Kývla som jej a išla za ňou.
"Čo si dáš?" Spýtala sa ma.
"Vodku, limetkovú." Ako vždy.
"Fajn dám si aj ja. A zápitok?" Pozrela sa s spytovacím výrazom v tvári.
"Žiadny."
"Fíha, aká drsná." Zasmiala sa.
"Už nevykecávaj a hybaj! Chcem tancovať."
"Hej veď už idem." A dopila svoj pohárik. A ja svoj tiež rýchlo vytočila hore dnom a išli sme.
Akurát hrali "Bruno Mars - 24K Magic". Nepatrí medzi moje obľúbené ale mám ju rada. Pekne sa dá pri nej hýbať krivkami. Zrazu sa ocitli niekoho ruky na mojich bokoch. Ako zadaná (chápete? Ja som zadaná :D ) som sa hneď otočila čo je to za debila. Na moje prekvapenie to bol Samo.
"Čo ty tu bratranček?"
"Povedal som ti že tu chcem nájsť nejakú mačičku. A ja za to môžem že si tu najkrajšia?"
"No veď ja viem že som." Povedala som namyslene a začali sme sa smiať obaja....
***
Ľudia!!! Dôležitý oznam!!! Neviem či ste si všimli ale na začiatku to bolo tak že Terezin bratranec sa volal Samo a jeho najlepší kamarát Sebo :D :D . Keďže mám strašnú aleže že strašnú pamäť na mená tak som na meno Samo úplne zabudla a aj z bratranca sa stal Sebo. Viem že v komentároch nie ste nejako aktívny, ale teraz vážne potrebujem pomoc. Mám oboch volať Sebo? Alebo sa budem snažiť o Sama a keď mi to nevínde tak si to vyvodíte s konceptu ? Alebo upravím predošlé kapitoli ? ( ale na upravenie niečoho som fakt lenivá :D ) Vážne prosím pomôžte !! Ďakujem :)
YOU ARE READING
Poznáme sa? Ja teba áno...
Teen FictionPoznáte ten pocit, keď ste frajerom iba cez sociálne siete ? Myslím že ten pocit pozná viac ľudí. Ktorý problém je väčší, keď ste frajerom iba na sociálnych sieťach alebo aj v skutočnosti? upozornenie: v príbehu sa vyskytujú nadávky, sexuálne naráž...