10.časť

2K 71 3
                                    

Marek

Žeby som to až tak posral? Veď som ju len tresol. A či by sa mi páčilo keby ma chytila za vajcia? Že sa pýta. Veď ktorému chalanovi by sa to nepáčilo?

No asi som to prehnal. Fajn posral som to. Išiel som okolo skriniek, do ktorej som z celej si tresol. Som kokot!

" Novák, do riaditeľne ! " zaziapal do mňa učiteľ.

" Však choďte nemusíte si pýtať odo mňa povolenie." a odkráčal som na hodinu.

Tereza

Už sa naň ani nehnevám. Niektoré dievčatá by to brali ako kompliment, keby ich chalan tresol po zadku. Ale prečo? To nech sa s ním rovno vyspia v reštaurácii na stole.

Nie, nie som romantický typ, ale ani úchylný.

Keď som išla školskou bránou , tak mi jedna barbie nastavila nohu a spadla  som. V tom tam všetci prišli a smiali sa. No keď som sa postavila a Barbie videla hnev v mojich očiach, smiech ju prešiel. Začala sa báť no nedala to na sebe poznať.

" Barbie, radšej sa nesmej budeš mať vrásky. A ani tá tona sračky, ktorej hovoríš make-up ti nepomôže. " zas výbuch smiechu.

" Čo si to opovažuješ ty štetka?! " všetci sa smiať prestali, ale zato ja som sa rozosmiala na plné hrdlo. Pozerala na mňa ako na dementa s výrazom " na čom sa smeješ akože?"

" Bože pomóc" to som si už utierala imaginárne slzy od smiechu  "najväčšia kurva na škole čo spala so všetkými chalanmi v oblasti 50 kilometrov mi povie že som štetka!" A smiali sme sa všetci ďalej.

Vtom mi chcela strelila facku, ale stihla som tú ruku zachytiť a vytočiť ňou tak že si čupla od bolesti.

" Ešte raz na mňa vystrieš ruku tak ti ju zlomím! " povedala som nesmierne vážne, lebo som to tak aj myslela. Pustila som jej ruku a pobrala sa domov.

***

Dnes taká kratšia ale dúfam,  že sa páčila.

Poznáme sa?  Ja teba áno...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant